Je bedoelt AC Milan?quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef hafcfan het volgende:
GVD er zit Juventus ook niks mee. Nu mist Ballo ineens
quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Bruin brood is lekker.
Alleen niet makkelijk in te vriezen.
Zonde van je geld.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje gezond in de kantine, niks mis mee.
Dat is ook altijd mijn tekst als ik 'm niet recht krijg.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is weer laat. Gaat allemaal niet zo makkelijk meer.
Oh oké. Bij mij blijft bruin brood meestal netjes in de vriezer liggen. Wellicht moet je de broodzak strakker dichtknopen.quote:
stilquote:Op zondag 22 september 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh oké. Bij mij blijft bruin brood meestal netjes in de vriezer liggen. Wellicht moet je de strakker dichtknopen.
Maar...stel dat het nu 20 minuten langer duurt voor het net zo goed is ingevroren. Is dat dan een reden om geen bruin brood in te vriezen?quote:
Hoef je niet telkens nieuw brood te kopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
Waarom zou je in godesnaam brood willen invriezen?
Omdat het dan vers natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
Niet iedereen heeft de tijd/zin dagelijks naar de bakker te gaan. Daar waar supermarkt brood nou niet echt minder wordt in de vriezer.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
Moet je het telkens ontdooien in de magnetron of in de broodrooster.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het dan vers natuurlijk.
Hmm, ben nu bij aflevering 3.quote:Op zondag 22 september 2013 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het eerste seizoen wel, ja. Daarna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |