Dit was de eerste keer dat hij er een miste.quote:
Ik ben zo'n type wat brood niet meer lekker vind een paar uur nadat je het gesmeerd hebt. Brood moet je gelijk consumeren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een tijd gedaan. kan je dag erna je nest uit rollen, broodjes meepakken en dan op de fiets opeten
Kijk eens een pagina terug bolle.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef Happel het volgende:
Het zijn net Engelsen die Turken.
[ afbeelding ]
Vast ook wel eens in de F-jes na de wedstrijd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat hij er een miste.
Oh ben jij zo'n type. Nee dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type wat brood niet meer lekker vind een paar uur nadat je het gesmeerd hebt. Brood moet je gelijk consumeren.
Ik vind het ook vaak klef worden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type wat brood niet meer lekker vind een paar uur nadat je het gesmeerd hebt. Brood moet je gelijk consumeren.
I know.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat hij er een miste.
Dan leg je het in de koelkast. Of doe jij ook niet aan brood uit de diepvries.quote:Op zondag 22 september 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De grote pauze wordt altijd overschat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet morgen toch wat eten in de grote pauze.
Koelkast op school?quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan leg je het in de koelkast. Of doe jij ook niet aan brood uit de diepvries.
Dat is vies man. Een gastronoom als jij moet niet aan dit soort wantoestanden meewerken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een tijd gedaan. kan je dag erna je nest uit rollen, broodjes meepakken en dan op de fiets opeten
Gvd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n type. Nee dan weet ik genoeg.
Luxepaardje hoor. Al die BSE in die frikandellenbroodjes hebben je hersenen danig aangetast.quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vaak klef worden.
Daarom neem ik ook geen brood mee. Haal in de pauze wel wat in de kantine of bij de AH.
Juist niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft mijn sloomheid me weer in de steek gelaten?
Uh, wat?quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Bruin brood is lekker.
Alleen niet makkelijk in te vriezen.
Broodje gezond in de kantine, niks mis mee.quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luxepaardje hoor. Al die BSE in die frikandellenbroodjes hebben je hersenen danig aangetast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |