Nee prototype bedoel ik. Alle Turken zijn immers zwaar behaard en voorop loopt het prototype. De Turk waardoor alle Turken gevormd zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het woord dat je zocht was stereotype.
Wel leuk dat ze hun eigen tuinmeubelen set hebben meegenomen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Turks voetbal, fuck yeah.
Tita Teunmeubelen toevallig overvallen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze hun eigen tuinmeubelen set hebben meegenomen.
Hahaquote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tita Teunmeubelen toevallig overvallen?
Ik gun Balotelli nog wel een goaltje.quote:
Dan gaat de scherpte ervanaf idd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag vandaag. GGMM is ook al een tijdje niet gespot.
Dik kut man straks gaan ze het ons nog lastig maken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun Balotelli nog wel een goaltje.
Ajax krijgt op zijn flikker.quote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan gaat de scherpte ervanaf idd.
Toch mooi dat clubs als PSG zichzelf gewoon concurrenten verschaft door hun belachelijke transferbedragen.quote:
Je kan ook PSG-Monaco kijken hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even broodjes smeren en dan de wekelijkse zelfpijniging meemaken.
Is die ergens op de tv?quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook PSG-Monaco kijken hoor.
Waarom smeer jij broodjes?quote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even broodjes smeren en dan de wekelijkse zelfpijniging meemaken.
ik vind dat ze het nog behoorlijk beschaafd houden. Man City en Chelsea hebben het veel bonter gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi dat clubs als PSG zichzelf gewoon concurrenten verschaft door hun belachelijke transferbedragen.
Dus smeer je dat een avond van te voren?quote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet morgen toch wat eten in de grote pauze.
Sport1 wellicht. Foxie zendt Milan - Napoli en NFL uit momenteel.quote:
Cavani en Lavezzi hebben Napoli in ieder geval genoeg geld opgeleverd om dit goed in balans zijnde team te kunnen bouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind dat ze het nog behoorlijk beschaafd houden. Man City en Chelsea hebben het veel bonter gemaakt.
ook een tijd gedaan. kan je dag erna je nest uit rollen, broodjes meepakken en dan op de fiets opetenquote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus smeer je dat een avond van te voren?
Ben NFL aan het kijken inderdaad. Lekker man.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport1 wellicht. Foxie zendt Milan - Napoli en NFL uit momenteel.
Ja mensen doen dat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus smeer je dat een avond van te voren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |