Nee... de Yolo swag fase ben ik voorbij. Het bleek voort te komen uit de rapscenequote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nam je YOLO Swag nog toe toen je dit had gedaan?
Ik kijk eerst even Real met Sierd af.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / [FRANKRIJK] Ligue 1 2013-2014 #1 Zlatan/Cavani vs Falcao
Of gestikt in zijn eigen stront.quote:Op zondag 22 september 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ligt hij neergestoken achter zijn bureau.
ook belabberd jaquote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat Ajax goed was, maar Feyenoord kon er ook wat van.
Gestorven zoals hij leefde.quote:Op zondag 22 september 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ligt hij neergestoken achter zijn bureau.
Toch was de sfeer wel matig tegen ons. Wij maakten meer kabaal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Altijd wel mooi die kleine clubjes waarvan één hele achterzijde een harde kern is
Bij Ado is het gehele publiek de harde kern aangezien er dit weekend niet veel meer dan Midden-Noord zatquote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Altijd wel mooi die kleine clubjes waarvan één hele achterzijde een harde kern is
Misschien stikking in stront door opzet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of gestikt in zijn eigen stront.
Ben je in het uitvak geweest?quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toch was de sfeer wel matig tegen ons. Wij maakten meer kabaal.
Het is dat ik sta anders was ik zo in slaap gevallen.quote:
Had niet veel gescheeld of Feyenoord kon weer aan de bak met een achterstand.quote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat ik sta anders was ik zo in slaap gevallen.
Godverdomme half 9 thuis vanmorgen en om 11 uur er weer uit voor zo'n zaadpot.
maar wel de punten, dus die wedstrijd is iedereen weer snel vergetenquote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat ik sta anders was ik zo in slaap gevallen.
Godverdomme half 9 thuis vanmorgen en om 11 uur er weer uit voor zo'n zaadpot.
Ik snap nooit dat sommigen op een bepaald moment denken van "Nu is het wel tijd om mijn T-shirt uit te trekken, anders gaat dit nooit meer goed komen"quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jeb.quote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je in het uitvak geweest?
Dat zou kunnen, uit de periode dat hij geen moddereter was weet ik nog wel dat hij groot liefhebber van poepsex is, gezien de plaatjes die hij plaatste.quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien stikking in stront door opzet.
heb me laten vertellen dat hij alleen nog maar beter wordt, soort Luca Toniquote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Pelle gaat weer terug naar zijn oude niveau.
Gewoon de assist voor de 1-0 anders. Tijdens Psv - Ajax had hij er toch zeker 9 gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Pelle gaat weer terug naar zijn oude niveau.
Tsja. Utrecht stelde nog minder voor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld of Feyenoord kon weer aan de bak met een achterstand.
Ja, een assist. Maar verder is het geen zak waard. Al verschillende wedstrijden niet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de assist voor de 1-0 anders. Tijdens Psv - Ajax had hij er toch zeker 9 gemaakt.
In het eerste kwartier was Utrecht toch wel wat beter.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Utrecht stelde nog minder voor.
Pelle maakt een hoop goed zullen we maar zeggen![]()
Speelde gewoon weer prima vandaag. Al het hele seizoen trouwens.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, een assist. Maar verder is het geen zak waard. Al verschillende wedstrijden niet.
Rechercheur Koekoek.quote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, uit de periode dat hij geen moddereter was weet ik nog wel dat hij groot liefhebber van poepsex is, gezien de plaatjes die hij plaatste.
zijn eerste assist in een half jaar, maar nog altijd beter dan sigthorssonquote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de assist voor de 1-0 anders. Tijdens Psv - Ajax had hij er toch zeker 9 gemaakt.
Wel gezellig. Beetje uitdagen enzo, maar het is wel een van de clubs waar je als een beest behandeld word. En het uitzicht is ook niet geweldig. Je kijk telkens tegen een paal of glas aan.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Ik ga er dit jaar waarschijnlijk ook heen vandaar.
Je punt is? PEC was vorige week gehele wedstrijd beter. Uiteindelijk zijn de punten toch het belangrijkst.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het eerste kwartier was Utrecht toch wel wat beter.
Ook Finbogasson geeft regelmatig een assist. Al snap ik Ajax en Psv-fans wel. Het gebrek aan een eigen spits van enig niveau is wel pijnlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn eerste assist in een half jaar, maar nog altijd beter dan sigthorsson
Voor het niveau Feyenoord speelde hij wel weer degelijk, maar het is drie keer niks.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde gewoon weer prima vandaag. Al het hele seizoen trouwens.
Noem mij een goede spits die haalbaar is, en van grote waarde kan zijn voor Ajax?quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook Finbogasson geeft regelmatig een assist. Al snap ik Ajax en Psv-fans wel. Het gebrek aan een eigen spits van enig niveau is wel pijnlijk.
ik weet even niet wat Finbogasson in deze post doetquote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook Finbogasson geeft regelmatig een assist. Al snap ik Ajax en Psv-fans wel. Het gebrek aan een eigen spits van enig niveau is wel pijnlijk.
Dit gaat wat te ver.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme AFCA is echt een trieste website sinds die hele redactie naar de F-side website is gegaan. Wat een troep.
In welk opzicht was dit het punt wat ik wilde maken.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem mij een goede spits die haalbaar is, en van grote waarde kan zijn voor Ajax?
Ik begin ziek te worden en weiger te lezen. Ik ga Dredd 2012 eens een poging geven.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet even niet wat Finbogasson in deze post doet
Staanplaatsen toch? Maar een wand is echtquote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel gezellig. Beetje uitdagen enzo, maar het is wel een van de clubs waar je als een beest behandeld word. En het uitzicht is ook niet geweldig. Je kijk telkens tegen een paal of glas aan.
Geen net nee en inderdaad alleen staanplaatsen, maar staan doe je toch altijd wel op wat ouwe vrouwtjes na af en toe.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staanplaatsen toch? Maar een wand is echt. Geen net hoop ik?
Ultrasquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme AFCA is echt een trieste website sinds die hele redactie naar de F-side website is gegaan. Wat een troep.
Je vergeet Ajaxquote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ultras. AFCA
. 410
. F-side
. Tokkies
quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ultras. AFCA
. 410
. F-side
. Tokkies
4 doelpunten tegen in een topper, doet het nog pijn?quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ultras. AFCA
. 410
. F-side
. Tokkies
Ach. Gaat er dit seizoen gewoon weer tussen de 20 en 30 maken. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor het niveau Feyenoord speelde hij wel weer degelijk, maar het is drie keer niks.
Opzet. Maar Serero weegt 10 kg dus het ziet er veel spectaculairder uit.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Was die actie van Schaars nou een ongeluk of opzet?
Overdreven. Serero lokte al de gehele wedstrijd vrije trappen uit en vloog nu ook 3x verder door dan nodig.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Was die actie van Schaars nou een ongeluk of opzet?
Lekker man uitwedstrijdjes.quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen net nee en inderdaad alleen staanplaatsen, maar staan doe je toch altijd wel op wat ouwe vrouwtjes na af en toe.
Tarado zei dat Schaars naar iets wees.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Opzet. Maar Serero weegt 10 kg dus het ziet er veel spectaculairder uit.
Het lijkt me meer ijdele hoop dan gebaseerd op concrete aanwijzingen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Gaat er dit seizoen gewoon weer tussen de 20 en 30 maken. Mij hoor je niet klagen.
Ik denk dat Finn topscorer wordt als hij niet weggaat. Pelle gaat er denk ik 15-20 maken.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Gaat er dit seizoen gewoon weer tussen de 20 en 30 maken. Mij hoor je niet klagen.
Schaars zelf zei dat hij zijn arm uitstak en dat het dom was, maar wel onbewust.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tarado zei dat Schaars naar iets wees.
6 goals tot dusver in een competitie waarin niemand kan verdedigen. Gaat wel goed komen joh.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het lijkt me meer ijdele hoop dan gebaseerd op concrete aanwijzingen.
6 doelpunten in 7 wedstrijden nuquote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Awh, mag je hem al Finn noemen?quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat Finn topscorer wordt als hij niet weggaat. Pelle gaat er denk ik 15-20 maken.
Zo nu weer mijn glazenbol in de kast zetten.
Niets is wat het lijkt in de Eredivisie. Waar je eerst PSV als kansloos betitelt, spelen ze Ajax met 4-0 weg. PEC Zwolle 6 speelrondes koploper in de Eredivisie.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft je billenmaatje niet uit de wind te houden hoor, hij kan zichzelf prima verdedigen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand interesseert zich in René buiten jou om.
Vind 't wel weer heerlijk René om dan 'toevallig' niet meer op Fok! te zijn als Ajax 2x in een week op z'n muil gaat met 4-0.quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had nogal een grote internetwaffel vooraf
Ja, dat is wel waar.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
6 goals tot dusver in een competitie waarin niemand kan verdedigen. Gaat wel goed komen joh.
echt waar maak je je druk omquote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft je billenmaatje niet uit de wind te houden hoor, hij kan zichzelf prima verdedigen.
[..]
Vind 't wel weer heerlijk René om dan 'toevallig' niet meer op Fok! te zijn als Ajax 2x in een week op z'n muil gaat met 4-0.
Je bent oprecht een debiel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft je billenmaatje niet uit de wind te houden hoor, hij kan zichzelf prima verdedigen.
[..]
Vind 't wel weer heerlijk René om dan 'toevallig' niet meer op Fok! te zijn als Ajax 2x in een week op z'n muil gaat met 4-0.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Awh, mag je hem al Finn noemen?
quote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even een rustpauze nemen.
TT was meer een garpje. Wat interesseert jou het nou waar die pannekoek isquote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Alles is wat het lijkt: bagger. En vandaag waren jullie de koningen van de bagger.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in de Eredivisie. Waar je eerst PSV als kansloos betitelt, spelen ze Ajax met 4-0 weg. PEC Zwolle 6 speelrondes koploper in de Eredivisie.
Je moet Fok! niet zo serieus nemen.quote:
Ik kan niet anders. Ik kijk nu de remake van Dredd en het gebrek aan Sly is beangstigend.quote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet Fok! niet zo serieus nemen.
Ik heb het na de 3-0 uitgezet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alles is wat het lijkt: bagger. En vandaag waren jullie de koningen van de bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die ga ik niet eens kijken. De hele film was toch op hem gebaseerd, een remake zonder hem is maar heiligschennis.quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet anders. Ik kijk nu de remake van Dredd en het gebrek aan Sly is beangstigend.
ik heb al allerlei excuses bedacht voor dat gifje, maar het blijft pijnlijkquote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het na de 3-0 uitgezet.
Zag nog een gifje van de 4-0 langskomen, dat de scheidsrechter sneller bij Park was, dan de verdediging van Ajax. Ik pinkte een traantje weg.
Het was in alle opzichten een kutmiddag qua voetbal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
wat een knaken pot was het vanmiddag zeg, de tering![]()
Dredd kan ik nog wel aan. Total Recall weiger ik ook.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ga ik niet eens kijken. De hele film was toch op hem gebaseerd, een remake zonder hem is maar heiligschennis.
Ik ga het straks terugzien. Beetje leedvermaak heb ik wel gehad, maar niet hier online. Maar het was dus werkelijk slecht...quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het na de 3-0 uitgezet.
Zag nog een gifje van de 4-0 langskomen, dat de scheidsrechter sneller bij Park was, dan de verdediging van Ajax. Ik pinkte een traantje weg.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Caland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was er vandaag dan een wedstrijd?quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
4 doelpunten tegen in een topper, doet het nog pijn?
quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Caland:Aantal jaren terug zat er zo'n Heerenveen steward gewoon te juichen voor Feyenoord in het vak. BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
gelukkig redde Rooney nog enigszins de eerquote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er vandaag dan een wedstrijd?
"Meneer wilt u niet tegen de wand aanslaan alstublieft?"quote:
Ik heb mn United shirt nog aanquote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig redde Rooney nog enigszins de eer
Die stewards durfden niet eens 4/5 Feyenoorders aan te pakken toen met die vechtpartij. Godverdomme ze kwamen pas in actie toen alle stewards van heel het stadion beneden bij de trap stondenquote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Aantal jaren terug zat er zo'n Heerenveen steward gewoon te juichen voor Feyenoord in het vak. Baas
De eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was alsof je uitgekleed de Mount Everest moest beklimmen. Nou, tot de 3-0 dus. Kenneth Vermeer grabbelde naar vers gebakken lucht, de scheidsrechter had EPO, Hiljemark die de 3-0 maakte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugzien. Beetje leedvermaak heb ik wel gehad, maar niet hier online. Maar het was dus werkelijk slecht...
schijntquote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er vandaag dan een wedstrijd?
Je hebt je vast prima vermaakt in het livetopic.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was in alle opzichten een kutmiddag qua voetbal.
Elke wedstrijd leek een eeuwigheid te duren.
Kan geen verrassing zijn toch. Gewoon een volledig gebrek aan creativiteit binnen dat elftal en een bejaarde verdediging. Het maakt de legende van Ferguson wel wat groterquote:
Die hoef ik ook niet te zien. Arnoldquote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dredd kan ik nog wel aan. Total Recall weiger ik ook.
Ik heb het niet gekeken, zat als een echte hipser sushi te eten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugzien. Beetje leedvermaak heb ik wel gehad, maar niet hier online. Maar het was dus werkelijk slecht...
Die bal zat er goed in hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was alsof je uitgekleed de Mount Everest moest beklimmen. Nou, tot de 3-0 dus. Kenneth Vermeer grabbelde naar vers gebakken lucht, de scheidsrechter had EPO, Hiljemark die de 3-0 maakte.
Dat was dus het meest trieste, dat Hiljemark de 3-0 maakte. Kan het nog triester?
Echt he, 1 opmerking over een immer trollende GGMM nu zijn clubje eens opzichtig faalt en ik heb geen leven. Hoe duidelijk wil je 't maken.quote:
Ik zie dat jij mijn grootste concurrent voor de plek bent. Je maakt je zo druk om hem en zijn afwezigheid.quote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij kruip jij iets teveel in René z'n kont.
En het gaat maar doorquote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he, 1 opmerking over een immer trollende GGMM nu zijn clubje eens opzichtig faalt en ik heb geen leven. Hoe duidelijk wil je 't maken.
Vermoeiend was het, hè. Heb tweede helft grotendeels in de kantine gezeten. Veel aangenamer.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
wat een knaken pot was het vanmiddag zeg, de tering![]()
Tijdens PSV-Ajax? Néh, daar niet lang rondgezwerfd.quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt je vast prima vermaakt in het livetopic.
Dat is wat jij ervan maakt ouwe boef.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat jij mijn grootste concurrent voor de plek bent. Je maakt je zo druk om hem en zijn afwezigheid.
Hoiquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Iemand tips van hoe ik een chick moet aanspreken op FB die ik eigenlijk amper ken en in het echt al 2 maand niet meer gezien heb?
Ik vond de pompoensoep een beetje mwoah....quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt ouwe boef.
Hoi, neuken?quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Iemand tips van hoe ik een chick moet aanspreken op FB die ik eigenlijk amper ken en in het echt al 2 maand niet meer gezien heb?
Hey hoe is het? Neuken?quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
'Hey X'quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Hoi ik ben sausagin van het fokforum hoe heet ben jijquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Hey poppetje, fa waka dan?quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
hey boelerquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
die uit zak? vond er ook niet zo veel aanquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond de pompoensoep een beetje mwoah....
Nogal zoet
Immers is niet bang voor de bal, hij heeft er ruzie mee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Bojan is bang voor de bal, de gelijkenissen met Immers worden steeds groter
Dan steekt hij uit woede de bal maar lek.quote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immers is niet bang voor de bal, hij heeft er ruzie mee.
Ik ben op Z1 gaan zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Vermoeiend was het, hè. Heb tweede helft grotendeels in de kantine gezeten. Veel aangenamer.
inderdaad waarquote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immers is niet bang voor de bal, hij heeft er ruzie mee.
Nee, hij schopt hem zo hoog en ver mogelijk weg. Of laat hem gewoon liggen. Soort silent treatment van Lex naar de bal.quote:Op zondag 22 september 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steekt hij uit woede de bal maar lek.
Ik probeer me er een voorstelling bij te maken, en ik lach me kapot.quote:Op zondag 22 september 2013 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij schopt hem zo hoog en ver mogelijk weg. Of laat hem gewoon liggen. Soort silent treatment van Lex naar de bal.
quote:Schorsing dreigt voor Schaars: 'Het was een domme actie'
PSV won zondagmiddag met 4-0 van Ajax en dus is het feest in Eindhoven. De kraker in het Philips Stadion krijgt mogelijk echter nog een vervelend staartje voor Stijn Schaars, die in de openingsfase een merkwaardige overtreding maakte op Thulani Serero. De Zuid-Afrikaan wilde druk zetten op PSV-doelman Jeroen Zoet, maar kreeg toen de arm van Schaars in zijn gezicht.
Scheidsrechter Bas Nijhuis miste het incident en bestrafte Schaars dus niet. De aanklager betaald voetbal zal nu moeten beslissen of er een vooronderzoek zal worden geopend. "Het was een domme actie", gaf Schaars voor de camera van FOX Sports toe. "Het was een reflex. Eigenlijk wil ik hem gewoon tegenhouden, zodat hij geen druk kan zetten op de keeper, maar ik doe het met mijn arm. Dat is niet slim."
"Of ik moet vrezen of ze er op basis van tv-beelden nog iets mee gaan doen? Ze moeten maar kijken wat ze doen", zei Schaars. "Het was in ieder geval niets bewusts." Door de 4-0 overwinning staat PSV bovenaan in de Eredivisie, met vijftien punten uit zeven wedstrijden. Ajax heeft vier punten minder (elf) en staat nu zevende.
Hahahaquote:Op zondag 22 september 2013 21:06 schreef Tjacka het volgende:
Lach maar.
Mijn fokverslaving is te groot.
Die ga ik straks ook nog even kijken, dat is altijd wel een grappig programma.quote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zag daarstraks Ton Ooijers op TV-NH. Die zat zich zo op te winden dat ik even dacht dat hij een hartaanval zou krijgen.
En hoequote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen
Ibrahimovic maakt de 1-0 voor Parijs tegen Monaco.
Jij bent tenminste duidelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen
Ibrahimovic maakt de 1-0 voor Parijs tegen Monaco.
Ja er zijn idd veel mensen met die nickname Ibraquote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent tenminste duidelijk.
Hij wil de burgemeester van Eindhoven een boeket bloemen sturen en bedanken voor de vernedering van de supporters.quote:Op zondag 22 september 2013 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ga ik straks ook nog even kijken, dat is altijd wel een grappig programma.
Het kan ook een plotselinge adoratie van de man zijn, wist ik veel dat hij scoorde.quote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja er zijn idd veel mensen met die nickname Ibra
quote:Op zondag 22 september 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij wil de burgemeester van Eindhoven een boeket bloemen sturen en bedanken voor de vernedering van de supporters.
Ik vond dat wel een toppertje. Ook een geheel eigen productie van de hoofdrolspeler.quote:Op zondag 22 september 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag The Room (2003) gezien. Ik vond hem niet zo goed
Ik heb het per ongeluk gejinxed.quote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zag daarstraks Ton Ooijers op TV-NH. Die zat zich zo op te winden dat ik even dacht dat hij een hartaanval zou krijgen.
Klinkt als een heel dom figuur.quote:Op zondag 22 september 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij wil de burgemeester van Eindhoven een boeket bloemen sturen en bedanken voor de vernedering van de supporters.
Per ongeluk hequote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het per ongeluk gejinxed.
foxsports.nlquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan ik de goals van City-United terugzien van de wedstrijd van vandaag?
XHamsterquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan ik de goals van City-United terugzien van de wedstrijd van vandaag?
Treurig om te horen dat alleen al de green screen gebruikt voor boven op het dak bijna twee keer zo veel heeft gekost als heel Reservoir Dogs.quote:Op zondag 22 september 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een toppertje. Ook een geheel eigen productie van de hoofdrolspeler.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klinkt als een heel dom figuur.
Het is meer een kruising tussen Geert en Johan Derksen.quote:
Ik moet altijd zo om hem lachen. Vind het net een typetje uit Jiskefet of Koefnoen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast is zo'n mongool he.Camerageil figuur.
Deze notoire domoor mag de veters van JD's felgekleurde stappers nog niet strikken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is meer een kruising tussen Geert en Johan Derksen.
Is dit niet gespeeld?quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast is zo'n mongool he.Camerageil figuur.
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.quote:Op zondag 22 september 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo om hem lachen. Vind het net een typetje uit Jiskefet of Koefnoen.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze notoire domoor mag de veters van JD's felgekleurde stappers nog niet strikken.
Ik mag het niet zien van ze.quote:Op zondag 22 september 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
foxsports.nl
groeten van een geheime tipgever.
2:15 is net clown Bassiequote:
Ik kijk daar ook alleen om hem.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.
Ik spek Murdoch niet nee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal wel een terechte reden hebben dan.
Ben dan gewoon eerlijk. Met dit soort politiek correct gebrabbel overtuig je zelfs jezelf niet.quote:
Hoe wat?quote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben dan gewoon eerlijk. Met dit soort politiek correct gebrabbel overtuig je zelfs jezelf niet.
Alsof je geen Fox hebt omdat je geen Murdoch product uit principe wilquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wat?
Ik hou het maar op uh, oké dan.
Milan begint ook slecht aan deze competitie.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je geen Fox hebt omdat je geen Murdoch product uit principe wil
Hadden tegen Torino nog geluk, maar missen nu ook wel heel veel spelers.quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan begint ook slecht aan deze competitie.
Ze hebben nu een heel elftal aan blessures. Als ze tegen Ajax moeten zullen die wel weer fit en uitgerust zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden tegen Torino nog geluk, maar missen nu ook wel heel veel spelers.
Boeiend, Ajax gaat er ook wel vanaf als AC Milan de A3 moet opstellen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben nu een heel elftal aan blessures. Als ze tegen Ajax moeten zullen die wel weer fit en uitgerust zijn.
Eurokok Martin is een held. Ton Ojers is een gevaarlijke gek.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.
Vrouwen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Tjacka het volgende:
meisje met vriendin op vakantie.
Vriendin gaat naar huis, en laat meisje alleen achter.
Verhaal erachter?quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Klopt, de laatste twee Breaking Bad afleveringen worden trouwens 70 minuten lang.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering jij kijkt echt 80 series hè
?quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Uh, oke.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Een man is waar ik het op kan
Eerste comming out op VBL?quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Inclusief reclame volgens mij, dus een uurtje ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt, de laatste twee Breaking Bad afleveringen worden trouwens 70 minuten lang.
Ziet er gezellig uit.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Turks voetbal, fuck yeah.
Mooie vakken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit begint natuurlijk al bij de opvoeding. Ik ben dan ook voor het per direct afschaffen van de stoelendans op basisscholen.quote:
Tijd voor een grote kringverjaardag.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prototype wordt wel weer bevestigd.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het woord dat je zocht was stereotype.quote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prototype wordt wel weer bevestigd.
Resultaten van de club zit hun duidelijk niet lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die auto van jou hadden ze een prototype moeten laten.quote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prototype wordt wel weer bevestigd.
Nee prototype bedoel ik. Alle Turken zijn immers zwaar behaard en voorop loopt het prototype. De Turk waardoor alle Turken gevormd zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het woord dat je zocht was stereotype.
Wel leuk dat ze hun eigen tuinmeubelen set hebben meegenomen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tita Teunmeubelen toevallig overvallen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze hun eigen tuinmeubelen set hebben meegenomen.
Hahaquote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tita Teunmeubelen toevallig overvallen?
Ik gun Balotelli nog wel een goaltje.quote:
Dan gaat de scherpte ervanaf idd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag vandaag. GGMM is ook al een tijdje niet gespot.
Dik kut man straks gaan ze het ons nog lastig maken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun Balotelli nog wel een goaltje.
Ajax krijgt op zijn flikker.quote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan gaat de scherpte ervanaf idd.
Toch mooi dat clubs als PSG zichzelf gewoon concurrenten verschaft door hun belachelijke transferbedragen.quote:
Je kan ook PSG-Monaco kijken hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even broodjes smeren en dan de wekelijkse zelfpijniging meemaken.
Is die ergens op de tv?quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook PSG-Monaco kijken hoor.
Waarom smeer jij broodjes?quote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even broodjes smeren en dan de wekelijkse zelfpijniging meemaken.
ik vind dat ze het nog behoorlijk beschaafd houden. Man City en Chelsea hebben het veel bonter gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi dat clubs als PSG zichzelf gewoon concurrenten verschaft door hun belachelijke transferbedragen.
Dus smeer je dat een avond van te voren?quote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet morgen toch wat eten in de grote pauze.
Sport1 wellicht. Foxie zendt Milan - Napoli en NFL uit momenteel.quote:
Cavani en Lavezzi hebben Napoli in ieder geval genoeg geld opgeleverd om dit goed in balans zijnde team te kunnen bouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind dat ze het nog behoorlijk beschaafd houden. Man City en Chelsea hebben het veel bonter gemaakt.
ook een tijd gedaan. kan je dag erna je nest uit rollen, broodjes meepakken en dan op de fiets opetenquote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus smeer je dat een avond van te voren?
Ben NFL aan het kijken inderdaad. Lekker man.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport1 wellicht. Foxie zendt Milan - Napoli en NFL uit momenteel.
Ja mensen doen dat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus smeer je dat een avond van te voren?
Dit was de eerste keer dat hij er een miste.quote:
Ik ben zo'n type wat brood niet meer lekker vind een paar uur nadat je het gesmeerd hebt. Brood moet je gelijk consumeren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een tijd gedaan. kan je dag erna je nest uit rollen, broodjes meepakken en dan op de fiets opeten
Kijk eens een pagina terug bolle.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef Happel het volgende:
Het zijn net Engelsen die Turken.
[ afbeelding ]
Vast ook wel eens in de F-jes na de wedstrijd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat hij er een miste.
Oh ben jij zo'n type. Nee dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type wat brood niet meer lekker vind een paar uur nadat je het gesmeerd hebt. Brood moet je gelijk consumeren.
Ik vind het ook vaak klef worden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type wat brood niet meer lekker vind een paar uur nadat je het gesmeerd hebt. Brood moet je gelijk consumeren.
I know.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat hij er een miste.
Dan leg je het in de koelkast. Of doe jij ook niet aan brood uit de diepvries.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De grote pauze wordt altijd overschat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet morgen toch wat eten in de grote pauze.
Koelkast op school?quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan leg je het in de koelkast. Of doe jij ook niet aan brood uit de diepvries.
Dat is vies man. Een gastronoom als jij moet niet aan dit soort wantoestanden meewerken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een tijd gedaan. kan je dag erna je nest uit rollen, broodjes meepakken en dan op de fiets opeten
Gvd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n type. Nee dan weet ik genoeg.
Luxepaardje hoor. Al die BSE in die frikandellenbroodjes hebben je hersenen danig aangetast.quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vaak klef worden.
Daarom neem ik ook geen brood mee. Haal in de pauze wel wat in de kantine of bij de AH.
Juist niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft mijn sloomheid me weer in de steek gelaten?
Uh, wat?quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Bruin brood is lekker.
Alleen niet makkelijk in te vriezen.
Broodje gezond in de kantine, niks mis mee.quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luxepaardje hoor. Al die BSE in die frikandellenbroodjes hebben je hersenen danig aangetast.
Je bedoelt AC Milan?quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef hafcfan het volgende:
GVD er zit Juventus ook niks mee. Nu mist Ballo ineens
quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Bruin brood is lekker.
Alleen niet makkelijk in te vriezen.
Zonde van je geld.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje gezond in de kantine, niks mis mee.
Dat is ook altijd mijn tekst als ik 'm niet recht krijg.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is weer laat. Gaat allemaal niet zo makkelijk meer.
Oh oké. Bij mij blijft bruin brood meestal netjes in de vriezer liggen. Wellicht moet je de broodzak strakker dichtknopen.quote:
stilquote:Op zondag 22 september 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh oké. Bij mij blijft bruin brood meestal netjes in de vriezer liggen. Wellicht moet je de strakker dichtknopen.
Maar...stel dat het nu 20 minuten langer duurt voor het net zo goed is ingevroren. Is dat dan een reden om geen bruin brood in te vriezen?quote:
Hoef je niet telkens nieuw brood te kopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
Waarom zou je in godesnaam brood willen invriezen?
Omdat het dan vers natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
Niet iedereen heeft de tijd/zin dagelijks naar de bakker te gaan. Daar waar supermarkt brood nou niet echt minder wordt in de vriezer.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
Moet je het telkens ontdooien in de magnetron of in de broodrooster.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het dan vers natuurlijk.
Hmm, ben nu bij aflevering 3.quote:Op zondag 22 september 2013 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het eerste seizoen wel, ja. Daarna niet meer.
Die mafkees mist al 3 100% kansen. Wat hij met Juve te maken heeft? Nou misschien is Napoli de grootste en enige concurrent.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie is Ballo? En wat heeft hij met Juventus te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |