Vergeet vooral niet dat vanuit je compoeterkamertje het allemaal makkelijk praten is, als je daadwerkelijk met die mensen werkt is de realiteit echt andersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat als je niet in het GBA ingeschreven staat danwel als dakloos/onbekend vertrokken geregistreerd staat je geen uitkeringen en dergelijke kan krijgen.. maar er bestaat zoiets als een zwerversuitkering. Vergeet niet dat als jij de uitgereikte hand aanneemt je erg snel van de straat geplukt wordt
Dude, reallyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat vanuit je compoeterkamertje het allemaal makkelijk praten is, als je daadwerkelijk met die mensen werkt is de realiteit echt anders
is een keuze man, allemaal een keeeuzequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben zelf dakloos geweest. Meer wil ik er niet over kwijt.
Dat was het inderdaad. Ik ken de verhalen wel. Ook ik ken mensen die buiten hun schuld om huis/dakloos zijn geraakt. Voor velen gaat dat echter niet op. En een drugsverslaving noem ik niet buiten je schuld om.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is een keuze man, allemaal een keeeuze
Je bent wel van het insinueren, is het niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus omdat jij een bewuste keuze maakt dakloos te zijn is iedereen bewust dakloos, ok man, ik zal niet meer snel oordelen[ afbeelding ]
net nog allemaal, nu velen, straks zijn het een paarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Ik ken de verhalen wel. Ook ik ken mensen die buiten hun schuld om huis/dakloos zijn geraakt. Voor velen gaat dat echter niet op. En een drugsverslaving noem ik niet buiten je schuld om.
nee, moet je zelf maar nadenken voor je wat post, say what you mean n mean what you sayquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent wel van het insinueren, is het niet?
Of neem gewoon een cursus begrijpend lezen. Je weet helemaal niet waar je over praat man, of wilde je zeggen dat, om maar even op jouw toer te gaan, vrijwel alle daklozen zielig zijn en zoiets hadden van nou. dat in de prullenbakken graaien en onder de brug slapen, da's een levensstijl die ik wel zie zitten!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, moet je zelf maar nadenken voor je wat post, say what you mean n mean what you say
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
maar mooi geweest, dit is zwaar offtopic.
Z'n manier van discussiėren staat me ook niet aan, maar als 'ie wil mag hij me pm'en. Een gezonde discussie ga ik namelijk nooit uit de wegquote:
Zelden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Z'n manier van discussiėren staat me ook niet aan, maar als 'ie wil mag hij me pm'en. Een gezonde discussie ga ik namelijk nooit uit de weg
En bestaat er wel zoiets als ontopic in dit topic. Volgens mij niet
jij stelt dat het een keuze is, dan is het een keuze voor iedereen of voor niemand, niet voor die ene wel de andere niet, dan moet je je stelling maar beter verwoordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of neem gewoon een cursus begrijpend lezen. Je weet helemaal niet waar je over praat man, of wilde je zeggen dat, om maar even op jouw toer te gaan, vrijwel alle daklozen zielig zijn en zoiets hadden van nou. dat in de prullenbakken graaien en onder de brug slapen, da's een levensstijl die ik wel zie zitten!
Kom nou toch man
maar mooi geweest, dit is zwaar offtopic.
ja toch? want het is een eigen keuze om dat te doenquote:vrijwel alle daklozen zielig zijn en zoiets hadden van nou. dat in de prullenbakken graaien en onder de brug slapen, da's een levensstijl die ik wel zie zitten!
nee, opper gewoon een achterlijke stelling en verwacht dat iedereen je gewoon gelooft, dat werkt in jouw omgeving misschien maar 'hier' kijkt men je dan gewoon schaapachtig aan om daarna weer verder te gaan waar men mee bezig wasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Z'n manier van discussiėren staat me ook niet aan, maar als 'ie wil mag hij me pm'en. Een gezonde discussie ga ik namelijk nooit uit de weg
En bestaat er wel zoiets als ontopic in dit topic. Volgens mij niet
Jezus christus man. Laat het rusten of flikker gewoon op. Je zit gewoon op de man te spelen en te zuigen/etteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, opper gewoon een achterlijke stelling en verwacht dat iedereen je gewoon gelooft, dat werkt in jouw omgeving misschien maar 'hier' kijkt men je dan gewoon schaapachtig aan om daarna weer verder te gaan waar men mee bezig was
Ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Tering heb een hoop gemist zo te zien
En dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven van alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |