Per ongeluk hequote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het per ongeluk gejinxed.
foxsports.nlquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan ik de goals van City-United terugzien van de wedstrijd van vandaag?
XHamsterquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan ik de goals van City-United terugzien van de wedstrijd van vandaag?
Treurig om te horen dat alleen al de green screen gebruikt voor boven op het dak bijna twee keer zo veel heeft gekost als heel Reservoir Dogs.quote:Op zondag 22 september 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een toppertje. Ook een geheel eigen productie van de hoofdrolspeler.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klinkt als een heel dom figuur.
Het is meer een kruising tussen Geert en Johan Derksen.quote:
Ik moet altijd zo om hem lachen. Vind het net een typetje uit Jiskefet of Koefnoen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast is zo'n mongool he.Camerageil figuur.
Deze notoire domoor mag de veters van JD's felgekleurde stappers nog niet strikken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is meer een kruising tussen Geert en Johan Derksen.
Is dit niet gespeeld?quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast is zo'n mongool he.Camerageil figuur.
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.quote:Op zondag 22 september 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo om hem lachen. Vind het net een typetje uit Jiskefet of Koefnoen.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze notoire domoor mag de veters van JD's felgekleurde stappers nog niet strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |