We hebben net kaarten voor 28-2-2015 in het Ziggodome gereserveerd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef golfer het volgende:
Leuk mens en geweldige zangeres.![]()
Hoop dat ze snel weer gaat optreden.
Boffersquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:31 schreef golfer het volgende:
We hebben net kaarten voor 28-2-2015 in het Ziggodome gereserveerd.
Ik schrok van je... Ik dacht vond ze het niet mooi😉quote:Op zaterdag 8 november 2014 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
Godverdomme wat een briljante nummers waren dat!!!
Ik vond ze geweldig, die songs. Vooral de tweede. Ze bleef maar jammen op het einde. Fantastisch!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik schrok van je... Ik dacht vond ze het niet mooi😉![]()
Geweldige nummers en de uitzending ook.
Geef niks dat je vloekte😉ik vond de tweede nummer ook erg mooi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vond ze geweldig, die songs. Vooral de tweede. Ze bleef maar jammen op het einde. Fantastisch!!!!Had natuurlijk niet hoeven vloeken, maar ik heb die post gedaan echt 1 minuut nadat ik het programma had bekeken, dus was nog zwaar onder de indruk.
Als persoon viel ze me ook 100% mee. Had toch een heel ander beeld van haar door alle media.
Nooit gedacht dat er een onzeker gestraald mavoklantje onder dat, voor de buitenwereld, dikke pantser zat.
Waar is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef Aguero het volgende:
Is hier iemand (student) die donderdagochtend naar de opname van de uitzending met Bill Gates wil?
Ik had me aangemeld maar ik kan helaas niet.
Best welquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En, Bill Gates is interessant?
Jawel hoor. Hij draait soms een beetje om de vragen heen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En, Bill Gates is interessant?
Hij kan goed om iets heen lullen jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij draait soms een beetje om de vragen heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |