Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Het blijft een SC hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Al 468 delen lang praten over problemen, dronken zijn, stoned zijn, joints draaien, stoppen met blowen, drugs af en toe, minderjarigen die willen blowen maar niet kunnen, eten.
Goed topicquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Al 468 delen lang praten over problemen, dronken zijn, stoned zijn, joints draaien, stoppen met blowen, drugs af en toe, minderjarigen die willen blowen maar niet kunnen, eten.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
De TT had knetterbiele op benzeen moeten zijn.
What in the flying fuck...?quote:
dat is de levenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Doe een pogingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tepels.. oeps. Ben ik nu overtreding?
Of geldt dit alleen voor vrouwentepels?
Dit gemist hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
What in the flying fuck...?![]()
Ben je bij een bijstandsmoeder in haar spandex gekropen ofzo?
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
Wat doet een grammetje coke momenteel in Nederland?
Oke, goede prijs. Eens kijken of ik bij een goede bron kan komen als ik weer eens in NL ben. Mijn oude huisdealer is helaas met pensioen gegaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.
Ik heb niet het idee dat ik veel gemist heb als ik dat zo bekijk. Als dat ding het meest kinky kledingstuk in je kast is dan hoef ik mij ook weinig zorgen te maken.quote:
das wel duur hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.
Al jaren 50 euroquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
Wat doet een grammetje coke momenteel in Nederland?
En mocht ik 100 gram kopen?quote:
Zou heel goed kunnen hoor. Van mij is ~2 jaar geleden en moest 50 neerleggen. Ik heb niks met coke dus dat is alles wat ik weet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
das wel duur hoor
35 moet ook wel lukken
Ah oke. Ik dacht al dat de prijzen zoveel opgeslagen warenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
das wel duur hoor
35 moet ook wel lukken
denk dat beide wel realistisch is, als je bij een vaste dealer haalt krijg je natuurlijk wat meer en haal je 'een keer wat op straat' mag je inderdaad wel 50 neerleggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Ik dacht al dat de prijzen zoveel opgeslagen warenIk kocht vroeger ook altijd veel goedkoper in. Al is 35 op zich wel een redelijk lage prijs
Je moet inderdaad de mensen kennen. Scheelt als je er een goede band mee hebt. Prijs daalt en kwaliteit stijgt. Is natuurlijk ook veel beschikbaar natuurlijk. Hier is de prijs gigantisch hoog en de kwaliteit dermate laag dat ik het uberhaupt niet eens meer probeer (40 euro de halve gram)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
denk dat beide wel realistisch is, als je bij een vaste dealer haalt krijg je natuurlijk wat meer en haal je 'een keer wat op straat' mag je inderdaad wel 50 neerleggen
coke blijft een vreemd werldje hebben
had vannacht gedroomd dat ik had gesnoven en ik was er niet trots opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
denk dat beide wel realistisch is, als je bij een vaste dealer haalt krijg je natuurlijk wat meer en haal je 'een keer wat op straat' mag je inderdaad wel 50 neerleggen
coke blijft een vreemd werldje hebben
maar heb je daar niet enorm veel rc?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet inderdaad de mensen kennen. Scheelt als je er een goede band mee hebt. Prijs daalt en kwaliteit stijgt. Is natuurlijk ook veel beschikbaar natuurlijk. Hier is de prijs gigantisch hoog en de kwaliteit dermate laag dat ik het uberhaupt niet eens meer probeer (40 euro de halve gram)
Leeft niet onder de Bulgaren omdat het veeeeeeeeeel te duur is aangezien de meeste mensen maar twee euro per uur verdienen. Dus wordt het enkel aan toeristen verkocht en je weet wat ze toeristen voor prijzen en kwaliteit geven..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar heb je daar niet enorm veel rc?
ach van 2 euro per uur kunnen kinderen hier ook zich lamzuipenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Leeft niet onder de Bulgaren omdat het veeeeeeeeeel te duur is aangezien de meeste mensen maar twee euro per uur verdienen. Dus wordt het enkel aan toeristen verkocht en je weet wat ze toeristen voor prijzen en kwaliteit geven..
Heroine is hier wel erg goedkoop en van goede kwaliteit maar daar ben ik weer niet zo'n fan van.
Lamzuipen lukt ze hier ook nog welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ach van 2 euro per uur kunnen kinderen hier ook zich lamzuipen
mooi doe maar 5 gram+een fles whiskey, af te halen ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:33 schreef Life2.0 het volgende:
oh voor 20 euro per gram lever ik wiet aan kinderen, in 2014 kun je bij ook ook alcohol bestellen hoor
Geloof niet dat RC's hier bekend zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:58 schreef Life2.0 het volgende:
meeste rc zijn niet duurder dag paar bier, maar misschien is bier daar weer bijna gratis
3 euroquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Geloof niet dat RC's hier bekend zijnLitertje goedkope rakia of vodka koop je wel voor 3 euro
Normaal gesproken nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
3 euro
wordt je er ook blind van?
Eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Af en toe blowen vind ik niet stoppen maargoed
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Fl hou je erbuiten met je grote mond
is idd niet stoppen, maar verantwoord pauze's houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Af en toe blowen is nog steeds blowen.
Stoppen is niet blowen.
Nou, dankjewel voor je inzicht kerel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef Unscrewed het volgende:
Just pointing out the obvious, here.
Geen probleem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Nou, dankjewel voor je inzicht kerel.
Geen zin om uit te zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.personalitypage.com/high-level.html
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic en The Thinker denk ik
Niet eigendunk bedoeld natuurlijk.
quote:
quote:
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestoptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.
Nee, meer een geval van mijn persoonlijkheid niet willen schalen aan een paar regels text op het internet. Sowieso kan ik geen mm op mijn lichaam vinden die zich daar ook maar enigzins voor interesseert.quote:
Gestopt met niet leven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestopt
wat is dit nou weer voor pedagogisch verantwoord hbo geprutselquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic, The Visionary en The Thinker denk ik
3 is wel veul. Vaak tegen de 2 gram.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestopt
Het is geen 'quiz'-achtig iets, het is gewoon waar dat er zoveel verschillende types mensen zijn, je ziet het overal. Ik dacht eraan en ging het Google'n en kwam daar uit. Natuurlijk verandert je verleden, je levensomstandigheden, etc.. wel 'wie je bent', maar de grote lijnen zijn duidelijk in mijn ogen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, meer een geval van mijn persoonlijkheid niet willen schalen aan een paar regels text op het internet. Sowieso kan ik geen mm op mijn lichaam vinden die zich daar ook maar enigzins voor interesseert.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic, The Visionary en The Thinker denk ik
Ik zeg ook nergens dat ik geen quiz wil doen of dat dit een quiz is, ik hecht er gewoon geen waarde aan om een 'titel' aan mijn persoonlijkheid te plakken. Ik kan me ook weinig sociale omstandigheden bedenken waarbij zo'n 'sticker' wel handig is. Mensen die me leren kennen doen dat gaandeweg wel wanneer ze met mij omgaan, om nu meteen te roepen dat ik een mechanikphilosopherjanitor ben is voor niemand relevant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is geen 'quiz'-achtig iets, het is gewoon waar dat er zoveel verschillende types mensen zijn, je ziet het overal. Ik dacht eraan en ging het Google'n en kwam daar uit. Natuurlijk verandert je verleden, je levensomstandigheden, etc.. wel 'wie je bent', maar de grote lijnen zijn duidelijk in mijn ogen.
Neequote:
Ik vind het knap dat je tevreden bent met je eigen persoonlijkheid. Oprecht knap dat je dat als iets voor de lol kan zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dik iets wat voor de lol is helemaal serieus opvatten
Nee, blijf hierquote:
Als het geen sarcasme was: Dankjewelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je tevreden bent met je eigen persoonlijkheid. Oprecht knap dat je dat als iets voor de lol kan zien.Dat kunnen niet velen zeggen. Voor zover ik weet.
Jezelf er met een (doorzichtig) kutexcuus er weer uit proberen te lullen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dik iets wat voor de lol is helemaal serieus opvatten
Instagibquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pffff allen jeesjuns. Wad'n drokte
Heb je een trauma opgelopen ofzo ergens in je leven? Als ik zeg dat het niet serieus is, dan hoef je er niet weer serieus op in te gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jezelf er met een (doorzichtig) kutexcuus er weer uit proberen te lullen.![]()
Ik neem tenminste de moeite om je in grote lijnen duidelijk te maken dat je je niet zo aan die stempels moet hechten en moet leven.
De laatste tig topics gaan al zo met je, eerst ben je in het echt anders dan hier, dan janken om een meid die je 2 weken kent en dan dit weer. Je bent onzeker, wat opzich niet erg is want 99% van jouw leeftijd en daar rondomheen is dat. Dat je daarbij externe factoren opzoekt om jezelf enigzins houvast te geven en je daarmee te profileren is niet erg. Het gross van deze sc boeit dat alleen zeer weinig.
Dat zei ik niet, ik zei dat het voor de lol was, de grote richtlijnen kloppen nog steeds in mijn ogen, zie het zelf vaak genoeg. Maar dat er waarheid in zit (voor mij), wil niet zeggen dat je er dik serieus op in moet gaan, kies gewoon iets uit voor de grap en klaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
En dan ineens zeggen dat het een grap is
volgens mij geef je wel wat om je (fok)status, anders zou je jezelf niet eindeloos verdedigenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Anneagram. Ik ben beide niet, wat doe ik nu?
Had ik inderdaad ook voor gekozen. Ik geef niet echt om mijn FOK!status, maar ik hou wel van discussiërenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij geef je wel wat om je (fok)status, anders zou je jezelf niet eindeloos verdedigen
die andere optie dus
Neuh geen trauma, ben dat geëmmer een beetje zat aan het worden. Als sociopaat is het maar moeilijk verplaatsen in iemand.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je een trauma opgelopen ofzo ergens in je leven? Als ik zeg dat het niet serieus is, dan hoef je er niet weer serieus op in te gaan
Ik weet echt wel dat je mensen als individu moet bekijken en niet stempels moet plakken op mensen, dat weet ik maar al te goed, zelf veel mee te maken gehad, maar vriend.. kom op zeg.
I tried man, i really did. Maar soms heeft het wat tijd nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen mensen laten we toch vriendelijk zijn voor elkaar.
Heb je antisociale persoonlijkheidsstoornis?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh geen trauma, ben dat geëmmer een beetje zat aan het worden. Als sociopaat is het maar moeilijk verplaatsen in iemand.
Dat zal vast iets met het onbewuste te maken hebben van de 'zender' van de stimuliquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
I tried man, i really did. Maar soms heeft het wat tijd nodig.![]()
Buiten dat, wanneer gaan we een keer als echte fok!männer een avond zuipen in groningen?
Dat schijnt de definitie van sociopaat te zijn idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je antisociale persoonlijkheidsstoornis?
quote:De sociopaat heeft een glanzende buitenkant maar is verdorven van binnen. Gladde bolster, rotte pit. Soepel pratend, complimenterend, verdekt dreigend, gespeeld teleurgesteld maar vooral heel erg charmant praat hij hij iedereen om. Iedereen wordt door hem ontwapend. Een goede sociopaat is niet alleen leuk om naar te kijken, hij is ook subversief omdat hij het sociale systeem gebruikt in plaats van ontkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |