Ja, een assist. Maar verder is het geen zak waard. Al verschillende wedstrijden niet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de assist voor de 1-0 anders. Tijdens Psv - Ajax had hij er toch zeker 9 gemaakt.
In het eerste kwartier was Utrecht toch wel wat beter.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Utrecht stelde nog minder voor.
Pelle maakt een hoop goed zullen we maar zeggen![]()
Speelde gewoon weer prima vandaag. Al het hele seizoen trouwens.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, een assist. Maar verder is het geen zak waard. Al verschillende wedstrijden niet.
Rechercheur Koekoek.quote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, uit de periode dat hij geen moddereter was weet ik nog wel dat hij groot liefhebber van poepsex is, gezien de plaatjes die hij plaatste.
zijn eerste assist in een half jaar, maar nog altijd beter dan sigthorssonquote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de assist voor de 1-0 anders. Tijdens Psv - Ajax had hij er toch zeker 9 gemaakt.
Wel gezellig. Beetje uitdagen enzo, maar het is wel een van de clubs waar je als een beest behandeld word. En het uitzicht is ook niet geweldig. Je kijk telkens tegen een paal of glas aan.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Ik ga er dit jaar waarschijnlijk ook heen vandaar.
Je punt is? PEC was vorige week gehele wedstrijd beter. Uiteindelijk zijn de punten toch het belangrijkst.quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het eerste kwartier was Utrecht toch wel wat beter.
Ook Finbogasson geeft regelmatig een assist. Al snap ik Ajax en Psv-fans wel. Het gebrek aan een eigen spits van enig niveau is wel pijnlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn eerste assist in een half jaar, maar nog altijd beter dan sigthorsson
Voor het niveau Feyenoord speelde hij wel weer degelijk, maar het is drie keer niks.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde gewoon weer prima vandaag. Al het hele seizoen trouwens.
Noem mij een goede spits die haalbaar is, en van grote waarde kan zijn voor Ajax?quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook Finbogasson geeft regelmatig een assist. Al snap ik Ajax en Psv-fans wel. Het gebrek aan een eigen spits van enig niveau is wel pijnlijk.
ik weet even niet wat Finbogasson in deze post doetquote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook Finbogasson geeft regelmatig een assist. Al snap ik Ajax en Psv-fans wel. Het gebrek aan een eigen spits van enig niveau is wel pijnlijk.
Dit gaat wat te ver.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme AFCA is echt een trieste website sinds die hele redactie naar de F-side website is gegaan. Wat een troep.
In welk opzicht was dit het punt wat ik wilde maken.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem mij een goede spits die haalbaar is, en van grote waarde kan zijn voor Ajax?
Ik begin ziek te worden en weiger te lezen. Ik ga Dredd 2012 eens een poging geven.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet even niet wat Finbogasson in deze post doet
Staanplaatsen toch? Maar een wand is echtquote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel gezellig. Beetje uitdagen enzo, maar het is wel een van de clubs waar je als een beest behandeld word. En het uitzicht is ook niet geweldig. Je kijk telkens tegen een paal of glas aan.
Geen net nee en inderdaad alleen staanplaatsen, maar staan doe je toch altijd wel op wat ouwe vrouwtjes na af en toe.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staanplaatsen toch? Maar een wand is echt. Geen net hoop ik?
Ultrasquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme AFCA is echt een trieste website sinds die hele redactie naar de F-side website is gegaan. Wat een troep.
Je vergeet Ajaxquote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ultras. AFCA
. 410
. F-side
. Tokkies
quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ultras. AFCA
. 410
. F-side
. Tokkies
4 doelpunten tegen in een topper, doet het nog pijn?quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ultras. AFCA
. 410
. F-side
. Tokkies
Ach. Gaat er dit seizoen gewoon weer tussen de 20 en 30 maken. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor het niveau Feyenoord speelde hij wel weer degelijk, maar het is drie keer niks.
Opzet. Maar Serero weegt 10 kg dus het ziet er veel spectaculairder uit.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Was die actie van Schaars nou een ongeluk of opzet?
Overdreven. Serero lokte al de gehele wedstrijd vrije trappen uit en vloog nu ook 3x verder door dan nodig.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Was die actie van Schaars nou een ongeluk of opzet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |