Mja, krijg je zonder pub en een zooi toegankelijke stoners (en Vas)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Life2.0 het volgende:
oh ik ben d vergeten: de paar minderjarigen die niet blowen maar toch gezellig willen doen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het gaat hier altijd over:
x is dronken
y wilt neuken
z wilt wiet
a probeer een hossel te zetten
b heeft iets gegeten
c is nog steeds niet gestopt met roken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:10 schreef Sardu het volgende:
Heerlijk gesprek in de stoners trouwens, keer wat anders dan vrouwen die over chocolade of kleren lullen, of de uns episodes.
Mij het grootste gedeelte van de tijd willen missenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, krijg je zonder pub en een zooi toegankelijke stoners (en Vas)
Ik pleit voor strenger deurbeleid
Stoned or gtfo
En e joints draaien. Hoevaak hier wel niet staat 'ik ga een joint draaien/roken'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Life2.0 het volgende:
oh ik ben d vergeten: de paar minderjarigen die niet blowen maar toch gezellig willen doen
Overbodigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor iets wat totaal overbodig is wel ja
En de mensen die "gestopt" zijn natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Life2.0 het volgende:
*meldtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En de mensen die "gestopt" zijn natuurlijk
For the greater good.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mij het grootste gedeelte van de tijd willen missen
alle kutusers zijn verstrooid over verschillende slowchatsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:30 schreef Life2.0 het volgende:
pub weg is toch gewoon een andere naam or wud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |