Heb jij de drang om jezelf te bewijzen, omdat je anders bang bent niet aardig of slim gevonden te worden ? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is om mee samen te leven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je antisociale persoonlijkheidsstoornis?
Mij praat je helaas niet makkelijk om.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat schijnt de definitie van sociopaat te zijn idd.
[..]
Nee en ja. Ik wil mezelf bewijzen, maar alleen voor mensen die ik de moeite waard vind. Wat de meerderheid van mij denkt maakt me weinig uit, zolang er altijd maar een paar mensen zijn waarmee ik wel kan opschieten. Maar ik ga wel in op dingen die de meerderheid zeggen als ik het idee heb dat ze niet het juiste beeld hebben tenzij ik weet dat ze star zijn. Ik ben zelf ook star voor mensen die ook star zijn, maar hou toch diep van binnen ergens een openmind. Mensen waarmee ik goed kan opschieten ben ik altijd openminded.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb jij de drang om jezelf te bewijzen, omdat je anders bang bent niet aardig of slim gevonden te worden ? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is om mee samen te leven.
Ambivalente gevoelens, niks mis mee. Dat heb ik ook. Vooralsnog leuk dat je antwoord geeftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee en ja. Ik wil mezelf bewijzen, maar alleen voor mensen die ik de moeite waard vind. Wat de meerderheid van mij denkt maakt me weinig uit, zolang er altijd maar een paar mensen zijn waarmee ik wel kan opschieten. Maar ik ga wel in op dingen die de meerderheid zeggen als ik het idee heb dat ze niet het juiste beeld hebben tenzij ik weet dat ze star zijn. Ik ben zelf ook star voor mensen die ook star zijn, maar hou toch diep van binnen ergens een openmind. Mensen waarmee ik goed kan opschieten ben ik altijd openminded.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ambivalente gevoelens, niks mis mee. Dat heb ik ook. Vooralsnog leuk dat je antwoord geeft
Kijk uit dat je objectiviteit niet gaat combineren met emotie omdat het jouw mening betreftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef Unscrewed het volgende:
Het ligt gewoon aan het persoon, ik kan dat niet makkelijk zeggen. Ligt aan hun vibe, mijn connectie met diegene, mijn mening over diegene, zijn/haar mening over mij, de manier waarop hij/zij antwoord op mijn ideeën/theorieën/oplossingen, hoe hij/zij zich toepast op de situatie en gewoon alles in het geheel.
Die laatstequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jointje van gister oproken in deze outfit
Inclusief panterprint ondergoed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat probeer ik inderdaad altijd onder controle te houden. Ik hou er zelf ook niet van als mensen meningen/gevoelens mixen met feiten en dat zien als definitieve waarheid. Helaas zijn gevoelens soms zo sterk dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je dus een soort van 'geleid' wordt door die gevoelens, en ik hou dat dus ook altijd in mijn achterhoofd dat dat ook een mogelijkheid is (ook voor mezelf).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kijk uit dat je objectiviteit niet gaat combineren met emotie omdat het jouw mening betreft
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik inderdaad altijd onder controle te houden. Ik hou er zelf ook niet van als mensen meningen/gevoelens mixen met feiten en dat zien als definitieve waarheid. Helaas zijn gevoelens soms zo sterk dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je dus een soort van 'geleid' wordt door die gevoelens, en ik hou dat dus ook altijd in mijn achterhoofd dat dat ook een mogelijkheid is.
Klopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...
Maak van jezelf geen ongeleid projectiel ( of een hooggeleide G).
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Inclusief panterprint ondergoed?
Wisselwerking van het bekende verkennen en toevoegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ome Gib heeft zijn wijsbegeerte over gedragen
Shapingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wisselwerking van het bekende verkennen en toevoegen.
Ik ben hooggeleidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...
Maak van jezelf geen ongeleid projectiel ( of een hooggeleide G).
Perfectquote:
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wot?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mij praat je helaas niet makkelijk om.
Misschien zie ik het op dezelfde manier, wie weet.
Helaas.quote:
Wel geprint in panterprint?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.
Honnepon ! Laat weten wanneer je naar Grunn komtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.
[..]
Wot?
Neen, met de plotter voor extra groot raakgebied. Mijn penor schiet soms ook hooggeleide projectielen.quote:
Leuk! Herhalen. Herhalen. Herhalen. Zei ik al herhalen?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, met de plotter voor extra groot raakgebied. Mijn penor schiet soms ook hooggeleide projectielen.
hooggeleidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk! Herhalen. Herhalen. Herhalen. Zei ik al herhalen?
Zeker weten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Honnepon ! Laat weten wanneer je naar Grunn komt
Ohw dat komt wel goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Wel even kijken wanneer het beste uitkomt want mijn weekenden zitten soms aardig dubbel in de planning.
De helft van the new kids on the block?quote:
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hooggeleide mensen herhalen ?
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk lekkerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sinds minstens 10 jaar weer eens dit gekocht bij de Jamin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.
Theorie moet worden herhaald, dan moet je alles wat je hebt herhaald, herhalen in toetsen om te kijken of je het vaak genoeg herhaald hebt. Theorie wordt herhaald in praktijk. Mensen die kritisch nadenken over herhaalde stof en er niet mee eens zijn, hebben pech, want als je van het antwoord afwijkt in een toets omdat je er een andere mening over hebt, wordt je gestraft met een laag cijfer. Ik zie het als systematische hersenspoeling (natuurlijk zijn er ook veel feiten in de tekstboeken, maar ook als je er niet mee eens bent moet je ermee eens zijn anders heb je geen baan later, geen baan = geen geld, geen geld = geen leven.) Ik vind niet dat kritisch nadenken erg wordt gestimuleerd/beloond op school. Hopelijk is het MBO anders, zelf projecten verzinnen, etc.
SMAKELIJK DROLLYquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
En ik kan ook veel tegenargumenten verzinnen voor wat ik heb getypt, maar ik ben daar veel te lui voor. Er zijn namelijk meerdere manieren om naar iets te kijken.
Maar ik ga eten, doei lieve stonertjes![]()
Ja nu willen we pics gvdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Geen enkel kledingstuk aanhebben zonder panterprint
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd ik wil ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sinds minstens 10 jaar weer eens dit gekocht bij de Jamin
[ afbeelding ]
Denken dat kritisch nadenken wordt beloond op het mboquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, op school (middelbare, basisschool - verder ben ik nog niet gekomen), moet je alles herhalen.
Theorie moet worden herhaald, dan moet je alles wat je hebt herhaald, herhalen in toetsen om te kijken of je het vaak genoeg herhaald hebt. Theorie wordt herhaald in praktijk. Mensen die kritisch nadenken over herhaalde stof en er niet mee eens zijn, hebben pech, want als je van het antwoord afwijkt in een toets omdat je er een andere mening over hebt, wordt je gestraft met een laag cijfer. Ik zie het als systematische hersenspoeling (natuurlijk zijn er ook veel feiten in de tekstboeken, maar ook als je er niet mee eens bent moet je ermee eens zijn anders heb je geen baan later, geen baan = geen geld, geen geld = geen leven.) Ik vind niet dat kritisch nadenken erg wordt gestimuleerd/beloond op school. Hopelijk is het MBO anders, zelf projecten verzinnen, etc.
Ik wil foto's van moira niet van jouquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik stuur het als ik foto's van jouw ondergoed terug krijg.
Dat wil je wel. Dat wil je echt wel. Dat wil je supergraag. Echt heel graag is hoe graag je dat wil. Er zijn weinig dingen die je grager wilt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil foto's van moira niet van jou
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat wil je wel. Dat wil je echt wel. Dat wil je supergraag. Echt heel graag is hoe graag je dat wil. Er zijn weinig dingen die je grager wilt.
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je welquote:
Ik pasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je wel
in de zin van 'ik pas op dat ik niet zo nat wordt dat de hele wijk blank komt te staan' ?quote:
graagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je wel
Ok, ik ben om. POSTEN DIE SHIT JONGEN!!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Een wat.quote:
Die biefstuk en joint staan me wel aan. De rest mag je een kansarme op straat mee verleiden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Gewichten slingeren, dikke biefstuk met aardappelpartjes en kwark en nu een dikke heez jeunt. Jawel
Groeien mien jong. Groeien. Dat doe je niet van frikandelbroodjes helaas. Anders was ik nu al 2 bij 2 geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die biefstuk en joint staan me wel aan. De rest mag je een kansarme op straat mee verleiden.
Jouw regio?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Tevens fokkers in mijn regio, altijd welkom voor een j.
Mijn regio. Ja.quote:
Ik bedoelde meer: Welke regio?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn regio. Ja.
ik heb tegen alle bomen aangepiest, dan is het van mij toch![]()
Haha, ik leef gelukkig niet op frikandelbroodjes, hoewel af en toe wel lekker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Groeien mien jong. Groeien. Dat doe je niet van frikandelbroodjes helaas. Anders was ik nu al 2 bij 2 geweesten ik ga m'n eten niet weggeven. FOOD
quote:
Och te doen, op de fiets nog. Neem ik snöwie wel mee op de bagagedragerquote:
Ik heb er echt teveel van gegeten. Blijft af en toe nog lekker maar hey. Cheaten magquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik leef gelukkig niet op frikandelbroodjes, hoewel af en toe wel lekker.![]()
Eten weggeven wat voor jezelf is, is uit den boze. Groeien en spierenkweken is bij mij al 6 jaar niet meer aan de orde.
quote:
Ik zeg (mini)meetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Och te doen, op de fiets nog. Neem ik snöwie wel mee op de bagagedrager
Ja iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik ook gewoon een keer naar een gewone meeting kan natuurlijk.
Ik heb OV. Dus dat moet goed komen. Met de auto word wat lastiger daar ik niet graag knetterstoned rondrijd. Zeker niet in mijn autoquote:
Dit staat ook nog op mijn stonerbucketlist.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik ook gewoon een keer naar een gewone meeting kan natuurlijk.
Ik heb er ook een half jaar op overleeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb er echt teveel van gegeten. Blijft af en toe nog lekker maar hey. Cheaten mag
Ik heb wel eens een broodje gekocht voor een zwever die vroeg om eten(niet om geld) en dat was wel kewl. Ik geef nooit geld namelijk. En waarom niet? Ik ga niet om een brede billy te worden maar een beetje mass is nooit verkeerd
Geweldig man. Soms kun je de dankbaarheid nog net niet opvegen van die gasten, dat zijn vaak de tofsten (en ook juist diegenen waar ik het meeste medelijden mee heb)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit staat ook nog op mijn stonerbucketlist.
[..]
Ik heb er ook een half jaar op overleeft.![]()
Ik heb ook wel eens een patatje staan kanen met een zwerver, als ze niet teveel naar cheese onion ruiken dan is het ook prima te doen en die mensen hebben hele verhalen.
gekozen, ja vast, van de vvd mentaliteitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geweldig man. Soms kun je de dankbaarheid nog net niet opvegen van die gasten, dat zijn vaak de tofsten (en ook juist diegenen waar ik het meeste medelijden mee heb)
Natuurlijk hebben ze er zelf voor gekozen om op straat te leven, maar denk maar eens na. Ooit waren die mensen zoals jij en ik. Er is veel voor nodig om een mens te breken zodat 'ie uiteindelijk op straat slaapt/leeft. Ze zoeken ook altijd mij uit![]()
hee vriend waar had je dat plaatje vandaan van die ochtendjas van zeeman? dat voorbeeld zegmaar van zeeman zelf.quote:
Op straat leven is een keuze mijn man. Dat is het zeer zeker..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gekozen, ja vast, van de vvd mentaliteit
een vaste verblijfplaats is een keuze?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op straat leven is een keuze mijn man. Dat is het zeer zeker..
Natuurlijk. Er zijn zoveel voorzieningen/vangnetten voordat iemand op straat terecht komt. Die moet je wel moedwillig negeren als je op straat terecht komt. Veelal willen ze ook niet geholpen worden. Drugsverslavingen enzovoorts..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een vaste verblijfplaats is een keuze?
Ik zal nog een keer op straatcommando googelenquote:Iets later kreeg Arno D'hooghe van NSV! met het straatcommando te maken toen hij in de rij stond bij frituur De Gouden Saté, tussen de Overpoort en het Sint-Pietersplein.
"Ze waren met een stuk of vier en kwamen recht op mij af. Ze riepen mijn naam en die van de vereniging en sloegen daarop met een ijzeren ketting. Gelukkig kwam Peter van de frituur tussenbeide om de mannen te verjagen."
Arno hield er dertien hechtingen aan over en ook zijn neus moest worden rechtgezet. "Ik ga me niet laten doen, het is niet omdat ik aangevallen word dat ik mijn kleur niet meer ga verdedigen. Gelukkig konden omstaanders ingrijpen, als het in een afgelegen straat gebeurde, waren de gevolgen veel erger geweest."
Nee, het een zit vast aan het ander: geen woning = geen voorziening, geen voorziening = geen woningquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er zijn zoveel voorzieningen/vangnetten voordat iemand op straat terecht komt. Die moet je wel moedwillig negeren als je op straat terecht komt. Veelal willen ze ook niet geholpen worden. Drugsverslavingen enzovoorts..
moet je wel een internationaal recht iemand meenemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:11 schreef badtripbob het volgende:
Een slim persoon gaat gewoon kraken als je op straat komt te staan
Ik weet ook wel dat als je niet in het GBA ingeschreven staat danwel als dakloos/onbekend vertrokken geregistreerd staat je geen uitkeringen en dergelijke kan krijgen.. maar er bestaat zoiets als een zwerversuitkering. Vergeet niet dat als jij de uitgereikte hand aanneemt je erg snel van de straat geplukt wordtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, het een zit vast aan het ander: geen woning = geen voorziening, geen voorziening = geen woning
dat is de grap juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |