Per ongeluk hequote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het per ongeluk gejinxed.
foxsports.nlquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan ik de goals van City-United terugzien van de wedstrijd van vandaag?
XHamsterquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan ik de goals van City-United terugzien van de wedstrijd van vandaag?
Treurig om te horen dat alleen al de green screen gebruikt voor boven op het dak bijna twee keer zo veel heeft gekost als heel Reservoir Dogs.quote:Op zondag 22 september 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een toppertje. Ook een geheel eigen productie van de hoofdrolspeler.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klinkt als een heel dom figuur.
Het is meer een kruising tussen Geert en Johan Derksen.quote:
Ik moet altijd zo om hem lachen. Vind het net een typetje uit Jiskefet of Koefnoen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast is zo'n mongool he.Camerageil figuur.
Deze notoire domoor mag de veters van JD's felgekleurde stappers nog niet strikken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is meer een kruising tussen Geert en Johan Derksen.
Is dit niet gespeeld?quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast is zo'n mongool he.Camerageil figuur.
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.quote:Op zondag 22 september 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo om hem lachen. Vind het net een typetje uit Jiskefet of Koefnoen.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze notoire domoor mag de veters van JD's felgekleurde stappers nog niet strikken.
Ik mag het niet zien van ze.quote:Op zondag 22 september 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
foxsports.nl
groeten van een geheime tipgever.
2:15 is net clown Bassiequote:
Ik kijk daar ook alleen om hem.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.
Ik spek Murdoch niet nee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal wel een terechte reden hebben dan.
Ben dan gewoon eerlijk. Met dit soort politiek correct gebrabbel overtuig je zelfs jezelf niet.quote:
Hoe wat?quote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben dan gewoon eerlijk. Met dit soort politiek correct gebrabbel overtuig je zelfs jezelf niet.
Alsof je geen Fox hebt omdat je geen Murdoch product uit principe wilquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wat?
Ik hou het maar op uh, oké dan.
Milan begint ook slecht aan deze competitie.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je geen Fox hebt omdat je geen Murdoch product uit principe wil
Hadden tegen Torino nog geluk, maar missen nu ook wel heel veel spelers.quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan begint ook slecht aan deze competitie.
Ze hebben nu een heel elftal aan blessures. Als ze tegen Ajax moeten zullen die wel weer fit en uitgerust zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden tegen Torino nog geluk, maar missen nu ook wel heel veel spelers.
Boeiend, Ajax gaat er ook wel vanaf als AC Milan de A3 moet opstellen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben nu een heel elftal aan blessures. Als ze tegen Ajax moeten zullen die wel weer fit en uitgerust zijn.
Eurokok Martin is een held. Ton Ojers is een gevaarlijke gek.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.
Vrouwen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Tjacka het volgende:
meisje met vriendin op vakantie.
Vriendin gaat naar huis, en laat meisje alleen achter.
Verhaal erachter?quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Klopt, de laatste twee Breaking Bad afleveringen worden trouwens 70 minuten lang.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering jij kijkt echt 80 series hè
?quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Uh, oke.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Een man is waar ik het op kan
Eerste comming out op VBL?quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Inclusief reclame volgens mij, dus een uurtje ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt, de laatste twee Breaking Bad afleveringen worden trouwens 70 minuten lang.
Ziet er gezellig uit.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Turks voetbal, fuck yeah.
Mooie vakken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit begint natuurlijk al bij de opvoeding. Ik ben dan ook voor het per direct afschaffen van de stoelendans op basisscholen.quote:
Tijd voor een grote kringverjaardag.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prototype wordt wel weer bevestigd.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het woord dat je zocht was stereotype.quote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prototype wordt wel weer bevestigd.
Resultaten van de club zit hun duidelijk niet lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die auto van jou hadden ze een prototype moeten laten.quote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prototype wordt wel weer bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |