Dat is wat jij ervan maakt ouwe boef.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat jij mijn grootste concurrent voor de plek bent. Je maakt je zo druk om hem en zijn afwezigheid.
Hoiquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Iemand tips van hoe ik een chick moet aanspreken op FB die ik eigenlijk amper ken en in het echt al 2 maand niet meer gezien heb?
Ik vond de pompoensoep een beetje mwoah....quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt ouwe boef.
Hoi, neuken?quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Iemand tips van hoe ik een chick moet aanspreken op FB die ik eigenlijk amper ken en in het echt al 2 maand niet meer gezien heb?
Hey hoe is het? Neuken?quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
'Hey X'quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Hoi ik ben sausagin van het fokforum hoe heet ben jijquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
Hey poppetje, fa waka dan?quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
hey boelerquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef sausagin het volgende:
die uit zak? vond er ook niet zo veel aanquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond de pompoensoep een beetje mwoah....
Nogal zoet
Immers is niet bang voor de bal, hij heeft er ruzie mee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Bojan is bang voor de bal, de gelijkenissen met Immers worden steeds groter
Dan steekt hij uit woede de bal maar lek.quote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immers is niet bang voor de bal, hij heeft er ruzie mee.
Ik ben op Z1 gaan zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Vermoeiend was het, hè. Heb tweede helft grotendeels in de kantine gezeten. Veel aangenamer.
inderdaad waarquote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immers is niet bang voor de bal, hij heeft er ruzie mee.
Nee, hij schopt hem zo hoog en ver mogelijk weg. Of laat hem gewoon liggen. Soort silent treatment van Lex naar de bal.quote:Op zondag 22 september 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steekt hij uit woede de bal maar lek.
Ik probeer me er een voorstelling bij te maken, en ik lach me kapot.quote:Op zondag 22 september 2013 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij schopt hem zo hoog en ver mogelijk weg. Of laat hem gewoon liggen. Soort silent treatment van Lex naar de bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |