Geouwehoer over eten, jonko's en tieten (vast wel ergens) en kansloos gediscussieer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven van alles?
Als je stoned bent en je post hier post je automatisch on topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Z'n manier van discussiėren staat me ook niet aan, maar als 'ie wil mag hij me pm'en. Een gezonde discussie ga ik namelijk nooit uit de weg
En bestaat er wel zoiets als ontopic in dit topic. Volgens mij niet
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je stoned bent en je post hier post je automatisch on topic.
Of je moet nuchter zijn en het hebben over wiet of stoned zijn, dat is ook wel on topic
Hebben jullie geen Jumbo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sinds minstens 10 jaar weer eens dit gekocht bij de Jamin
[ afbeelding ]
Ik stuur de zedenpolitie op je af, ouwe vogelzoekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aarsknabbelen kan ik tolereren, maar roken, dat gaat gewoon te ver.
Tieten in de OPquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geouwehoer over eten, jonko's en tieten (vast wel ergens) en kansloos gediscussieer.
Bestaat die meuk nog jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Jumbo?Is het veel goedkoper denk ik. ¤1,99 voor 3 pakjes. Nu ik dit zeg bedenk ik me dat ik ze wou halen vanavond
Omg jij bent zo heetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Bazenoutfit aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jointje van gister oproken in deze outfit
Jumbo zit pokke ver fietsenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Jumbo?Is het veel goedkoper denk ik. ¤1,99 voor 3 pakjes. Nu ik dit zeg bedenk ik me dat ik ze wou halen vanavond
Ik heb alweer een nieuwe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stuur de zedenpolitie op je af, ouwe vogelzoeker
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
in de zin van 'ik pas op dat ik niet zo nat wordt dat de hele wijk blank komt te staan' ?
Wie z'n manier van discussiėren? Ik snap er de kut niet vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je stoned bent en je post hier post je automatisch on topic.
Of je moet nuchter zijn en het hebben over wiet of stoned zijn, dat is ook wel on topic
ok ok voor jou welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg jij bent zo heet![]()
Dump Mono, ik neem je mee op een date
huh? ik had het niet over discussieren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie z'n manier van discussiėren? Ik snap er de kut niet van
De gene die jij qoute wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
huh? ik had het niet over discussieren?
Ja, maar je ziet toch dat ik alleen maar reageer op de onderste zin van die quotequote:
Over daklozenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet toch dat ik alleen maar reageer op de onderste zin van die quoteweet ik veel waar ze over discussieerden
Ik vroeg me alleen af over wie hij het heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet toch dat ik alleen maar reageer op de onderste zin van die quoteweet ik veel waar ze over discussieerden
Ik had het over Life2.0.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af over wie hij het heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |