Leuk! Herhalen. Herhalen. Herhalen. Zei ik al herhalen?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, met de plotter voor extra groot raakgebied. Mijn penor schiet soms ook hooggeleide projectielen.
hooggeleidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk! Herhalen. Herhalen. Herhalen. Zei ik al herhalen?
Zeker weten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Honnepon ! Laat weten wanneer je naar Grunn komt
Ohw dat komt wel goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Wel even kijken wanneer het beste uitkomt want mijn weekenden zitten soms aardig dubbel in de planning.
De helft van the new kids on the block?quote:
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hooggeleide mensen herhalen ?
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk lekkerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sinds minstens 10 jaar weer eens dit gekocht bij de Jamin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.
Theorie moet worden herhaald, dan moet je alles wat je hebt herhaald, herhalen in toetsen om te kijken of je het vaak genoeg herhaald hebt. Theorie wordt herhaald in praktijk. Mensen die kritisch nadenken over herhaalde stof en er niet mee eens zijn, hebben pech, want als je van het antwoord afwijkt in een toets omdat je er een andere mening over hebt, wordt je gestraft met een laag cijfer. Ik zie het als systematische hersenspoeling (natuurlijk zijn er ook veel feiten in de tekstboeken, maar ook als je er niet mee eens bent moet je ermee eens zijn anders heb je geen baan later, geen baan = geen geld, geen geld = geen leven.) Ik vind niet dat kritisch nadenken erg wordt gestimuleerd/beloond op school. Hopelijk is het MBO anders, zelf projecten verzinnen, etc.
SMAKELIJK DROLLYquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
En ik kan ook veel tegenargumenten verzinnen voor wat ik heb getypt, maar ik ben daar veel te lui voor. Er zijn namelijk meerdere manieren om naar iets te kijken.
Maar ik ga eten, doei lieve stonertjes![]()
Ja nu willen we pics gvdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Geen enkel kledingstuk aanhebben zonder panterprint
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jointje van gister oproken in deze outfit
Gvd ik wil ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sinds minstens 10 jaar weer eens dit gekocht bij de Jamin
[ afbeelding ]
Denken dat kritisch nadenken wordt beloond op het mboquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.
Theorie moet worden herhaald, dan moet je alles wat je hebt herhaald, herhalen in toetsen om te kijken of je het vaak genoeg herhaald hebt. Theorie wordt herhaald in praktijk. Mensen die kritisch nadenken over herhaalde stof en er niet mee eens zijn, hebben pech, want als je van het antwoord afwijkt in een toets omdat je er een andere mening over hebt, wordt je gestraft met een laag cijfer. Ik zie het als systematische hersenspoeling (natuurlijk zijn er ook veel feiten in de tekstboeken, maar ook als je er niet mee eens bent moet je ermee eens zijn anders heb je geen baan later, geen baan = geen geld, geen geld = geen leven.) Ik vind niet dat kritisch nadenken erg wordt gestimuleerd/beloond op school. Hopelijk is het MBO anders, zelf projecten verzinnen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |