Ik wil foto's van moira niet van jouquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik stuur het als ik foto's van jouw ondergoed terug krijg.
Dat wil je wel. Dat wil je echt wel. Dat wil je supergraag. Echt heel graag is hoe graag je dat wil. Er zijn weinig dingen die je grager wilt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil foto's van moira niet van jou
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat wil je wel. Dat wil je echt wel. Dat wil je supergraag. Echt heel graag is hoe graag je dat wil. Er zijn weinig dingen die je grager wilt.
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je welquote:
Ik pasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je wel
in de zin van 'ik pas op dat ik niet zo nat wordt dat de hele wijk blank komt te staan' ?quote:
graagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey ik kan een heel sexy undress gifje voor je maken dat wil je wel dat wil je wel
Ok, ik ben om. POSTEN DIE SHIT JONGEN!!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die biefstuk en joint staan me wel aan. De rest mag je een kansarme op straat mee verleiden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Gewichten slingeren, dikke biefstuk met aardappelpartjes en kwark en nu een dikke heez jeunt. Jawel
Groeien mien jong. Groeien. Dat doe je niet van frikandelbroodjes helaas. Anders was ik nu al 2 bij 2 geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die biefstuk en joint staan me wel aan. De rest mag je een kansarme op straat mee verleiden.
Jouw regio?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Tevens fokkers in mijn regio, altijd welkom voor een j.
Mijn regio. Ja.quote:
Ik bedoelde meer: Welke regio?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn regio. Ja.
ik heb tegen alle bomen aangepiest, dan is het van mij toch![]()
Haha, ik leef gelukkig niet op frikandelbroodjes, hoewel af en toe wel lekker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Groeien mien jong. Groeien. Dat doe je niet van frikandelbroodjes helaas. Anders was ik nu al 2 bij 2 geweesten ik ga m'n eten niet weggeven. FOOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |