Ik mag het niet zien van ze.quote:Op zondag 22 september 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
foxsports.nl
groeten van een geheime tipgever.
2:15 is net clown Bassiequote:
Ik kijk daar ook alleen om hem.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.
Ik spek Murdoch niet nee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal wel een terechte reden hebben dan.
Ben dan gewoon eerlijk. Met dit soort politiek correct gebrabbel overtuig je zelfs jezelf niet.quote:
Hoe wat?quote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben dan gewoon eerlijk. Met dit soort politiek correct gebrabbel overtuig je zelfs jezelf niet.
Alsof je geen Fox hebt omdat je geen Murdoch product uit principe wilquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wat?
Ik hou het maar op uh, oké dan.
Milan begint ook slecht aan deze competitie.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je geen Fox hebt omdat je geen Murdoch product uit principe wil
Hadden tegen Torino nog geluk, maar missen nu ook wel heel veel spelers.quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan begint ook slecht aan deze competitie.
Ze hebben nu een heel elftal aan blessures. Als ze tegen Ajax moeten zullen die wel weer fit en uitgerust zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden tegen Torino nog geluk, maar missen nu ook wel heel veel spelers.
Boeiend, Ajax gaat er ook wel vanaf als AC Milan de A3 moet opstellen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben nu een heel elftal aan blessures. Als ze tegen Ajax moeten zullen die wel weer fit en uitgerust zijn.
Eurokok Martin is een held. Ton Ojers is een gevaarlijke gek.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, de Eurokok ook trouwens. Verder kijk ik eigenlijk niks op die zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |