Het was een andere Belg die zei dat Stromae Belgie vertegenwoordigt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij spreekt vloeiend frans, net als een heel groot deel van de belgische bevolking. Het is een drietalig land.
Ik denk niet dat een hollander moet bepalen wie een belg als boegbeeld benoemd eigenlijk
Maar ik ben altijd zo arrogant om te denken dat als ik uit een tweetalig land zou komen, ik de tweede taal in ieder geval zou kunnen verstaan. Ik vind het echt heel raar dat dat in Belgie absoluut niet het geval is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij spreekt vloeiend frans, net als een heel groot deel van de belgische bevolking. Het is een drietalig land.
Ik denk niet dat een hollander moet bepalen wie een belg als boegbeeld benoemd eigenlijk
Ja, en een hollander die hier beweert dat die belg dat niet mag vinden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het was een andere Belg die zei dat Stromae Belgie vertegenwoordigt.
Die Belg mag zelf vinden wat ie wiltquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja, en een hollander die hier beweert dat die belg dat niet mag vinden.
waarom denk je dat ik een hollander ben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Ik toonde alleen aan hoe belachelijk het was dat hij dat vond, nooit heb ik gezegd dat dat hij dat "niet mag vinden".quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja, en een hollander die hier beweert dat die belg dat niet mag vinden.
Stromea zal dat ook alleen maar bevestigen, toen hem gevraagd werd voor een les voor de mensen in de zaal en thuis, was zijn eigenlijke antwoord: 'wie ben ik, ik heb nog maar 2 cd's gemaakt'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jup, maar tegenwoordig moeten het populaire figuurtjes zijn.
Misschien heeft hij wel een Oprah moment en geeft hij alle aanwezigen 1 miljoen euro.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nog meer mensen die naar Bill Gates mogen?
morgen? De 13e staat in de mailquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nog meer mensen die naar Bill Gates mogen?
Ik weet niet waar jij morgen leestquote:Op zondag 2 november 2014 10:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
morgen? De 13e staat in de mail
het is nog vroegquote:Op zondag 2 november 2014 10:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij morgen leest
quote:Op zondag 2 november 2014 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrijdag is onze rockbitch Anouk te zien geweldig
quote:Vanaf 20:25 uur kunnen alle fans genieten van het buitengewoon openhartige Anouk interview dat afgelopen maandagmiddag, in het Conservatorium van Amsterdam, is opgenomen.
Zes jaar is de redactie van College Tour bezig geweest om Anouk als hoofdgast in het programma te krijgen. Op 4 november j.l. schoof ze dan eindelijk aan om het gesprek met presentator Twan Huys aan te gaan.
Het resultaat maakte de NTR zo enthousiast dat ze, en dit is uitzonderlijk, de eindmontage met Anouk maar liefst 70 minuten lang maakten. Wil je het programma opnemen, houd er dan rekening mee dat het schema anders is dan in de TV gids is aangekondigd.
ik hoop echt dat Trijntje niet gaat!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Postbus100 het volgende:
Geniaal dit, met dat esf. Anouk kan niet liegen
http://nos.nl/teletekst/#114_01quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:38 schreef Paddenstoel2015 het volgende:
ik hoop echt dat Trijntje niet gaat!
We hebben net kaarten voor 28-2-2015 in het Ziggodome gereserveerd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef golfer het volgende:
Leuk mens en geweldige zangeres.![]()
Hoop dat ze snel weer gaat optreden.
Boffersquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:31 schreef golfer het volgende:
We hebben net kaarten voor 28-2-2015 in het Ziggodome gereserveerd.
Ik schrok van je... Ik dacht vond ze het niet mooi😉quote:Op zaterdag 8 november 2014 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
Godverdomme wat een briljante nummers waren dat!!!
Ik vond ze geweldig, die songs. Vooral de tweede. Ze bleef maar jammen op het einde. Fantastisch!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik schrok van je... Ik dacht vond ze het niet mooi😉![]()
Geweldige nummers en de uitzending ook.
Geef niks dat je vloekte😉ik vond de tweede nummer ook erg mooi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vond ze geweldig, die songs. Vooral de tweede. Ze bleef maar jammen op het einde. Fantastisch!!!!Had natuurlijk niet hoeven vloeken, maar ik heb die post gedaan echt 1 minuut nadat ik het programma had bekeken, dus was nog zwaar onder de indruk.
Als persoon viel ze me ook 100% mee. Had toch een heel ander beeld van haar door alle media.
Nooit gedacht dat er een onzeker gestraald mavoklantje onder dat, voor de buitenwereld, dikke pantser zat.
Waar is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef Aguero het volgende:
Is hier iemand (student) die donderdagochtend naar de opname van de uitzending met Bill Gates wil?
Ik had me aangemeld maar ik kan helaas niet.
Best welquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En, Bill Gates is interessant?
Jawel hoor. Hij draait soms een beetje om de vragen heen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En, Bill Gates is interessant?
Hij kan goed om iets heen lullen jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij draait soms een beetje om de vragen heen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:46 schreef Arcee het volgende:
Topuitzending met Cleese.
John Cleese.
Omdat de meeste studenten het werk van John Cleese niet kennen of gezien hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom zitten er zoveel niet-studenten in de zaal? veel oude mensen
Ik denk dat iedereen onder de 25 wel Fawlty Towers moet hebben gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de meeste studenten het werk van John Cleese niet kennen of gezien hebben
Zo dement als hij is op z'n 75ste wil ik ook wel worden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk een murmelende, demente ouwe zeurzak, maar dat viel heel erg mee.
Omdat het is opgenomen aansluitend aan een boekpresentatie / optreden van Cleese. In Carré passen 1.750 toeschouwers - voor College Tour waren er daar 200 van beschikbaar. De rest is dus gewoon via de vrije verkoop aan de man gebracht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom zitten er zoveel niet-studenten in de zaal? veel oude mensen
Meestal is het een onomkeerbaar proces, dus je hoop op verbetering zal wel ijdel blijken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo dement als hij is op z'n 75ste wil ik ook wel worden.
quote:College Tour strikt tv-maker Louis Theroux
De Britse tv-maker Louis Theroux is te gast in het nieuwe seizoen van het tv-programma College Tour met Twan Huys. Dat heeft de presentator bekendgemaakt op 3FM. Huys is erg blij met de komst van Theroux. “Hij is absoluut de koning keizer admiraal van de documentairemakers: Louis Theroux. Het is iemand waar we zoals veel van onze gasten al jaren achteraan zitten. Hij wilde wel meedoen, maar de man is druk met langlopende series die veel tijd kosten“, legt hij uit.
Nu komt het volgens Huys beter uit. “Hij woonde aan de westkust in Los Angeles en is nu net verhuisd naar Londen. Hij zei: ‘Oké, ik kom naar Amsterdam voor deze speciale opname.’”
Huys is een vaste kijker van de documentaireseries van Theroux. “Ik kijk erg uit naar zijn nieuwe serie, waarin hij zich heeft ingegraven in de Scientology-wereld. Dat is een vrij agressieve organisatie.”
Andere gasten in het nieuwe seizoen zijn Ronald Koeman, Arnon Grunberg en Herman Finkers.
Bron
als kijker ben ik met geen van beide broers blijquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:56 schreef k_man het volgende:
Het was vanochtend een beetje pijnlijk op de radio. Twan was aan de telefoon bij Giel, om de nieuwe gasten bekend te maken. Toen bleek dat Twan geen idee heeft welke Koeman er eigenlijk komt. Hij had het steeds over Erwin, maar vertelde daarbij dingen die gingen over Ronald. Uiteindelijk bleek dan toch Ronald te komen.
Ronald Koeman zal zich wel vereerd voelen met de uitnodiging. Twan is duidelijk een echte liefhebber.
Het interesseert mij ook geen reet, want voetbal. Het was alleen niet Twans finest hour bij Giel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
als kijker ben ik met geen van beide broers blij
[/quote]quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
De gasten voor het nieuwe seizoen zijn bekend gemaakt. met o.a. Louis Theroux
[..]
[/quote]quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
De gasten voor het nieuwe seizoen zijn bekend gemaakt. met o.a. Louis Theroux
[..]
Zag het in voorbij zappen, maar Campert trekt me niet zo. Waarom extra uitzending, boekenweek?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef golfer het volgende:
Extra speciale uitzending met Remco Campert afgelopen avond geweest en niemand die het bekeken heeft?
Wat een speciale man is het toch.
Ja, was mooiquote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef golfer het volgende:
Extra speciale uitzending met Remco Campert afgelopen avond geweest en niemand die het bekeken heeft?
Dacht dat deze aflevering gewoon vrijdag was. Maar Campert trekt me ook niet zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef golfer het volgende:
Ziekte?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:05 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Twan heeft een toupetje op het hoof
![]()
# lijkt er sterk op...géen schedel te zien in de buurt van de scheiding.
( als het in relatie met ziekte zou zijn, vind ik het rot!)
^^quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef StephanL het volgende:
Cool, dat is het terug kijken wel waard dan
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Kap eens met die buig smileys, begint nu echt irritant te worden
Ja beetje zielig was dat. Klagen dat Theroux zijn sullige uiterlijk misbruikt en dat hij te vaak zegt dat hij voor de BBC werkt.quote:
Ja, ging nergens over. Zeg dan gewoon niets, het kwam nu beetje over als kift.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja beetje zielig was dat. Klagen dat Theroux zijn sullige uiterlijk misbruikt en dat hij te vaak zegt dat hij voor de BBC werkt.
Inderdaad zeg, zelden iemand gezien die er zo ver naast zatquote:
Daar moest ik altijd wel een beetje om gniffelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Monolith het volgende:
Deze man beweerde ook te werken voor de BBC:
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op. Veel gesloten, sturende vragen, heel irritant.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Vond dat Louis nog vrij mild was. Overigens jammer dat die opleiding interviewen niet bestaat, Twan kan het wel gebruiken...
Ik heb wel gelachen toen hij ik meen Demi Moore vroeg of ze, indien het smaakvol werd gedaan, in een film eens haar kleren aan zou willen houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar moest ik altijd wel een beetje om gniffelen.
Ohja, die ken ik me ook nog herinneren. Later ging Bart de Graaf of Filemon er ook nog een beetje mee aan de haal dacht ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel gelachen toen hij ik meen Demi Moore vroeg of ze, indien het smaakvol werd gedaan, in een film eens haar kleren aan zou willen houden.
Zeg het maar jongens.quote:Wereldster Rod Stewart gestrikt voor College Tour
Rod Stewart is één van de gasten in het nieuwe seizoen van College Tour, het programma waarin presentator Twan Huys en studenten vragen stellen aan een prominente hoofdgast. Dat heeft de presentator vanochtend bekendgemaakt bij Giel Beelen op 3FM. College Tour begint op vrijdag 4 september aan een nieuw seizoen op NPO 3. Huys heeft al vier gasten bekendgemaakt. Naast Huys komen ook actrice Halina Reijn, politicus Jeroen Dijsselbloem en zanger Guus Meeuwis op bezoek.
Stewart (uitzending op 16 oktober) is uitgenodigd om hij wereldwijd ‘meer dan 250 miljoen platen’ verkocht en daarom een muzikaal voorbeeld is, aldus omroep NTR. Hij komt niet naar Nederland voor de opnames, maar laat zich interviewen in Londen.
Reijn (4 september) is benaderd omdat zij ‘de ster van Toneelgroep Amsterdam’ is. “En televisiekijkend Nederland kent haar ook als vaste tafeldame in DWDD.”
Minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem (11 september) is om overduidelijke redenen van de partij. “Hij is één van de belangrijkste spelers in de Europese politieke arena.”
En dan is er nog Guus Meeuws (18 september). “Hij veranderde in de afgelopen twintig jaar van zingende student in Nederlands bekendste chansonnier.”
Bron
dijsselbloem is de enige die iets interessants te vertellen heeft. Echt, Halinaquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
Kickje, er zijn vier gasten bekend gemaakt voor het komende seizoen:
Zeg het maar jongens.
Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
Dijsselbloem is een interessante gast en Rod Stewart wellicht ook. Op Halina en Guus zit ik persoonlijk niet te wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
Kickje, er zijn vier gasten bekend gemaakt voor het komende seizoen:
[..]
Zeg het maar jongens.
Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |