Totaal niet imo.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen stond altijd bekend als meest sympathieke club.
Ik heb weleens de weg naar het toilet gevraagd terwijl ik helemaal niet moest plassen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
wie uit het stoerste gedrag tegen stewards, de beste supporter-discussie gaat naar een nieuw niveau
toen ze enigszins succesvol waren misschien, kleine clubjes die het goed doen zijn vaak sympathiek.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen stond altijd bekend als meest sympathieke club. Alleen de wat hardere voetbalsupporter heeft er een hekel aan. Ook bij Heerenveen zelf dus.
Bij het grote publiek wel. De club waar nooit wat gebeurt etc. etc. Leuke speelstijl en die schattige Foppe. blablablaquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Bij ons zijn de stewards vaak 16 jarige slettebakjes
Oh er zitten best prima stewards tussen. Zo heel af en toe. Maar het valt me bij andere clubs vaak wat meer op dat stewards nogal aanwezig zijn en dat dat ook wel wordt gepikt over het algemeen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
wie uit het stoerste gedrag tegen stewards, de beste supporter-discussie gaat naar een nieuw niveau
Wtf.quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Bij ons zijn de stewards vaak 16 jarige slettebakjes
Ik vond Heerenveen altijd wel een leuke ploeg maar had juist een hekel aan Foppe. Wat een zelfoverschattende debiel is dat zeg.quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij het grote publiek wel. De club waar nooit wat gebeurt etc. etc. Leuke speelstijl en die schattige Foppe. blablabla
quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf.Die neem je toch niet serieus.
Dus het was een grote boodschap?quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weleens de weg naar het toilet gevraagd terwijl ik helemaal niet moest plassen.
laat typisch er buitenquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
René is gevlucht omdat hij het trollen om de wedstrijd van vanmiddag niet meer aankon? Het zou wel weer typisch zijn.
Tsja. Ik heb er echt helemaal niks mee. Kansloze nepclub met dito supporters en dan laat ik dat walgelijke volkslied nog maar even buiten beschouwing. Of eigenlijk nietquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij het grote publiek wel. De club waar nooit wat gebeurt etc. etc. Leuke speelstijl en die schattige Foppe. blablabla
Niemand interesseert zich in René buiten jou om.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
René is gevlucht omdat hij het trollen om de wedstrijd van vanmiddag niet meer aankon? Het zou wel weer typisch zijn.
Ja, maar dat vertelde ik er niet bij.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus het was een grote boodschap?
dit nemen we mee in de puntentellingquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weleens de weg naar het toilet gevraagd terwijl ik helemaal niet moest plassen.
Op mijn vak had ik dit seizoen ook zo'n stageloper van zo'n mbo beveiligingsopleiding. Was denk ik net zo oud als ik maar dan wel 20 cm kleinerquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn allemaal stagelopers van het AOC ofzo volgens mij.
Zou goed kunnen. Al weet je het nooit met hem.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ahja dat kan wel eens kloppen moest een kameraad van me ook, maar die is toen gestopt met zijn opleiding.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn allemaal stagelopers van het AOC ofzo volgens mij.
Hij had nogal een grote internetwaffel voorafquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
No.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / [FRANKRIJK] Ligue 1 2013-2014 #1 Zlatan/Cavani vs Falcao
Nam je YOLO Swag nog toe toen je dit had gedaan?quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, maar dat vertelde ik er niet bij.
Ik ga voor Milaan-Napoli.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / [FRANKRIJK] Ligue 1 2013-2014 #1 Zlatan/Cavani vs Falcao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |