Ik heb er echt teveel van gegeten. Blijft af en toe nog lekker maar hey. Cheaten magquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik leef gelukkig niet op frikandelbroodjes, hoewel af en toe wel lekker.![]()
Eten weggeven wat voor jezelf is, is uit den boze. Groeien en spierenkweken is bij mij al 6 jaar niet meer aan de orde.
quote:
Ik zeg (mini)meetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Och te doen, op de fiets nog. Neem ik snöwie wel mee op de bagagedrager
Ja iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik ook gewoon een keer naar een gewone meeting kan natuurlijk.
Ik heb OV. Dus dat moet goed komen. Met de auto word wat lastiger daar ik niet graag knetterstoned rondrijd. Zeker niet in mijn autoquote:
Dit staat ook nog op mijn stonerbucketlist.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik ook gewoon een keer naar een gewone meeting kan natuurlijk.
Ik heb er ook een half jaar op overleeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb er echt teveel van gegeten. Blijft af en toe nog lekker maar hey. Cheaten mag
Ik heb wel eens een broodje gekocht voor een zwever die vroeg om eten(niet om geld) en dat was wel kewl. Ik geef nooit geld namelijk. En waarom niet? Ik ga niet om een brede billy te worden maar een beetje mass is nooit verkeerd
Geweldig man. Soms kun je de dankbaarheid nog net niet opvegen van die gasten, dat zijn vaak de tofsten (en ook juist diegenen waar ik het meeste medelijden mee heb)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit staat ook nog op mijn stonerbucketlist.
[..]
Ik heb er ook een half jaar op overleeft.![]()
Ik heb ook wel eens een patatje staan kanen met een zwerver, als ze niet teveel naar cheese onion ruiken dan is het ook prima te doen en die mensen hebben hele verhalen.
gekozen, ja vast, van de vvd mentaliteitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geweldig man. Soms kun je de dankbaarheid nog net niet opvegen van die gasten, dat zijn vaak de tofsten (en ook juist diegenen waar ik het meeste medelijden mee heb)
Natuurlijk hebben ze er zelf voor gekozen om op straat te leven, maar denk maar eens na. Ooit waren die mensen zoals jij en ik. Er is veel voor nodig om een mens te breken zodat 'ie uiteindelijk op straat slaapt/leeft. Ze zoeken ook altijd mij uit![]()
hee vriend waar had je dat plaatje vandaan van die ochtendjas van zeeman? dat voorbeeld zegmaar van zeeman zelf.quote:
Op straat leven is een keuze mijn man. Dat is het zeer zeker..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gekozen, ja vast, van de vvd mentaliteit
een vaste verblijfplaats is een keuze?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op straat leven is een keuze mijn man. Dat is het zeer zeker..
Natuurlijk. Er zijn zoveel voorzieningen/vangnetten voordat iemand op straat terecht komt. Die moet je wel moedwillig negeren als je op straat terecht komt. Veelal willen ze ook niet geholpen worden. Drugsverslavingen enzovoorts..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een vaste verblijfplaats is een keuze?
Ik zal nog een keer op straatcommando googelenquote:Iets later kreeg Arno D'hooghe van NSV! met het straatcommando te maken toen hij in de rij stond bij frituur De Gouden Saté, tussen de Overpoort en het Sint-Pietersplein.
"Ze waren met een stuk of vier en kwamen recht op mij af. Ze riepen mijn naam en die van de vereniging en sloegen daarop met een ijzeren ketting. Gelukkig kwam Peter van de frituur tussenbeide om de mannen te verjagen."
Arno hield er dertien hechtingen aan over en ook zijn neus moest worden rechtgezet. "Ik ga me niet laten doen, het is niet omdat ik aangevallen word dat ik mijn kleur niet meer ga verdedigen. Gelukkig konden omstaanders ingrijpen, als het in een afgelegen straat gebeurde, waren de gevolgen veel erger geweest."
Nee, het een zit vast aan het ander: geen woning = geen voorziening, geen voorziening = geen woningquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er zijn zoveel voorzieningen/vangnetten voordat iemand op straat terecht komt. Die moet je wel moedwillig negeren als je op straat terecht komt. Veelal willen ze ook niet geholpen worden. Drugsverslavingen enzovoorts..
moet je wel een internationaal recht iemand meenemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:11 schreef badtripbob het volgende:
Een slim persoon gaat gewoon kraken als je op straat komt te staan
Ik weet ook wel dat als je niet in het GBA ingeschreven staat danwel als dakloos/onbekend vertrokken geregistreerd staat je geen uitkeringen en dergelijke kan krijgen.. maar er bestaat zoiets als een zwerversuitkering. Vergeet niet dat als jij de uitgereikte hand aanneemt je erg snel van de straat geplukt wordtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, het een zit vast aan het ander: geen woning = geen voorziening, geen voorziening = geen woning
dat is de grap juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |