tieft zelf op als je geen degelijke stellingen kan verwoordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezus christus man. Laat het rusten of flikker gewoon op. Je zit gewoon op de man te spelen en te zuigen/etteren.
ja nu heb je kanker dus, goedkope verfcoatingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh god we hebben een nieuwe kachelpijp op de houtkamer in de kachel, ding ging uur terug aan.. meuren als een motherfucker. Echt dikke kk lucht (letterlijk, was niet goed om in te ademen). Volgens mij is de lucht eindelijk weg. Warmte
Het is altijd wel pijnlijk ja als duidelijk wordt dat andere mensen wél seks hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
"ik was mijn vriendin aan het neuken in doggy en toen haalde ik hem gewoon eruit en dauwde hem in haar reet, toen sprong ze als een kikker en schreeuwde van de pijn [schaterlach van 10 minuten]" jezus waarom zit ik met een stel gehandicapten in de klas
haha echt lachen ik neem mijn vriendin in d'r reet wanneer ze niet opletquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is altijd wel pijnlijk ja als duidelijk wordt dat andere mensen wél seks hebben
Je kan er per ongeluk wel inschieten jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha echt lachen ik neem mijn vriendin in d'r reet wanneer ze niet oplet
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er per ongeluk wel inschieten ja
dan zou er niets meer heelblijvenquote:
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoonquote:
Eerste golfoorlog?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan zou er niets meer heelblijven
laatste keer dat ik ruzie had viel de vs het midden oosten binnen
Auwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er per ongeluk wel inschieten ja
Ah, is dat je geheim.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoon![]()
Ik heb het ook wel eens als ik tijdens een avondje stappen poppers gebruik en per ongeluk op een 'Amsterdammertje' ga zittenquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens als ik tijdens een avondje stappen poppers gebruik en per ongeluk op een 'Amsterdammertje' ga zitten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote gaatjes en kleine pikkies. Dan gebuert dat gewoon![]()
ik geloof zequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Trollscience het volgende:
serieus? je schiet er gewoon in?
Niet iedereen is Hollands geschapenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Trollscience het volgende:
serieus? je schiet er gewoon in?
Die hier in de stad zitten stiekem wel prima eigenlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]![]()
die dingen zitten echt niet, dat is wel klachtwaaridg
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
en wtf is een amsterdammetje ik bedoel wtf
de kettingen tussen grachtenpandjes zitten wel beter, alleen te laag vaakquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hier in de stad zitten stiekem wel prima eigenlijk
niet wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
en wtf is een amsterdammetje ik bedoel wtf
Ja, beetje dronken heen en weer wiegen is wel prettig jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de kettingen tussen grachtenpandjes zitten wel beter, alleen te laag vaak
en lekker kankeren op de toeristen die niet uitkijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, beetje dronken heen en weer wiegen is wel prettig ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |