Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Het blijft een SC hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Al 468 delen lang praten over problemen, dronken zijn, stoned zijn, joints draaien, stoppen met blowen, drugs af en toe, minderjarigen die willen blowen maar niet kunnen, eten.
Goed topicquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Al 468 delen lang praten over problemen, dronken zijn, stoned zijn, joints draaien, stoppen met blowen, drugs af en toe, minderjarigen die willen blowen maar niet kunnen, eten.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
De TT had knetterbiele op benzeen moeten zijn.
What in the flying fuck...?quote:
dat is de levenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Doe een pogingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tepels.. oeps. Ben ik nu overtreding?
Of geldt dit alleen voor vrouwentepels?
Dit gemist hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
What in the flying fuck...?![]()
Ben je bij een bijstandsmoeder in haar spandex gekropen ofzo?
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
Wat doet een grammetje coke momenteel in Nederland?
Oke, goede prijs. Eens kijken of ik bij een goede bron kan komen als ik weer eens in NL ben. Mijn oude huisdealer is helaas met pensioen gegaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.
Ik heb niet het idee dat ik veel gemist heb als ik dat zo bekijk. Als dat ding het meest kinky kledingstuk in je kast is dan hoef ik mij ook weinig zorgen te maken.quote:
das wel duur hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.
Al jaren 50 euroquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
Wat doet een grammetje coke momenteel in Nederland?
En mocht ik 100 gram kopen?quote:
Zou heel goed kunnen hoor. Van mij is ~2 jaar geleden en moest 50 neerleggen. Ik heb niks met coke dus dat is alles wat ik weet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
das wel duur hoor
35 moet ook wel lukken
Ah oke. Ik dacht al dat de prijzen zoveel opgeslagen warenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
das wel duur hoor
35 moet ook wel lukken
denk dat beide wel realistisch is, als je bij een vaste dealer haalt krijg je natuurlijk wat meer en haal je 'een keer wat op straat' mag je inderdaad wel 50 neerleggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Ik dacht al dat de prijzen zoveel opgeslagen warenIk kocht vroeger ook altijd veel goedkoper in. Al is 35 op zich wel een redelijk lage prijs
Je moet inderdaad de mensen kennen. Scheelt als je er een goede band mee hebt. Prijs daalt en kwaliteit stijgt. Is natuurlijk ook veel beschikbaar natuurlijk. Hier is de prijs gigantisch hoog en de kwaliteit dermate laag dat ik het uberhaupt niet eens meer probeer (40 euro de halve gram)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
denk dat beide wel realistisch is, als je bij een vaste dealer haalt krijg je natuurlijk wat meer en haal je 'een keer wat op straat' mag je inderdaad wel 50 neerleggen
coke blijft een vreemd werldje hebben
had vannacht gedroomd dat ik had gesnoven en ik was er niet trots opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
denk dat beide wel realistisch is, als je bij een vaste dealer haalt krijg je natuurlijk wat meer en haal je 'een keer wat op straat' mag je inderdaad wel 50 neerleggen
coke blijft een vreemd werldje hebben
maar heb je daar niet enorm veel rc?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet inderdaad de mensen kennen. Scheelt als je er een goede band mee hebt. Prijs daalt en kwaliteit stijgt. Is natuurlijk ook veel beschikbaar natuurlijk. Hier is de prijs gigantisch hoog en de kwaliteit dermate laag dat ik het uberhaupt niet eens meer probeer (40 euro de halve gram)
Leeft niet onder de Bulgaren omdat het veeeeeeeeeel te duur is aangezien de meeste mensen maar twee euro per uur verdienen. Dus wordt het enkel aan toeristen verkocht en je weet wat ze toeristen voor prijzen en kwaliteit geven..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar heb je daar niet enorm veel rc?
ach van 2 euro per uur kunnen kinderen hier ook zich lamzuipenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Leeft niet onder de Bulgaren omdat het veeeeeeeeeel te duur is aangezien de meeste mensen maar twee euro per uur verdienen. Dus wordt het enkel aan toeristen verkocht en je weet wat ze toeristen voor prijzen en kwaliteit geven..
Heroine is hier wel erg goedkoop en van goede kwaliteit maar daar ben ik weer niet zo'n fan van.
Lamzuipen lukt ze hier ook nog welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ach van 2 euro per uur kunnen kinderen hier ook zich lamzuipen
mooi doe maar 5 gram+een fles whiskey, af te halen ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:33 schreef Life2.0 het volgende:
oh voor 20 euro per gram lever ik wiet aan kinderen, in 2014 kun je bij ook ook alcohol bestellen hoor
Geloof niet dat RC's hier bekend zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:58 schreef Life2.0 het volgende:
meeste rc zijn niet duurder dag paar bier, maar misschien is bier daar weer bijna gratis
3 euroquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Geloof niet dat RC's hier bekend zijnLitertje goedkope rakia of vodka koop je wel voor 3 euro
Normaal gesproken nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
3 euro
wordt je er ook blind van?
Eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Af en toe blowen vind ik niet stoppen maargoed
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Fl hou je erbuiten met je grote mond
is idd niet stoppen, maar verantwoord pauze's houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Af en toe blowen is nog steeds blowen.
Stoppen is niet blowen.
Nou, dankjewel voor je inzicht kerel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef Unscrewed het volgende:
Just pointing out the obvious, here.
Geen probleem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Nou, dankjewel voor je inzicht kerel.
Geen zin om uit te zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.personalitypage.com/high-level.html
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic en The Thinker denk ik
Niet eigendunk bedoeld natuurlijk.
quote:
quote:
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestoptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.
Nee, meer een geval van mijn persoonlijkheid niet willen schalen aan een paar regels text op het internet. Sowieso kan ik geen mm op mijn lichaam vinden die zich daar ook maar enigzins voor interesseert.quote:
Gestopt met niet leven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestopt
wat is dit nou weer voor pedagogisch verantwoord hbo geprutselquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic, The Visionary en The Thinker denk ik
3 is wel veul. Vaak tegen de 2 gram.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestopt
Het is geen 'quiz'-achtig iets, het is gewoon waar dat er zoveel verschillende types mensen zijn, je ziet het overal. Ik dacht eraan en ging het Google'n en kwam daar uit. Natuurlijk verandert je verleden, je levensomstandigheden, etc.. wel 'wie je bent', maar de grote lijnen zijn duidelijk in mijn ogen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, meer een geval van mijn persoonlijkheid niet willen schalen aan een paar regels text op het internet. Sowieso kan ik geen mm op mijn lichaam vinden die zich daar ook maar enigzins voor interesseert.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic, The Visionary en The Thinker denk ik
Ik zeg ook nergens dat ik geen quiz wil doen of dat dit een quiz is, ik hecht er gewoon geen waarde aan om een 'titel' aan mijn persoonlijkheid te plakken. Ik kan me ook weinig sociale omstandigheden bedenken waarbij zo'n 'sticker' wel handig is. Mensen die me leren kennen doen dat gaandeweg wel wanneer ze met mij omgaan, om nu meteen te roepen dat ik een mechanikphilosopherjanitor ben is voor niemand relevant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is geen 'quiz'-achtig iets, het is gewoon waar dat er zoveel verschillende types mensen zijn, je ziet het overal. Ik dacht eraan en ging het Google'n en kwam daar uit. Natuurlijk verandert je verleden, je levensomstandigheden, etc.. wel 'wie je bent', maar de grote lijnen zijn duidelijk in mijn ogen.
Neequote:
Ik vind het knap dat je tevreden bent met je eigen persoonlijkheid. Oprecht knap dat je dat als iets voor de lol kan zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dik iets wat voor de lol is helemaal serieus opvatten
Nee, blijf hierquote:
Als het geen sarcasme was: Dankjewelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je tevreden bent met je eigen persoonlijkheid. Oprecht knap dat je dat als iets voor de lol kan zien.Dat kunnen niet velen zeggen. Voor zover ik weet.
Jezelf er met een (doorzichtig) kutexcuus er weer uit proberen te lullen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dik iets wat voor de lol is helemaal serieus opvatten
Instagibquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pffff allen jeesjuns. Wad'n drokte
Heb je een trauma opgelopen ofzo ergens in je leven? Als ik zeg dat het niet serieus is, dan hoef je er niet weer serieus op in te gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jezelf er met een (doorzichtig) kutexcuus er weer uit proberen te lullen.![]()
Ik neem tenminste de moeite om je in grote lijnen duidelijk te maken dat je je niet zo aan die stempels moet hechten en moet leven.
De laatste tig topics gaan al zo met je, eerst ben je in het echt anders dan hier, dan janken om een meid die je 2 weken kent en dan dit weer. Je bent onzeker, wat opzich niet erg is want 99% van jouw leeftijd en daar rondomheen is dat. Dat je daarbij externe factoren opzoekt om jezelf enigzins houvast te geven en je daarmee te profileren is niet erg. Het gross van deze sc boeit dat alleen zeer weinig.
Dat zei ik niet, ik zei dat het voor de lol was, de grote richtlijnen kloppen nog steeds in mijn ogen, zie het zelf vaak genoeg. Maar dat er waarheid in zit (voor mij), wil niet zeggen dat je er dik serieus op in moet gaan, kies gewoon iets uit voor de grap en klaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
En dan ineens zeggen dat het een grap is
volgens mij geef je wel wat om je (fok)status, anders zou je jezelf niet eindeloos verdedigenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Anneagram. Ik ben beide niet, wat doe ik nu?
Had ik inderdaad ook voor gekozen. Ik geef niet echt om mijn FOK!status, maar ik hou wel van discussiërenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij geef je wel wat om je (fok)status, anders zou je jezelf niet eindeloos verdedigen
die andere optie dus
Neuh geen trauma, ben dat geëmmer een beetje zat aan het worden. Als sociopaat is het maar moeilijk verplaatsen in iemand.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je een trauma opgelopen ofzo ergens in je leven? Als ik zeg dat het niet serieus is, dan hoef je er niet weer serieus op in te gaan
Ik weet echt wel dat je mensen als individu moet bekijken en niet stempels moet plakken op mensen, dat weet ik maar al te goed, zelf veel mee te maken gehad, maar vriend.. kom op zeg.
I tried man, i really did. Maar soms heeft het wat tijd nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen mensen laten we toch vriendelijk zijn voor elkaar.
Heb je antisociale persoonlijkheidsstoornis?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh geen trauma, ben dat geëmmer een beetje zat aan het worden. Als sociopaat is het maar moeilijk verplaatsen in iemand.
Dat zal vast iets met het onbewuste te maken hebben van de 'zender' van de stimuliquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
I tried man, i really did. Maar soms heeft het wat tijd nodig.![]()
Buiten dat, wanneer gaan we een keer als echte fok!männer een avond zuipen in groningen?
Dat schijnt de definitie van sociopaat te zijn idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je antisociale persoonlijkheidsstoornis?
quote:De sociopaat heeft een glanzende buitenkant maar is verdorven van binnen. Gladde bolster, rotte pit. Soepel pratend, complimenterend, verdekt dreigend, gespeeld teleurgesteld maar vooral heel erg charmant praat hij hij iedereen om. Iedereen wordt door hem ontwapend. Een goede sociopaat is niet alleen leuk om naar te kijken, hij is ook subversief omdat hij het sociale systeem gebruikt in plaats van ontkent.
Heb jij de drang om jezelf te bewijzen, omdat je anders bang bent niet aardig of slim gevonden te worden ? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is om mee samen te leven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je antisociale persoonlijkheidsstoornis?
Mij praat je helaas niet makkelijk om.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat schijnt de definitie van sociopaat te zijn idd.
[..]
Nee en ja. Ik wil mezelf bewijzen, maar alleen voor mensen die ik de moeite waard vind. Wat de meerderheid van mij denkt maakt me weinig uit, zolang er altijd maar een paar mensen zijn waarmee ik wel kan opschieten. Maar ik ga wel in op dingen die de meerderheid zeggen als ik het idee heb dat ze niet het juiste beeld hebben tenzij ik weet dat ze star zijn. Ik ben zelf ook star voor mensen die ook star zijn, maar hou toch diep van binnen ergens een openmind. Mensen waarmee ik goed kan opschieten ben ik altijd openminded.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb jij de drang om jezelf te bewijzen, omdat je anders bang bent niet aardig of slim gevonden te worden ? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is om mee samen te leven.
Ambivalente gevoelens, niks mis mee. Dat heb ik ook. Vooralsnog leuk dat je antwoord geeftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee en ja. Ik wil mezelf bewijzen, maar alleen voor mensen die ik de moeite waard vind. Wat de meerderheid van mij denkt maakt me weinig uit, zolang er altijd maar een paar mensen zijn waarmee ik wel kan opschieten. Maar ik ga wel in op dingen die de meerderheid zeggen als ik het idee heb dat ze niet het juiste beeld hebben tenzij ik weet dat ze star zijn. Ik ben zelf ook star voor mensen die ook star zijn, maar hou toch diep van binnen ergens een openmind. Mensen waarmee ik goed kan opschieten ben ik altijd openminded.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ambivalente gevoelens, niks mis mee. Dat heb ik ook. Vooralsnog leuk dat je antwoord geeft
Kijk uit dat je objectiviteit niet gaat combineren met emotie omdat het jouw mening betreftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef Unscrewed het volgende:
Het ligt gewoon aan het persoon, ik kan dat niet makkelijk zeggen. Ligt aan hun vibe, mijn connectie met diegene, mijn mening over diegene, zijn/haar mening over mij, de manier waarop hij/zij antwoord op mijn ideeën/theorieën/oplossingen, hoe hij/zij zich toepast op de situatie en gewoon alles in het geheel.
Die laatstequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jointje van gister oproken in deze outfit
Inclusief panterprint ondergoed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat probeer ik inderdaad altijd onder controle te houden. Ik hou er zelf ook niet van als mensen meningen/gevoelens mixen met feiten en dat zien als definitieve waarheid. Helaas zijn gevoelens soms zo sterk dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je dus een soort van 'geleid' wordt door die gevoelens, en ik hou dat dus ook altijd in mijn achterhoofd dat dat ook een mogelijkheid is (ook voor mezelf).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kijk uit dat je objectiviteit niet gaat combineren met emotie omdat het jouw mening betreft
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik inderdaad altijd onder controle te houden. Ik hou er zelf ook niet van als mensen meningen/gevoelens mixen met feiten en dat zien als definitieve waarheid. Helaas zijn gevoelens soms zo sterk dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je dus een soort van 'geleid' wordt door die gevoelens, en ik hou dat dus ook altijd in mijn achterhoofd dat dat ook een mogelijkheid is.
Klopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...
Maak van jezelf geen ongeleid projectiel ( of een hooggeleide G).
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Inclusief panterprint ondergoed?
Wisselwerking van het bekende verkennen en toevoegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ome Gib heeft zijn wijsbegeerte over gedragen
Shapingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wisselwerking van het bekende verkennen en toevoegen.
Ik ben hooggeleidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...
Maak van jezelf geen ongeleid projectiel ( of een hooggeleide G).
Perfectquote:
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wot?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mij praat je helaas niet makkelijk om.
Misschien zie ik het op dezelfde manier, wie weet.
Helaas.quote:
Wel geprint in panterprint?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.
Honnepon ! Laat weten wanneer je naar Grunn komtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.
[..]
Wot?
Neen, met de plotter voor extra groot raakgebied. Mijn penor schiet soms ook hooggeleide projectielen.quote:
Leuk! Herhalen. Herhalen. Herhalen. Zei ik al herhalen?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, met de plotter voor extra groot raakgebied. Mijn penor schiet soms ook hooggeleide projectielen.
hooggeleidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk! Herhalen. Herhalen. Herhalen. Zei ik al herhalen?
Zeker weten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Honnepon ! Laat weten wanneer je naar Grunn komt
Ohw dat komt wel goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Wel even kijken wanneer het beste uitkomt want mijn weekenden zitten soms aardig dubbel in de planning.
De helft van the new kids on the block?quote:
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hooggeleide mensen herhalen ?
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk lekkerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sinds minstens 10 jaar weer eens dit gekocht bij de Jamin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.
Theorie moet worden herhaald, dan moet je alles wat je hebt herhaald, herhalen in toetsen om te kijken of je het vaak genoeg herhaald hebt. Theorie wordt herhaald in praktijk. Mensen die kritisch nadenken over herhaalde stof en er niet mee eens zijn, hebben pech, want als je van het antwoord afwijkt in een toets omdat je er een andere mening over hebt, wordt je gestraft met een laag cijfer. Ik zie het als systematische hersenspoeling (natuurlijk zijn er ook veel feiten in de tekstboeken, maar ook als je er niet mee eens bent moet je ermee eens zijn anders heb je geen baan later, geen baan = geen geld, geen geld = geen leven.) Ik vind niet dat kritisch nadenken erg wordt gestimuleerd/beloond op school. Hopelijk is het MBO anders, zelf projecten verzinnen, etc.
SMAKELIJK DROLLYquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
En ik kan ook veel tegenargumenten verzinnen voor wat ik heb getypt, maar ik ben daar veel te lui voor. Er zijn namelijk meerdere manieren om naar iets te kijken.
Maar ik ga eten, doei lieve stonertjes![]()
Ja nu willen we pics gvdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Geen enkel kledingstuk aanhebben zonder panterprint
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd ik wil ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sinds minstens 10 jaar weer eens dit gekocht bij de Jamin
[ afbeelding ]
Denken dat kritisch nadenken wordt beloond op het mboquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.
Theorie moet worden herhaald, dan moet je alles wat je hebt herhaald, herhalen in toetsen om te kijken of je het vaak genoeg herhaald hebt. Theorie wordt herhaald in praktijk. Mensen die kritisch nadenken over herhaalde stof en er niet mee eens zijn, hebben pech, want als je van het antwoord afwijkt in een toets omdat je er een andere mening over hebt, wordt je gestraft met een laag cijfer. Ik zie het als systematische hersenspoeling (natuurlijk zijn er ook veel feiten in de tekstboeken, maar ook als je er niet mee eens bent moet je ermee eens zijn anders heb je geen baan later, geen baan = geen geld, geen geld = geen leven.) Ik vind niet dat kritisch nadenken erg wordt gestimuleerd/beloond op school. Hopelijk is het MBO anders, zelf projecten verzinnen, etc.
Ik wil foto's van moira niet van jouquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik stuur het als ik foto's van jouw ondergoed terug krijg.
Dat wil je wel. Dat wil je echt wel. Dat wil je supergraag. Echt heel graag is hoe graag je dat wil. Er zijn weinig dingen die je grager wilt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil foto's van moira niet van jou
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat wil je wel. Dat wil je echt wel. Dat wil je supergraag. Echt heel graag is hoe graag je dat wil. Er zijn weinig dingen die je grager wilt.
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je welquote:
Ik pasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je wel
in de zin van 'ik pas op dat ik niet zo nat wordt dat de hele wijk blank komt te staan' ?quote:
graagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je wel
Ok, ik ben om. POSTEN DIE SHIT JONGEN!!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Een wat.quote:
Die biefstuk en joint staan me wel aan. De rest mag je een kansarme op straat mee verleiden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Gewichten slingeren, dikke biefstuk met aardappelpartjes en kwark en nu een dikke heez jeunt. Jawel
Groeien mien jong. Groeien. Dat doe je niet van frikandelbroodjes helaas. Anders was ik nu al 2 bij 2 geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die biefstuk en joint staan me wel aan. De rest mag je een kansarme op straat mee verleiden.
Jouw regio?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Tevens fokkers in mijn regio, altijd welkom voor een j.
Mijn regio. Ja.quote:
Ik bedoelde meer: Welke regio?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn regio. Ja.
ik heb tegen alle bomen aangepiest, dan is het van mij toch![]()
Haha, ik leef gelukkig niet op frikandelbroodjes, hoewel af en toe wel lekker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Groeien mien jong. Groeien. Dat doe je niet van frikandelbroodjes helaas. Anders was ik nu al 2 bij 2 geweesten ik ga m'n eten niet weggeven. FOOD
quote:
Och te doen, op de fiets nog. Neem ik snöwie wel mee op de bagagedragerquote:
Ik heb er echt teveel van gegeten. Blijft af en toe nog lekker maar hey. Cheaten magquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik leef gelukkig niet op frikandelbroodjes, hoewel af en toe wel lekker.![]()
Eten weggeven wat voor jezelf is, is uit den boze. Groeien en spierenkweken is bij mij al 6 jaar niet meer aan de orde.
quote:
Ik zeg (mini)meetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Och te doen, op de fiets nog. Neem ik snöwie wel mee op de bagagedrager
Ja iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik ook gewoon een keer naar een gewone meeting kan natuurlijk.
Ik heb OV. Dus dat moet goed komen. Met de auto word wat lastiger daar ik niet graag knetterstoned rondrijd. Zeker niet in mijn autoquote:
Dit staat ook nog op mijn stonerbucketlist.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik ook gewoon een keer naar een gewone meeting kan natuurlijk.
Ik heb er ook een half jaar op overleeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb er echt teveel van gegeten. Blijft af en toe nog lekker maar hey. Cheaten mag
Ik heb wel eens een broodje gekocht voor een zwever die vroeg om eten(niet om geld) en dat was wel kewl. Ik geef nooit geld namelijk. En waarom niet? Ik ga niet om een brede billy te worden maar een beetje mass is nooit verkeerd
Geweldig man. Soms kun je de dankbaarheid nog net niet opvegen van die gasten, dat zijn vaak de tofsten (en ook juist diegenen waar ik het meeste medelijden mee heb)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit staat ook nog op mijn stonerbucketlist.
[..]
Ik heb er ook een half jaar op overleeft.![]()
Ik heb ook wel eens een patatje staan kanen met een zwerver, als ze niet teveel naar cheese onion ruiken dan is het ook prima te doen en die mensen hebben hele verhalen.
gekozen, ja vast, van de vvd mentaliteitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geweldig man. Soms kun je de dankbaarheid nog net niet opvegen van die gasten, dat zijn vaak de tofsten (en ook juist diegenen waar ik het meeste medelijden mee heb)
Natuurlijk hebben ze er zelf voor gekozen om op straat te leven, maar denk maar eens na. Ooit waren die mensen zoals jij en ik. Er is veel voor nodig om een mens te breken zodat 'ie uiteindelijk op straat slaapt/leeft. Ze zoeken ook altijd mij uit![]()
hee vriend waar had je dat plaatje vandaan van die ochtendjas van zeeman? dat voorbeeld zegmaar van zeeman zelf.quote:
Op straat leven is een keuze mijn man. Dat is het zeer zeker..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gekozen, ja vast, van de vvd mentaliteit
een vaste verblijfplaats is een keuze?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op straat leven is een keuze mijn man. Dat is het zeer zeker..
Natuurlijk. Er zijn zoveel voorzieningen/vangnetten voordat iemand op straat terecht komt. Die moet je wel moedwillig negeren als je op straat terecht komt. Veelal willen ze ook niet geholpen worden. Drugsverslavingen enzovoorts..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een vaste verblijfplaats is een keuze?
Ik zal nog een keer op straatcommando googelenquote:Iets later kreeg Arno D'hooghe van NSV! met het straatcommando te maken toen hij in de rij stond bij frituur De Gouden Saté, tussen de Overpoort en het Sint-Pietersplein.
"Ze waren met een stuk of vier en kwamen recht op mij af. Ze riepen mijn naam en die van de vereniging en sloegen daarop met een ijzeren ketting. Gelukkig kwam Peter van de frituur tussenbeide om de mannen te verjagen."
Arno hield er dertien hechtingen aan over en ook zijn neus moest worden rechtgezet. "Ik ga me niet laten doen, het is niet omdat ik aangevallen word dat ik mijn kleur niet meer ga verdedigen. Gelukkig konden omstaanders ingrijpen, als het in een afgelegen straat gebeurde, waren de gevolgen veel erger geweest."
Nee, het een zit vast aan het ander: geen woning = geen voorziening, geen voorziening = geen woningquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er zijn zoveel voorzieningen/vangnetten voordat iemand op straat terecht komt. Die moet je wel moedwillig negeren als je op straat terecht komt. Veelal willen ze ook niet geholpen worden. Drugsverslavingen enzovoorts..
moet je wel een internationaal recht iemand meenemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:11 schreef badtripbob het volgende:
Een slim persoon gaat gewoon kraken als je op straat komt te staan
Ik weet ook wel dat als je niet in het GBA ingeschreven staat danwel als dakloos/onbekend vertrokken geregistreerd staat je geen uitkeringen en dergelijke kan krijgen.. maar er bestaat zoiets als een zwerversuitkering. Vergeet niet dat als jij de uitgereikte hand aanneemt je erg snel van de straat geplukt wordtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, het een zit vast aan het ander: geen woning = geen voorziening, geen voorziening = geen woning
dat is de grap juist
Vergeet vooral niet dat vanuit je compoeterkamertje het allemaal makkelijk praten is, als je daadwerkelijk met die mensen werkt is de realiteit echt andersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat als je niet in het GBA ingeschreven staat danwel als dakloos/onbekend vertrokken geregistreerd staat je geen uitkeringen en dergelijke kan krijgen.. maar er bestaat zoiets als een zwerversuitkering. Vergeet niet dat als jij de uitgereikte hand aanneemt je erg snel van de straat geplukt wordt
Dude, reallyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat vanuit je compoeterkamertje het allemaal makkelijk praten is, als je daadwerkelijk met die mensen werkt is de realiteit echt anders
is een keuze man, allemaal een keeeuzequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben zelf dakloos geweest. Meer wil ik er niet over kwijt.
Dat was het inderdaad. Ik ken de verhalen wel. Ook ik ken mensen die buiten hun schuld om huis/dakloos zijn geraakt. Voor velen gaat dat echter niet op. En een drugsverslaving noem ik niet buiten je schuld om.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is een keuze man, allemaal een keeeuze
Je bent wel van het insinueren, is het niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus omdat jij een bewuste keuze maakt dakloos te zijn is iedereen bewust dakloos, ok man, ik zal niet meer snel oordelen[ afbeelding ]
net nog allemaal, nu velen, straks zijn het een paarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Ik ken de verhalen wel. Ook ik ken mensen die buiten hun schuld om huis/dakloos zijn geraakt. Voor velen gaat dat echter niet op. En een drugsverslaving noem ik niet buiten je schuld om.
nee, moet je zelf maar nadenken voor je wat post, say what you mean n mean what you sayquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent wel van het insinueren, is het niet?
Of neem gewoon een cursus begrijpend lezen. Je weet helemaal niet waar je over praat man, of wilde je zeggen dat, om maar even op jouw toer te gaan, vrijwel alle daklozen zielig zijn en zoiets hadden van nou. dat in de prullenbakken graaien en onder de brug slapen, da's een levensstijl die ik wel zie zitten!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, moet je zelf maar nadenken voor je wat post, say what you mean n mean what you say
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
maar mooi geweest, dit is zwaar offtopic.
Z'n manier van discussiëren staat me ook niet aan, maar als 'ie wil mag hij me pm'en. Een gezonde discussie ga ik namelijk nooit uit de wegquote:
Zelden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Z'n manier van discussiëren staat me ook niet aan, maar als 'ie wil mag hij me pm'en. Een gezonde discussie ga ik namelijk nooit uit de weg
En bestaat er wel zoiets als ontopic in dit topic. Volgens mij niet
jij stelt dat het een keuze is, dan is het een keuze voor iedereen of voor niemand, niet voor die ene wel de andere niet, dan moet je je stelling maar beter verwoordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of neem gewoon een cursus begrijpend lezen. Je weet helemaal niet waar je over praat man, of wilde je zeggen dat, om maar even op jouw toer te gaan, vrijwel alle daklozen zielig zijn en zoiets hadden van nou. dat in de prullenbakken graaien en onder de brug slapen, da's een levensstijl die ik wel zie zitten!
Kom nou toch man
maar mooi geweest, dit is zwaar offtopic.
ja toch? want het is een eigen keuze om dat te doenquote:vrijwel alle daklozen zielig zijn en zoiets hadden van nou. dat in de prullenbakken graaien en onder de brug slapen, da's een levensstijl die ik wel zie zitten!
nee, opper gewoon een achterlijke stelling en verwacht dat iedereen je gewoon gelooft, dat werkt in jouw omgeving misschien maar 'hier' kijkt men je dan gewoon schaapachtig aan om daarna weer verder te gaan waar men mee bezig wasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Z'n manier van discussiëren staat me ook niet aan, maar als 'ie wil mag hij me pm'en. Een gezonde discussie ga ik namelijk nooit uit de weg
Jezus christus man. Laat het rusten of flikker gewoon op. Je zit gewoon op de man te spelen en te zuigen/etteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, opper gewoon een achterlijke stelling en verwacht dat iedereen je gewoon gelooft, dat werkt in jouw omgeving misschien maar 'hier' kijkt men je dan gewoon schaapachtig aan om daarna weer verder te gaan waar men mee bezig was
Ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Tering heb een hoop gemist zo te zien
En dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven van alles?
Geouwehoer over eten, jonko's en tieten (vast wel ergens) en kansloos gediscussieer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Als je stoned bent en je post hier post je automatisch on topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je stoned bent en je post hier post je automatisch on topic.
Of je moet nuchter zijn en het hebben over wiet of stoned zijn, dat is ook wel on topic
Hebben jullie geen Jumbo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stuur de zedenpolitie op je af, ouwe vogelzoekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aarsknabbelen kan ik tolereren, maar roken, dat gaat gewoon te ver.
Tieten in de OPquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geouwehoer over eten, jonko's en tieten (vast wel ergens) en kansloos gediscussieer.
Bestaat die meuk nog jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Jumbo?Is het veel goedkoper denk ik. ¤1,99 voor 3 pakjes. Nu ik dit zeg bedenk ik me dat ik ze wou halen vanavond
Omg jij bent zo heetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jumbo zit pokke ver fietsenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Jumbo?Is het veel goedkoper denk ik. ¤1,99 voor 3 pakjes. Nu ik dit zeg bedenk ik me dat ik ze wou halen vanavond
Ik heb alweer een nieuwe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stuur de zedenpolitie op je af, ouwe vogelzoeker
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
in de zin van 'ik pas op dat ik niet zo nat wordt dat de hele wijk blank komt te staan' ?
Wie z'n manier van discussiëren? Ik snap er de kut niet vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je stoned bent en je post hier post je automatisch on topic.
Of je moet nuchter zijn en het hebben over wiet of stoned zijn, dat is ook wel on topic
ok ok voor jou welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg jij bent zo heet![]()
Dump Mono, ik neem je mee op een date
huh? ik had het niet over discussieren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie z'n manier van discussiëren? Ik snap er de kut niet van
De gene die jij qoute wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
huh? ik had het niet over discussieren?
Ja, maar je ziet toch dat ik alleen maar reageer op de onderste zin van die quotequote:
Over daklozenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet toch dat ik alleen maar reageer op de onderste zin van die quoteweet ik veel waar ze over discussieerden
Ik vroeg me alleen af over wie hij het heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet toch dat ik alleen maar reageer op de onderste zin van die quoteweet ik veel waar ze over discussieerden
Ik had het over Life2.0.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af over wie hij het heeft
Aaah dat vroeg ik me dus af! Ik ga alles toch maar even teruglezenquote:
Wiet gehaald, stoned geworden en geen neuk meer geven. Dat was t wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Sluit ik me bij aan.quote:
Lees dan terug, kutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af over wie hij het heeft
Ja net gedaanquote:
Mijn wijze opmerkingen niet willen lezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja net gedaanZag alleen enorme berichten van Uns toen ik snel scrolde en toen had ik al zoiets van 'oh no'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Expeditie robinson. Geraldine in bikini en stiekem mentale fapjes plegen.quote:
ER jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Expeditie robinson. Geraldine in bikini en stiekem mentale fapjes plegen.![]()
![]()
Jammer van Fajah.![]()
Dat denken terwijl je zelf nooit op mbo hebt gezetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denken dat kritisch nadenken wordt beloond op het mbo![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Och te doen, op de fiets nog. Neem ik snöwie wel mee op de bagagedrager
Maar jij hebt nooit hbo of wo gedaan, dus je kan ook het verschil niet inschattenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat denken terwijl je zelf nooit op mbo hebt gezeten.
Sorry hoor maar al die vooroordelen over mbo gaan op mijn opleiding niet op.
tieft zelf op als je geen degelijke stellingen kan verwoordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezus christus man. Laat het rusten of flikker gewoon op. Je zit gewoon op de man te spelen en te zuigen/etteren.
ja nu heb je kanker dus, goedkope verfcoatingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh god we hebben een nieuwe kachelpijp op de houtkamer in de kachel, ding ging uur terug aan.. meuren als een motherfucker. Echt dikke kk lucht (letterlijk, was niet goed om in te ademen). Volgens mij is de lucht eindelijk weg. Warmte
Het is altijd wel pijnlijk ja als duidelijk wordt dat andere mensen wél seks hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
"ik was mijn vriendin aan het neuken in doggy en toen haalde ik hem gewoon eruit en dauwde hem in haar reet, toen sprong ze als een kikker en schreeuwde van de pijn [schaterlach van 10 minuten]" jezus waarom zit ik met een stel gehandicapten in de klas
haha echt lachen ik neem mijn vriendin in d'r reet wanneer ze niet opletquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is altijd wel pijnlijk ja als duidelijk wordt dat andere mensen wél seks hebben
Je kan er per ongeluk wel inschieten jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha echt lachen ik neem mijn vriendin in d'r reet wanneer ze niet oplet
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er per ongeluk wel inschieten ja
dan zou er niets meer heelblijvenquote:
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoonquote:
Eerste golfoorlog?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan zou er niets meer heelblijven
laatste keer dat ik ruzie had viel de vs het midden oosten binnen
Auwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er per ongeluk wel inschieten ja
Ah, is dat je geheim.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoon![]()
Ik heb het ook wel eens als ik tijdens een avondje stappen poppers gebruik en per ongeluk op een 'Amsterdammertje' ga zittenquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens als ik tijdens een avondje stappen poppers gebruik en per ongeluk op een 'Amsterdammertje' ga zitten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoon![]()
ik geloof zequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Trollscience het volgende:
serieus? je schiet er gewoon in?
Niet iedereen is Hollands geschapenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Trollscience het volgende:
serieus? je schiet er gewoon in?
Die hier in de stad zitten stiekem wel prima eigenlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]![]()
die dingen zitten echt niet, dat is wel klachtwaaridg
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
en wtf is een amsterdammetje ik bedoel wtf
de kettingen tussen grachtenpandjes zitten wel beter, alleen te laag vaakquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hier in de stad zitten stiekem wel prima eigenlijk
niet wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
en wtf is een amsterdammetje ik bedoel wtf
Ja, beetje dronken heen en weer wiegen is wel prettig jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de kettingen tussen grachtenpandjes zitten wel beter, alleen te laag vaak
en lekker kankeren op de toeristen die niet uitkijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, beetje dronken heen en weer wiegen is wel prettig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |