Nee... de Yolo swag fase ben ik voorbij. Het bleek voort te komen uit de rapscenequote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nam je YOLO Swag nog toe toen je dit had gedaan?
Ik kijk eerst even Real met Sierd af.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / [FRANKRIJK] Ligue 1 2013-2014 #1 Zlatan/Cavani vs Falcao
Of gestikt in zijn eigen stront.quote:Op zondag 22 september 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ligt hij neergestoken achter zijn bureau.
ook belabberd jaquote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat Ajax goed was, maar Feyenoord kon er ook wat van.
Gestorven zoals hij leefde.quote:Op zondag 22 september 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ligt hij neergestoken achter zijn bureau.
Toch was de sfeer wel matig tegen ons. Wij maakten meer kabaal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Altijd wel mooi die kleine clubjes waarvan één hele achterzijde een harde kern is
Bij Ado is het gehele publiek de harde kern aangezien er dit weekend niet veel meer dan Midden-Noord zatquote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Altijd wel mooi die kleine clubjes waarvan één hele achterzijde een harde kern is
Misschien stikking in stront door opzet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of gestikt in zijn eigen stront.
Ben je in het uitvak geweest?quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toch was de sfeer wel matig tegen ons. Wij maakten meer kabaal.
Het is dat ik sta anders was ik zo in slaap gevallen.quote:
Had niet veel gescheeld of Feyenoord kon weer aan de bak met een achterstand.quote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat ik sta anders was ik zo in slaap gevallen.
Godverdomme half 9 thuis vanmorgen en om 11 uur er weer uit voor zo'n zaadpot.
maar wel de punten, dus die wedstrijd is iedereen weer snel vergetenquote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat ik sta anders was ik zo in slaap gevallen.
Godverdomme half 9 thuis vanmorgen en om 11 uur er weer uit voor zo'n zaadpot.
Ik snap nooit dat sommigen op een bepaald moment denken van "Nu is het wel tijd om mijn T-shirt uit te trekken, anders gaat dit nooit meer goed komen"quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jeb.quote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je in het uitvak geweest?
Dat zou kunnen, uit de periode dat hij geen moddereter was weet ik nog wel dat hij groot liefhebber van poepsex is, gezien de plaatjes die hij plaatste.quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien stikking in stront door opzet.
heb me laten vertellen dat hij alleen nog maar beter wordt, soort Luca Toniquote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Pelle gaat weer terug naar zijn oude niveau.
Gewoon de assist voor de 1-0 anders. Tijdens Psv - Ajax had hij er toch zeker 9 gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Pelle gaat weer terug naar zijn oude niveau.
Tsja. Utrecht stelde nog minder voor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld of Feyenoord kon weer aan de bak met een achterstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |