Heb jij de drang om jezelf te bewijzen, omdat je anders bang bent niet aardig of slim gevonden te worden ? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is om mee samen te leven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je antisociale persoonlijkheidsstoornis?
Mij praat je helaas niet makkelijk om.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat schijnt de definitie van sociopaat te zijn idd.
[..]
Nee en ja. Ik wil mezelf bewijzen, maar alleen voor mensen die ik de moeite waard vind. Wat de meerderheid van mij denkt maakt me weinig uit, zolang er altijd maar een paar mensen zijn waarmee ik wel kan opschieten. Maar ik ga wel in op dingen die de meerderheid zeggen als ik het idee heb dat ze niet het juiste beeld hebben tenzij ik weet dat ze star zijn. Ik ben zelf ook star voor mensen die ook star zijn, maar hou toch diep van binnen ergens een openmind. Mensen waarmee ik goed kan opschieten ben ik altijd openminded.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb jij de drang om jezelf te bewijzen, omdat je anders bang bent niet aardig of slim gevonden te worden ? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is om mee samen te leven.
Ambivalente gevoelens, niks mis mee. Dat heb ik ook. Vooralsnog leuk dat je antwoord geeftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee en ja. Ik wil mezelf bewijzen, maar alleen voor mensen die ik de moeite waard vind. Wat de meerderheid van mij denkt maakt me weinig uit, zolang er altijd maar een paar mensen zijn waarmee ik wel kan opschieten. Maar ik ga wel in op dingen die de meerderheid zeggen als ik het idee heb dat ze niet het juiste beeld hebben tenzij ik weet dat ze star zijn. Ik ben zelf ook star voor mensen die ook star zijn, maar hou toch diep van binnen ergens een openmind. Mensen waarmee ik goed kan opschieten ben ik altijd openminded.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ambivalente gevoelens, niks mis mee. Dat heb ik ook. Vooralsnog leuk dat je antwoord geeft
Kijk uit dat je objectiviteit niet gaat combineren met emotie omdat het jouw mening betreftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef Unscrewed het volgende:
Het ligt gewoon aan het persoon, ik kan dat niet makkelijk zeggen. Ligt aan hun vibe, mijn connectie met diegene, mijn mening over diegene, zijn/haar mening over mij, de manier waarop hij/zij antwoord op mijn ideeën/theorieën/oplossingen, hoe hij/zij zich toepast op de situatie en gewoon alles in het geheel.
Die laatstequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jointje van gister oproken in deze outfit
Inclusief panterprint ondergoed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat probeer ik inderdaad altijd onder controle te houden. Ik hou er zelf ook niet van als mensen meningen/gevoelens mixen met feiten en dat zien als definitieve waarheid. Helaas zijn gevoelens soms zo sterk dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je dus een soort van 'geleid' wordt door die gevoelens, en ik hou dat dus ook altijd in mijn achterhoofd dat dat ook een mogelijkheid is (ook voor mezelf).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kijk uit dat je objectiviteit niet gaat combineren met emotie omdat het jouw mening betreft
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik inderdaad altijd onder controle te houden. Ik hou er zelf ook niet van als mensen meningen/gevoelens mixen met feiten en dat zien als definitieve waarheid. Helaas zijn gevoelens soms zo sterk dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je dus een soort van 'geleid' wordt door die gevoelens, en ik hou dat dus ook altijd in mijn achterhoofd dat dat ook een mogelijkheid is.
Klopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...
Maak van jezelf geen ongeleid projectiel ( of een hooggeleide G).
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Inclusief panterprint ondergoed?
Wisselwerking van het bekende verkennen en toevoegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ome Gib heeft zijn wijsbegeerte over gedragen
Shapingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wisselwerking van het bekende verkennen en toevoegen.
Ik ben hooggeleidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wees je bewust wat de drang is die deze gevoelens zo aansterken. Latente wensen en behoeften...
Maak van jezelf geen ongeleid projectiel ( of een hooggeleide G).
Perfectquote:
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wot?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mij praat je helaas niet makkelijk om.
Misschien zie ik het op dezelfde manier, wie weet.
Helaas.quote:
Wel geprint in panterprint?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.
Honnepon ! Laat weten wanneer je naar Grunn komtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme wat geil, meteen fapje gedaan en over je bril gecumt. Wel eerst even geprint anders gaat het in de barsten van mijn telefoonscherm zitten.
[..]
Wot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |