Ja beetje zielig was dat. Klagen dat Theroux zijn sullige uiterlijk misbruikt en dat hij te vaak zegt dat hij voor de BBC werkt.quote:
Ja, ging nergens over. Zeg dan gewoon niets, het kwam nu beetje over als kift.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja beetje zielig was dat. Klagen dat Theroux zijn sullige uiterlijk misbruikt en dat hij te vaak zegt dat hij voor de BBC werkt.
Inderdaad zeg, zelden iemand gezien die er zo ver naast zatquote:
Daar moest ik altijd wel een beetje om gniffelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Monolith het volgende:
Deze man beweerde ook te werken voor de BBC:
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op. Veel gesloten, sturende vragen, heel irritant.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Vond dat Louis nog vrij mild was. Overigens jammer dat die opleiding interviewen niet bestaat, Twan kan het wel gebruiken...
Ik heb wel gelachen toen hij ik meen Demi Moore vroeg of ze, indien het smaakvol werd gedaan, in een film eens haar kleren aan zou willen houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar moest ik altijd wel een beetje om gniffelen.
Ohja, die ken ik me ook nog herinneren. Later ging Bart de Graaf of Filemon er ook nog een beetje mee aan de haal dacht ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel gelachen toen hij ik meen Demi Moore vroeg of ze, indien het smaakvol werd gedaan, in een film eens haar kleren aan zou willen houden.
Zeg het maar jongens.quote:Wereldster Rod Stewart gestrikt voor College Tour
Rod Stewart is één van de gasten in het nieuwe seizoen van College Tour, het programma waarin presentator Twan Huys en studenten vragen stellen aan een prominente hoofdgast. Dat heeft de presentator vanochtend bekendgemaakt bij Giel Beelen op 3FM. College Tour begint op vrijdag 4 september aan een nieuw seizoen op NPO 3. Huys heeft al vier gasten bekendgemaakt. Naast Huys komen ook actrice Halina Reijn, politicus Jeroen Dijsselbloem en zanger Guus Meeuwis op bezoek.
Stewart (uitzending op 16 oktober) is uitgenodigd om hij wereldwijd ‘meer dan 250 miljoen platen’ verkocht en daarom een muzikaal voorbeeld is, aldus omroep NTR. Hij komt niet naar Nederland voor de opnames, maar laat zich interviewen in Londen.
Reijn (4 september) is benaderd omdat zij ‘de ster van Toneelgroep Amsterdam’ is. “En televisiekijkend Nederland kent haar ook als vaste tafeldame in DWDD.”
Minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem (11 september) is om overduidelijke redenen van de partij. “Hij is één van de belangrijkste spelers in de Europese politieke arena.”
En dan is er nog Guus Meeuws (18 september). “Hij veranderde in de afgelopen twintig jaar van zingende student in Nederlands bekendste chansonnier.”
Bron
dijsselbloem is de enige die iets interessants te vertellen heeft. Echt, Halinaquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
Kickje, er zijn vier gasten bekend gemaakt voor het komende seizoen:
Zeg het maar jongens.
Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
Dijsselbloem is een interessante gast en Rod Stewart wellicht ook. Op Halina en Guus zit ik persoonlijk niet te wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens.
Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
Ja naar Rod Stewart en Jeroen Dijsselbloem kijk ik wel ! Andere twee niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
Zeg het maar jongens.
Een of andere obscure zanger uit Amsterdam, misschien dat hij in Eindhoven ook nog eens een keer beroemd wordt.quote:
De Speld verwoordde het wel aardig:quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef Postbus100 het volgende:
Halina![]()
Dijsselbloem is wel interessant
quote:Het is hem wéér gelukt. Voor het nieuwe seizoen van zijn programma College Tour heeft Twan Huys niemand minder dan Halina Reijn weten te strikken. De actrice leidt een teruggetrokken bestaan, maar zal volgende maand eenmalig uit de anonimiteit stappen om vragen van studenten te beantwoorden.
De kluizenares Reijn, die nooit eerder openlijk over haar privéleven sprak, zal op alle vragen antwoord geven, zo benadrukt presentator Twan Huys: “We hebben afgesproken dat er geen taboes zijn. Er zal eindelijk antwoord komen op vragen als ‘Heb je ook een kinderwens?’, ‘Mocht Edgar Davids er nou op of niet?’ en ‘Kloppen de geruchten dat je Carice van Houten persoonlijk kent?’. Dit is met recht het hoogtepunt van mijn carrière in de journalistiek,’ aldus de man die vorig jaar nog Johnny de Mol naar Nederland wist te halen.
Dank!quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Speld verwoordde het wel aardig:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Speld verwoordde het wel aardig:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |