Lekker man uitwedstrijdjes.quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen net nee en inderdaad alleen staanplaatsen, maar staan doe je toch altijd wel op wat ouwe vrouwtjes na af en toe.
Tarado zei dat Schaars naar iets wees.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Opzet. Maar Serero weegt 10 kg dus het ziet er veel spectaculairder uit.
Het lijkt me meer ijdele hoop dan gebaseerd op concrete aanwijzingen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Gaat er dit seizoen gewoon weer tussen de 20 en 30 maken. Mij hoor je niet klagen.
Ik denk dat Finn topscorer wordt als hij niet weggaat. Pelle gaat er denk ik 15-20 maken.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Gaat er dit seizoen gewoon weer tussen de 20 en 30 maken. Mij hoor je niet klagen.
Schaars zelf zei dat hij zijn arm uitstak en dat het dom was, maar wel onbewust.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tarado zei dat Schaars naar iets wees.
6 goals tot dusver in een competitie waarin niemand kan verdedigen. Gaat wel goed komen joh.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het lijkt me meer ijdele hoop dan gebaseerd op concrete aanwijzingen.
6 doelpunten in 7 wedstrijden nuquote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Awh, mag je hem al Finn noemen?quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat Finn topscorer wordt als hij niet weggaat. Pelle gaat er denk ik 15-20 maken.
Zo nu weer mijn glazenbol in de kast zetten.
Niets is wat het lijkt in de Eredivisie. Waar je eerst PSV als kansloos betitelt, spelen ze Ajax met 4-0 weg. PEC Zwolle 6 speelrondes koploper in de Eredivisie.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft je billenmaatje niet uit de wind te houden hoor, hij kan zichzelf prima verdedigen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand interesseert zich in René buiten jou om.
Vind 't wel weer heerlijk René om dan 'toevallig' niet meer op Fok! te zijn als Ajax 2x in een week op z'n muil gaat met 4-0.quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had nogal een grote internetwaffel vooraf
Ja, dat is wel waar.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
6 goals tot dusver in een competitie waarin niemand kan verdedigen. Gaat wel goed komen joh.
echt waar maak je je druk omquote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft je billenmaatje niet uit de wind te houden hoor, hij kan zichzelf prima verdedigen.
[..]
Vind 't wel weer heerlijk René om dan 'toevallig' niet meer op Fok! te zijn als Ajax 2x in een week op z'n muil gaat met 4-0.
Je bent oprecht een debiel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft je billenmaatje niet uit de wind te houden hoor, hij kan zichzelf prima verdedigen.
[..]
Vind 't wel weer heerlijk René om dan 'toevallig' niet meer op Fok! te zijn als Ajax 2x in een week op z'n muil gaat met 4-0.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Awh, mag je hem al Finn noemen?
quote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even een rustpauze nemen.
TT was meer een garpje. Wat interesseert jou het nou waar die pannekoek isquote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Alles is wat het lijkt: bagger. En vandaag waren jullie de koningen van de bagger.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in de Eredivisie. Waar je eerst PSV als kansloos betitelt, spelen ze Ajax met 4-0 weg. PEC Zwolle 6 speelrondes koploper in de Eredivisie.
Je moet Fok! niet zo serieus nemen.quote:
Ik kan niet anders. Ik kijk nu de remake van Dredd en het gebrek aan Sly is beangstigend.quote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet Fok! niet zo serieus nemen.
Ik heb het na de 3-0 uitgezet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alles is wat het lijkt: bagger. En vandaag waren jullie de koningen van de bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die ga ik niet eens kijken. De hele film was toch op hem gebaseerd, een remake zonder hem is maar heiligschennis.quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet anders. Ik kijk nu de remake van Dredd en het gebrek aan Sly is beangstigend.
ik heb al allerlei excuses bedacht voor dat gifje, maar het blijft pijnlijkquote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het na de 3-0 uitgezet.
Zag nog een gifje van de 4-0 langskomen, dat de scheidsrechter sneller bij Park was, dan de verdediging van Ajax. Ik pinkte een traantje weg.
Het was in alle opzichten een kutmiddag qua voetbal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
wat een knaken pot was het vanmiddag zeg, de tering![]()
Dredd kan ik nog wel aan. Total Recall weiger ik ook.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ga ik niet eens kijken. De hele film was toch op hem gebaseerd, een remake zonder hem is maar heiligschennis.
Ik ga het straks terugzien. Beetje leedvermaak heb ik wel gehad, maar niet hier online. Maar het was dus werkelijk slecht...quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het na de 3-0 uitgezet.
Zag nog een gifje van de 4-0 langskomen, dat de scheidsrechter sneller bij Park was, dan de verdediging van Ajax. Ik pinkte een traantje weg.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Caland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was er vandaag dan een wedstrijd?quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
4 doelpunten tegen in een topper, doet het nog pijn?
quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Caland:Aantal jaren terug zat er zo'n Heerenveen steward gewoon te juichen voor Feyenoord in het vak. BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
gelukkig redde Rooney nog enigszins de eerquote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er vandaag dan een wedstrijd?
"Meneer wilt u niet tegen de wand aanslaan alstublieft?"quote:
Ik heb mn United shirt nog aanquote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig redde Rooney nog enigszins de eer
Die stewards durfden niet eens 4/5 Feyenoorders aan te pakken toen met die vechtpartij. Godverdomme ze kwamen pas in actie toen alle stewards van heel het stadion beneden bij de trap stondenquote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Aantal jaren terug zat er zo'n Heerenveen steward gewoon te juichen voor Feyenoord in het vak. Baas
De eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was alsof je uitgekleed de Mount Everest moest beklimmen. Nou, tot de 3-0 dus. Kenneth Vermeer grabbelde naar vers gebakken lucht, de scheidsrechter had EPO, Hiljemark die de 3-0 maakte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugzien. Beetje leedvermaak heb ik wel gehad, maar niet hier online. Maar het was dus werkelijk slecht...
schijntquote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er vandaag dan een wedstrijd?
Je hebt je vast prima vermaakt in het livetopic.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was in alle opzichten een kutmiddag qua voetbal.
Elke wedstrijd leek een eeuwigheid te duren.
Kan geen verrassing zijn toch. Gewoon een volledig gebrek aan creativiteit binnen dat elftal en een bejaarde verdediging. Het maakt de legende van Ferguson wel wat groterquote:
Die hoef ik ook niet te zien. Arnoldquote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dredd kan ik nog wel aan. Total Recall weiger ik ook.
Ik heb het niet gekeken, zat als een echte hipser sushi te eten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugzien. Beetje leedvermaak heb ik wel gehad, maar niet hier online. Maar het was dus werkelijk slecht...
Die bal zat er goed in hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was alsof je uitgekleed de Mount Everest moest beklimmen. Nou, tot de 3-0 dus. Kenneth Vermeer grabbelde naar vers gebakken lucht, de scheidsrechter had EPO, Hiljemark die de 3-0 maakte.
Dat was dus het meest trieste, dat Hiljemark de 3-0 maakte. Kan het nog triester?
Echt he, 1 opmerking over een immer trollende GGMM nu zijn clubje eens opzichtig faalt en ik heb geen leven. Hoe duidelijk wil je 't maken.quote:
Ik zie dat jij mijn grootste concurrent voor de plek bent. Je maakt je zo druk om hem en zijn afwezigheid.quote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij kruip jij iets teveel in René z'n kont.
En het gaat maar doorquote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he, 1 opmerking over een immer trollende GGMM nu zijn clubje eens opzichtig faalt en ik heb geen leven. Hoe duidelijk wil je 't maken.
Vermoeiend was het, hè. Heb tweede helft grotendeels in de kantine gezeten. Veel aangenamer.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
wat een knaken pot was het vanmiddag zeg, de tering![]()
Tijdens PSV-Ajax? Néh, daar niet lang rondgezwerfd.quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt je vast prima vermaakt in het livetopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |