Aaah dat vroeg ik me dus af! Ik ga alles toch maar even teruglezenquote:
Wiet gehaald, stoned geworden en geen neuk meer geven. Dat was t wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven van alles?
Sluit ik me bij aan.quote:
Lees dan terug, kutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af over wie hij het heeft
Ja net gedaanquote:
Mijn wijze opmerkingen niet willen lezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja net gedaanZag alleen enorme berichten van Uns toen ik snel scrolde en toen had ik al zoiets van 'oh no'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Expeditie robinson. Geraldine in bikini en stiekem mentale fapjes plegen.quote:
ER jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Expeditie robinson. Geraldine in bikini en stiekem mentale fapjes plegen.![]()
![]()
Jammer van Fajah.![]()
Dat denken terwijl je zelf nooit op mbo hebt gezetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denken dat kritisch nadenken wordt beloond op het mbo![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Och te doen, op de fiets nog. Neem ik snöwie wel mee op de bagagedrager
Maar jij hebt nooit hbo of wo gedaan, dus je kan ook het verschil niet inschattenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat denken terwijl je zelf nooit op mbo hebt gezeten.
Sorry hoor maar al die vooroordelen over mbo gaan op mijn opleiding niet op.
tieft zelf op als je geen degelijke stellingen kan verwoordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezus christus man. Laat het rusten of flikker gewoon op. Je zit gewoon op de man te spelen en te zuigen/etteren.
ja nu heb je kanker dus, goedkope verfcoatingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh god we hebben een nieuwe kachelpijp op de houtkamer in de kachel, ding ging uur terug aan.. meuren als een motherfucker. Echt dikke kk lucht (letterlijk, was niet goed om in te ademen). Volgens mij is de lucht eindelijk weg. Warmte
Het is altijd wel pijnlijk ja als duidelijk wordt dat andere mensen wél seks hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
"ik was mijn vriendin aan het neuken in doggy en toen haalde ik hem gewoon eruit en dauwde hem in haar reet, toen sprong ze als een kikker en schreeuwde van de pijn [schaterlach van 10 minuten]" jezus waarom zit ik met een stel gehandicapten in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |