Eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Af en toe blowen vind ik niet stoppen maargoed
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Fl hou je erbuiten met je grote mond
is idd niet stoppen, maar verantwoord pauze's houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Af en toe blowen is nog steeds blowen.
Stoppen is niet blowen.
Nou, dankjewel voor je inzicht kerel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef Unscrewed het volgende:
Just pointing out the obvious, here.
Geen probleem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Nou, dankjewel voor je inzicht kerel.
Geen zin om uit te zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.personalitypage.com/high-level.html
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic en The Thinker denk ik
Niet eigendunk bedoeld natuurlijk.
quote:
quote:
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestoptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar come on. Stoppen is NIET meer blowen. En af en toe blowen dan blow je en stop je niet.
Nee, meer een geval van mijn persoonlijkheid niet willen schalen aan een paar regels text op het internet. Sowieso kan ik geen mm op mijn lichaam vinden die zich daar ook maar enigzins voor interesseert.quote:
Gestopt met niet leven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestopt
wat is dit nou weer voor pedagogisch verantwoord hbo geprutselquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic, The Visionary en The Thinker denk ik
3 is wel veul. Vaak tegen de 2 gram.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stoppen met 3gr per dag, toch iets gestopt
Het is geen 'quiz'-achtig iets, het is gewoon waar dat er zoveel verschillende types mensen zijn, je ziet het overal. Ik dacht eraan en ging het Google'n en kwam daar uit. Natuurlijk verandert je verleden, je levensomstandigheden, etc.. wel 'wie je bent', maar de grote lijnen zijn duidelijk in mijn ogen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, meer een geval van mijn persoonlijkheid niet willen schalen aan een paar regels text op het internet. Sowieso kan ik geen mm op mijn lichaam vinden die zich daar ook maar enigzins voor interesseert.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zijn jullie?
Ik kom het meest in de buurt van The Mechanic, The Visionary en The Thinker denk ik
Ik zeg ook nergens dat ik geen quiz wil doen of dat dit een quiz is, ik hecht er gewoon geen waarde aan om een 'titel' aan mijn persoonlijkheid te plakken. Ik kan me ook weinig sociale omstandigheden bedenken waarbij zo'n 'sticker' wel handig is. Mensen die me leren kennen doen dat gaandeweg wel wanneer ze met mij omgaan, om nu meteen te roepen dat ik een mechanikphilosopherjanitor ben is voor niemand relevant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is geen 'quiz'-achtig iets, het is gewoon waar dat er zoveel verschillende types mensen zijn, je ziet het overal. Ik dacht eraan en ging het Google'n en kwam daar uit. Natuurlijk verandert je verleden, je levensomstandigheden, etc.. wel 'wie je bent', maar de grote lijnen zijn duidelijk in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |