haha echt lachen ik neem mijn vriendin in d'r reet wanneer ze niet opletquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is altijd wel pijnlijk ja als duidelijk wordt dat andere mensen wél seks hebben
Je kan er per ongeluk wel inschieten jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha echt lachen ik neem mijn vriendin in d'r reet wanneer ze niet oplet
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er per ongeluk wel inschieten ja
dan zou er niets meer heelblijvenquote:
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoonquote:
Eerste golfoorlog?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan zou er niets meer heelblijven
laatste keer dat ik ruzie had viel de vs het midden oosten binnen
Auwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er per ongeluk wel inschieten ja
Ah, is dat je geheim.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoon![]()
Ik heb het ook wel eens als ik tijdens een avondje stappen poppers gebruik en per ongeluk op een 'Amsterdammertje' ga zittenquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens als ik tijdens een avondje stappen poppers gebruik en per ongeluk op een 'Amsterdammertje' ga zitten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoon![]()
ik geloof zequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Trollscience het volgende:
serieus? je schiet er gewoon in?
Niet iedereen is Hollands geschapenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Trollscience het volgende:
serieus? je schiet er gewoon in?
Die hier in de stad zitten stiekem wel prima eigenlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]![]()
die dingen zitten echt niet, dat is wel klachtwaaridg
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
en wtf is een amsterdammetje ik bedoel wtf
de kettingen tussen grachtenpandjes zitten wel beter, alleen te laag vaakquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hier in de stad zitten stiekem wel prima eigenlijk
niet wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
en wtf is een amsterdammetje ik bedoel wtf
Ja, beetje dronken heen en weer wiegen is wel prettig jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de kettingen tussen grachtenpandjes zitten wel beter, alleen te laag vaak
en lekker kankeren op de toeristen die niet uitkijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, beetje dronken heen en weer wiegen is wel prettig ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |