SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 20-09-2013 14:37:30 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goeie Frsh!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Das kutsmut Jump. Ga je nog voor de HM in Amsterdam of laat je het allemaal even varen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:43 schreef Frsh het volgende:
Zondag bij DtD. Compleet bezweet aan de start staan, benen vol modder, trailschoenen aan, rugzak en hoofdlamp op. En dan tegen je buurman zeggen: "Gelukkig is het nog maar 50 kilometer"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toepasselijke TT. Zit te kijken voor een evenement waar ik aan kan deelnemen. Lijkt me wel leuk om wat te hebben om naar toe te trainen.
Deze lijkt me gaaf. Competitie over 5 wedstrijden waarvan de beste 4 tellen. Niet om voor de prijzen mee te doen ofzo, maar gewoon om die 5 wedstrijden te lopen. Al zie ik nu al dat ik er één in ieder geval niet kan lopen.![]()
de halve moet te doen zijn op basisconditiequote:Op vrijdag 20 september 2013 11:47 schreef slacker_nl het volgende:
Das kutsmut Jump. Ga je nog voor de HM in Amsterdam of laat je het allemaal even varen?
Dus daar gaan we voor
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hier valt het nu heel even mee, maar binnenkort wordt het druk met loopjes:quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Aal321 het volgende:
Toepasselijke TT. Zit te kijken voor een evenement waar ik aan kan deelnemen. Lijkt me wel leuk om wat te hebben om naar toe te trainen.
Deze lijkt me gaaf. Competitie over 5 wedstrijden waarvan de beste 4 tellen. Niet om voor de prijzen mee te doen ofzo, maar gewoon om die 5 wedstrijden te lopen. Al zie ik nu al dat ik er één in ieder geval niet kan lopen.
10 november 10k
17 november 15k
24 november 10k
30 november 7k
8 december 10k
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo hard zal je conditie ook weer niet achteruit gelopen (haha) zijn. Je had al een vrij solide basis opgebouwd toch? Een halve is natuurlijk ook een stuk minder belastend dan een hele, dat helpt ook wel om niet weer last te krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de halve moet te doen zijn op basisconditie
Dus daar gaan we voorNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat zijn aardig wat wedstrijdkm's in november!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hier valt het nu heel even mee, maar binnenkort wordt het druk met loopjes:
10 november 10k
17 november 15k
24 november 10k
30 november 7k
8 december 10k
![]()
Ja, beetje veel wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:27 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat wedstrijdkm's in november!
Maar ik ga die van de 10e sowieso rustig lopen, want ik mik daar vooral op de Zevenheuvelenloop die de 17e is. Alleen wil ik de 10e wel graag lopen, want dat is hier onderdeel van de cross-country league, die bestaat uit 4 loopjes die samen tellen. En omdat het gezellig is.
En de dingen daarna zie ik van keer tot keer wel hoe de benen zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die ga je ook allemaal maximaal lopen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hier valt het nu heel even mee, maar binnenkort wordt het druk met loopjes:
10 november 10k
17 november 15k
24 november 10k
30 november 7k
8 december 10k
![]()
Zie boven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ga je ook allemaal maximaal lopen?
Lichte kuitblessure gehad. twee weken niet kunnen lopen. Zometeen kijken hoe de benen er nu voorstaan.
Als het goed blijft gaan, doe ik 13 oktober mee aan de estafette op de marathon van Eindhoven (dus een 1/4 marathon). Dit kan dus in de OP aub![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik verwacht dat zeker ook de loop na de 7^^ wel rustig aan zal gaan. Dat zijn er dus al 2 van de reeks die rustig aan gaan.quote:Done.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:46 schreef Bos81 het volgende:
Als het goed blijft gaan, doe ik 13 oktober mee aan de estafette op de marathon van Eindhoven (dus een 1/4 marathon). Dit kan dus in de OP aub![]()
![]()
![]()
Duifjes-medaille![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vraag me af wat je krijgt bij de oorlogsloopquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb deze week door andere bezigheden pas één keer kunnen lopen en nu voel ik me een soort van schuldig. Te sneu eigenlijk.![]()
Handgranaatjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vraag me af wat je krijgt bij de oorlogsloop
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thuiswedstrijd?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de WLWW
06 Oktober 2013 - Schollebosloop (Capelle aan den IJssel)
• Swetsenegger - 20KMMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waardquote:Op vrijdag 20 september 2013 07:44 schreef streamnl het volgende:
![]()
Komt goed.![]()
Nu weer ontopic (bijv over dit weekend).
8 verschillende enementen. Ben nu al nieuwsgierig naar de verslagen!
Hoop ook dat er genoeg fotografen zijn (en ik die later ook kan vinden), want een paar goede foto's van mezelf hardlopend in Sydney zou wel erg gaaf zijn![]()
Geen idee of ik voor zondag nog op FOK! kom, aangezien ik morgenvroeg richting Sydney vertrek. Zaterdag gezellig een dagje chillen/ lunchen/ barbecuen met de nederlanders van m`n stage, lekker op tijd naar bed en zondagochtend gaat om 4:00 de wekker.
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Aal321 het volgende:
Deze lijkt me gaaf. Competitie over 5 wedstrijden waarvan de beste 4 tellen. Niet om voor de prijzen mee te doen ofzo, maar gewoon om die 5 wedstrijden te lopen. Al zie ik nu al dat ik er één in ieder geval niet kan lopen.![]()
Tof die cross. Mooi in de buurt ook. Ga ik vanavond even aandachtig lezen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Obstacle run: ontwijk de landmijnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vraag me af wat je krijgt bij de oorlogsloop
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de WLWW
06 Oktober 2013 - Schollebosloop (Capelle aan den IJssel)
• Swetsenegger - 20KM
Wordt ook wel een druk weekend, staan ook alweer 8 events in de lijst voor 4/5/6 oktober!
Heel veel plezier en succes!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waard
Hoop ook dat er genoeg fotografen zijn (en ik die later ook kan vinden), want een paar goede foto's van mezelf hardlopend in Sydney zou wel erg gaaf zijn![]()
Geen idee of ik voor zondag nog op FOK! kom, aangezien ik morgenvroeg richting Sydney vertrek. Zaterdag gezellig een dagje chillen/ lunchen/ barbecuen met de nederlanders van m`n stage, lekker op tijd naar bed en zondagochtend gaat om 4:00 de wekker.
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!
Lalala, bier! Net een Dutch Pale Ale op werk gedronken en de motivatie om te werken is *poef* weg.
Mag ik in de Wie loop Wat, Waar, Wanneer en Waarom?
1
2[b]12 oktober 2013 - 4.6km fun walk run, Aruba[/b]
[ul] slacker_nl - 4.6kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je code was stuk. Maar je staat er bij!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef slacker_nl het volgende:
Lalala, bier! Net een Dutch Pale Ale op werk gedronken en de motivatie om te werken is *poef* weg.
Mag ik in de Wie loop Wat, Waar, Wanneer en Waarom?
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Part of the job!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je code was stuk. Maar je staat er bij!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veel succes! En most of all! GENIETquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waard
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes alvast!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!
Het ging hier geloof ik laatst nog over cadence en dat je 180 passen per minuut zou moeten lopen enzo. Nu kwam ik wel een aardige analyse tegen en nog wat verder onderzoek. Best interessant om te zien.
Lijkt er volgens die stukken op dat de 180 niet zo heilig hoeft te zijn. Maar dat het meer als een soort ondergrens geldt. Dus als je er onder zit, is de kans erg groot dat hij te laag is. Maar als je met het verhogen vanaf je basis-cadence vervolgens hoger uit komt, hoeft dat dus niet een probleem te zijn. Het moet natuurlijk nog wel een beetje natuurlijk voelen en niet geforceerd gaan.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Veel succes en veel plezier Levitas. Weet ook niet of ik vandaag of morgen nog op dit forum kom, maar iedereen veel succes en plezier bij de hardloopwedstrijden dit weekend!![]()
Levitas, zet 'm op en geniet ervan!
Ik ging net heel even supersnel bij de supermarkt een paar biertjes halen voor strakjes bij gta (), kom ik m'n hardlooptrainer tegen terwijl ik met 3 biertjes in m'n handen sta. Hij had niet anders verwacht, zei ie
![]()
![]()
Tsja, je moet toch op een of andere manier carbs stapelen voor een wedstrijd? Alcohol telt vast ook wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ging net heel even supersnel bij de supermarkt een paar biertjes halen voor strakjes bij gta (), kom ik m'n hardlooptrainer tegen terwijl ik met 3 biertjes in m'n handen sta. Hij had niet anders verwacht, zei ie
Hhehehequote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mghehehe.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Zo, mailtje richting Phanos. Eens kijken of ik in december kan proeftrainen en dan in januari daar echt echt starten met hun hardloopgroepje "voor toffe mensen".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, ik ga mij de straat op begeven voor mijn 28 KM. Dat word een zware klus, dat voel ik nu al!![]()
Succes Levitas!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hoezee!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef slacker_nl het volgende:
Zo, mailtje richting Phanos. Eens kijken of ik in december kan proeftrainen en dan in januari daar echt echt starten met hun hardloopgroepje "voor toffe mensen".![]()
Wow, succes _Man_quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef _MvN_ het volgende:
Nou, ik ga mij de straat op begeven voor mijn 28 KM. Dat word een zware klus, dat voel ik nu al!![]()
Succes Levitas!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik heb lichtelijk last van mn rug... (een kantoor'baan' helpt ook niet) Toch maar stukkie lopen zo..?just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Tuurlijk. Gewoon lopen! Ga eerst eens ergens aan hangen. Deurpost/klimrek. Helpt bij mij vaak.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:41 schreef Apotheose het volgende:
ik heb lichtelijk last van mn rug... (een kantoor'baan' helpt ook niet) Toch maar stukkie lopen zo..?
Eigenlijk je daarna niet te hard laten vallen want dat is nog niet goed. Dus zorgen dat je weer rustig op je voeten komt te staan, of goed door de knieën veert.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sinds de Ten Miles sukkelde ik met mezelf: koppijn, hooikoorts, gewoon niet lekker in m'n vel.
Een paar halfslachtige pogingen gedaan, maar het liep niet lekker. Een week lang andere dingen gedaan, zonder mezelf op te leggen om te MOETEN gaan lopen. Wel veel gefietst en gewandeld met de hond, dus toch genoeg buiten geweest. Zelfs 10 kilometer in de stromende regen naar mijn moeder gewandeld en na een warme douche en een paar bakken koffie voelde ik me een stuk beter.
Net terug van ons eerste serieuze rondje in bijna 3 weken, 3 kilometer in 23 minuten. Bewust niet gelijk weer 5 km gelopen, het moet wel leuk blijven. Het leek wel of half Kaatsheuvel op vrijdagmiddag vrij is, kwam overal wel bekenden tegen. Tot aan onze dierenarts aan toe, die Lara ging aanmoedigen op straat!
De hele tijd heb ik lekker gelopen, dat was voor mij het belangrijkste. Mijn zin is weer terug aan het komen, zondag weer een hobbelrondje voor ik aan mijn avonddienst mag beginnen.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Levitas, alvast heel veel succes met je eerste HM! Geniet er van!
En de rest ook veel plezier en succes met de loopjes van het weekend, dat zijn er nogal veel geloof ik.
Nu maar even de post wegbrengen en dan ook een biertje. Ik ga voor de Kozel Velkopopovicky (dat heeft acht maanden geduurd voor ik dat zo kon uitspreken en typen, maar nu gaat het vloeiend).![]()
Het zou ook geen MOETEN moeten zijn. Mooi dat het weer beter gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:07 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Sinds de Ten Miles sukkelde ik met mezelf: koppijn, hooikoorts, gewoon niet lekker in m'n vel.
Een paar halfslachtige pogingen gedaan, maar het liep niet lekker. Een week lang andere dingen gedaan, zonder mezelf op te leggen om te MOETEN gaan lopen. Wel veel gefietst en gewandeld met de hond, dus toch genoeg buiten geweest. Zelfs 10 kilometer in de stromende regen naar mijn moeder gewandeld en na een warme douche en een paar bakken koffie voelde ik me een stuk beter.
Net terug van ons eerste serieuze rondje in bijna 3 weken, 3 kilometer in 23 minuten. Bewust niet gelijk weer 5 km gelopen, het moet wel leuk blijven. Het leek wel of half Kaatsheuvel op vrijdagmiddag vrij is, kwam overal wel bekenden tegen. Tot aan onze dierenarts aan toe, die Lara ging aanmoedigen op straat!
De hele tijd heb ik lekker gelopen, dat was voor mij het belangrijkste. Mijn zin is weer terug aan het komen, zondag weer een hobbelrondje voor ik aan mijn avonddienst mag beginnen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Belangrijkste is inderdaad dat het wel leuk moet zijn. Anders is het ook neit vol te houden. Niet dat er noi nooit een keer is dat je achteraf denkt: ik was net zo lief niet gegaan. Maar als de zin er structureel niet zou zijn, dan is het alleen uitstel van afhaken. Dus dan is het fijn als die zin en het plezier weer terug zijn.
Als je vooruit wil gaan heb je discipline nodig en discipline betekent moeten imo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:14 schreef Daywalk3r het volgende:
De hele tijd heb ik lekker gelopen, dat was voor mij het belangrijkste. Mijn zin is weer terug aan het komen, zondag weer een hobbelrondje voor ik aan mijn avonddienst mag beginnen.![]()
Alleen "moeten" werkt niet als het "willen" ontbreekt. Misschien wel op korte termijn, maar zeker niet op de lange termijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je vooruit wil gaan heb je discipline nodig en discipline betekent moeten imo.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik vind hardlopen heel leuk en heel kut te gelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Alleen "moeten" werkt niet als het "willen" ontbreekt. Misschien wel op korte termijn, maar zeker niet op de lange termijn.![]()
![]()
Misschien is mijn motivatie ook niet de allerbeste; wilde het vooral doen om fit te worden/zijn. En daar zocht ik een sport bij![]()
![]()
Kortom, je hebt een doel. En daarom wil je het graag doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen heel leuk en heel kut te gelijk![]()
![]()
Misschien is mijn motivatie ook niet de allerbeste; wilde het vooral doen om fit te worden/zijn. En daar zocht ik een sport bij
Ja, en niet de slechtste van het team zijn bij de jaarlijkse hardloopwedstrijdquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kortom, je hebt een doel. En daarom wil je het graag doen.![]()
![]()
Discipline betekent ook dat je soms niet moet trainen ookal zegt het schema van wel. Je moet dan rusten om blessures en overbelasting te voorkomen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je vooruit wil gaan heb je discipline nodig en discipline betekent moeten imo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uiteraard, maar ik beweer toch ook niet dat je dat wel moet doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Discipline betekent ook dat je soms niet moet trainen ookal zegt het schema van wel. Je moet dan rusten om blessures en overbelasting te voorkomen.![]()
Niet voor iedereen is er discipline voor nodig denk ik..sommigen willen echt niets liever dan op elk vrij moment sporten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zeg toch ook dat je moet rusten, jij vond dat discipline moeten inhieldquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik beweer toch ook niet dat je dat wel moet doen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
heb al moeite met 180!:Dquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef Wolve000 het volgende:
Het ging hier geloof ik laatst nog over cadence en dat je 180 passen per minuut zou moeten lopen enzo. Nu kwam ik wel een aardige analyse tegen en nog wat verder onderzoek. Best interessant om te zien.
Lijkt er volgens die stukken op dat de 180 niet zo heilig hoeft te zijn. Maar dat het meer als een soort ondergrens geldt. Dus als je er onder zit, is de kans erg groot dat hij te laag is. Maar als je met het verhogen vanaf je basis-cadence vervolgens hoger uit komt, hoeft dat dus niet een probleem te zijn. Het moet natuurlijk nog wel een beetje natuurlijk voelen en niet geforceerd gaan.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik bedoel meer dat je toch structuur in je trainingen moet hebben om echt beter te worden. Dan kan je niet zomaar 3 trainingen overslaan lijkt me.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je moet rusten, jij vond dat discipline moeten inhield![]()
Dat snap ik wel, maar het kan wel degelijk helpen om weer even in je ritme te komen. Je ziet/hoort vaker dat mensen bezig zijn met trainen voor iets en dan is het moeten op een gegeven moment het ding wat het lopen niet meer leuk maakt. Maar ik ben wel voor ongeplande rustweekjes als je merkt dat je tegen teveel trainen aan gaat zitten. Je schema moet ook flexibel zijn om daar tegen te kunnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:57 schreef debeterebob het volgende:
Ik bedoel meer dat je toch structuur in je trainingen moet hebben om echt beter te worden. Dan kan je niet zomaar 3 trainingen overslaan lijkt me.
@180 stappen/pm ik merk dat ik daar steeds dichter tegen aan zit. Ik let voornamelijk op dat ik mijn voeten niet voor me neerzet, maar onder m'n lijf. Rond de 5:30 zit ik op de 90 (met 1 voet, das dus 180 dus voor twee voeten), das echt optimaal. Yay!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik 'moest' vandaag ook, dan ga je inderdaad met minder plezierIk heb weer zin in een lange duurloop, maar dat kan na zondag wel weer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik was ook op de 180/min aan het letten, totdat een andere trainer ons de opdracht gaf tijdens een tempoloop: "probeer je voet nu eens een fractie van een sec langer in de lucht te houden"![]()
Een andere trainer zei weer: "alles dat je nu kunstmatig probeert aan te passen, kost per definitie extra energie, dus daarom kun je beter bij je eigen stijl blijven als die niet teveel afwijkt".
Afijn, je pakt van alle adviezen een beetje en maakt er zelf iets leuks van![]()
![]()
Ik bekijk nu het start to run schema maar wat is ''stappen'' precies?
Is dat gewoon joggen of in een wat hoger tempo lopen?![]()
Lopen = hardlopen
Stappen = wandelen
Hoe snel je wil wandelen is natuurlijk ook een beetje persoonlijke voorkeur. Maar het idee is dat je er genoeg herstelt om de stukken hardlopen fatsoenlijk te kunnen doen.
Tevens moet alles wennen aan de hogere belasting van het hardlopen (spieren, pezen, gewrichten), dus zodoende bouw je het geleidelijk op. Als je blijft joggen, blijf je er toch te lang achter elkaar een verhoogde belasting op zetten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb geen idee hoeveel stappen ik per minuut zet, maar trainers zijn bij ons iig wel alert op pasgrootte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu pasta maken.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel stappen ik per minuut zet, maar trainers zijn bij ons iig wel alert op pasgrootte.Het duurt even, maar dan heb je ook wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu pasta maken.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb geen idee hoeveel stappen ik per minuut zet, maar trainers zijn bij ons iig wel alert op pasgrootte.Ik mis iets op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu pasta maken.![]()
![]()
Zo'n beetje het laatste geld dat ik nog op de rekening had staan is ook weer uitgegeven. Nog even een lange broek die een beetje wind enzo tegen houdt, wel handig voor en na wedstrijden in de herfst dacht ik.
Het allerlaatste geld gaat natuurlijk morgen op de ov-chipkaart ( afzetters)
Ja dat weet ik. Ik heb nog 1 vraag wat voor kleding zou ik in dit weer dragen? Ik dacht zelf aan een trainingsjack en een korte broek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef Wolve000 het volgende:
Lopen = hardlopen
Stappen = wandelen
Hoe snel je wil wandelen is natuurlijk ook een beetje persoonlijke voorkeur. Maar het idee is dat je er genoeg herstelt om de stukken hardlopen fatsoenlijk te kunnen doen.
Tevens moet alles wennen aan de hogere belasting van het hardlopen (spieren, pezen, gewrichten), dus zodoende bouw je het geleidelijk op. Als je blijft joggen, blijf je er toch te lang achter elkaar een verhoogde belasting op zetten.![]()
Ook daar is het per persoon verschillend. Maar aangezien je ook stukken wandelt, is een jasje denk ik wel handig. Anders koel je te veel af tussendoor. Korte/lange broek kan beide. Dus ik denk dat je met trainingsjack/korte broek wel goed zit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik heb nog 1 vraag wat voor kleding zou ik in dit weer dragen? Ik dacht zelf aan een trainingsjack en een korte broek.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Top bedankt. Ik hoop dat ik binnen 10 weken weer me conditie weer wat omhoog heb gehaald. Is na het stoppen met sporten wat achteruit gegaan. Zijn normale sokken goed genoeg of moet ik echt voor speciale hardloop sokken gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ook daar is het per persoon verschillend. Maar aangezien je ook stukken wandelt, is een jasje denk ik wel handig. Anders koel je te veel af tussendoor. Korte/lange broek kan beide. Dus ik denk dat je met trainingsjack/korte broek wel goed zit.![]()
Door al die afzettingen vanwege de damloop liep ik mezelf steeds vast![]()
Heb er dus maar een mooi half marathon rondje van gemaakt. tempo lag goed, op 5.02/KM en 1.46.13 in totaal. Mooi begin van het weekend
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dat ligt aan je voeten. Ik draag/droeg altijd gewone simpele sokken zonder ergens last van te hebben. Maar MoBlo heeft bij het minste of geringste al blaren en kan dus absoluut niet zonder goede sokken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Top bedankt. Ik hoop dat ik binnen 10 weken weer me conditie weer wat omhoog heb gehaald. Is na het stoppen met sporten wat achteruit gegaan. Zijn normale sokken goed genoeg of moet ik echt voor speciale hardloop sokken gaan?
Je kan het proberen met gewone sokken en kijken hoe het gaat. Zeker aan het begin zijn de stukken kort en bij het uitbouwen merk je vanzelf of je wel of niet last van blaren krijgt.
Wat m.i. het belangrijkst is, is lopen op schoenen die goed zitten en voldoende ondersteuning geven. Daar kunnen ze in een hardloopwinkel (bijv. Runners' World) goed advies over geven. Dan kijken ze ook naar hoe je loopt e.d.Dat moeten wij binnenkort ook maar weer eens eten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
Zo, er staat hier een fijne meneer pannenkoeken te bakkenCarbs!
Wat een mazzel heb jij met die meneer zeg!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
Zo, er staat hier een fijne meneer pannenkoeken te bakken
Ik had spaghetti met gehaktballetjes. Genoeg voor 2 dagen volgens mij![]()
![]()
Tikka Masala hier(dus als morgen het halve startvak ompleurt, heb ik de afterburner aangezet
)
Ik heb ze laatst met speltmeel gemaakt, beter verteerbaar voor je darmen en gezonderquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
Zo, er staat hier een fijne meneer pannenkoeken te bakkenSowieso goed voeder voor krachttraining en hardlopen
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst met speltmeel gemaakt, beter verteerbaar voor je darmen en gezonderSowieso goed voeder voor krachttraining en hardlopen
Ennuh: Hats, mooie outfit! Maareh... Als je toch foto's maakt![]()
![]()
Zo, ik moest mijzelf er even flink doorheen slepen mentaal maar het is gelukt, les 17. En 300 meter meer gelopen dan bij les 16![]()
![]()
Wil je ook een foto van m'n outfit van morgen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ennuh: Hats, mooie outfit! Maareh... Als je toch foto's maakt![]()
Pannenkoeken met deels boekweitmeel en deels havermout zijn ook goed te doen trouwens![]()
![]()
Vooruit, dat mag ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van m'n outfit van morgen?![]()
Pannenkoeken met deels boekweitmeel en deels havermout zijn ook goed te doen trouwensEn die van Engeland!
![]()
Die van Engeland staat toch al op de foto?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vooruit, dat mag ookEn die van Engeland!
Oma Hats komt vanavond alleen nog van bank af voor een borrel, omkleden gaat te ver
Oh, crap, ik moet eigenlijk ook nog even wassen![]()
![]()
Ik ben best zenuwachtig voor morgen. Vanmiddag echt buikpijn, misselijk, zweten, etc.
Nu gaat het wel weer, maar zit wel enorm te piekeren over wat moet ik aan, wat moet ik meenemen, stel dat er niet genoeg kluisjes zijn, bla.
Dus. Wat nemen jullie mee?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Garmin, portemonnee, telefoon, iPod, flesje Aquarius, mueslireep, douchespul en schone kleding. Maar ik ga nog uit eten enzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben best zenuwachtig voor morgen. Vanmiddag echt buikpijn, misselijk, zweten, etc.
Nu gaat het wel weer, maar zit wel enorm te piekeren over wat moet ik aan, wat moet ik meenemen, stel dat er niet genoeg kluisjes zijn, bla.
Dus. Wat nemen jullie mee?![]()
![]()
Ik neem aan waardevolle spullen alleen m'n ov-chipkaart, m'n pinpas, een briefje van ¤ 20,-, m'n iPhone en m'n sleutels mee. Meer niet, en dat gaat mee het parcours op. Alles in m'n kontzakje van m'n broek en m'n iPhone in de armband.
Portemonnee laat ik thuis. Al die troep heb ik niet nodig, kan alleen maar kwijtraken.
M'n tas met kleding, water en eten lever ik in bij de tassenafgifte. Dat gaat bij de CPC ook altijd goed, dus waarom nu niet.
Kluisje gebruik ik niet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb trouwens ook nog een IJsdraakje meeAls er gedoe is met tasseninname vind ik dat we elkaar afwisselen als pakezel.
![]()
Arme IJsdraakje! Ik doe mijn tas wel gewoon bij de tassenuitgifte. Als het bij de CPC goed gaat, moet het hier ook lukken
Ik heb trouwens ook nog maar even snel een wasje aangezet. Alle broekjes waren in de was namelijk
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Doe je wel voorzichtig met Draakje, hatsa?![]()
En ruilhandel!![]()
Ik ga al rennend om 14:30 van huis naar de start (1.5km) met mijn hardloopkleding en hartslagmeter, om in te lopen, om mij vervolgens te vervoegen in het startvak. Mijn jas neemt mijn vriendin mee om na de start niet te veel af te koelen en daarna ren ik wel weer terug naar huis![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee hoeveel stappen ik per minuut zet, maar trainers zijn bij ons iig wel alert op pasgrootte.Hoeveel drop hebben die schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu pasta maken.![]()
![]()
Engelse dropquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel drop hebben die schoenen?![]()
![]()
Ze kan me hebben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
MAar maar maar.... draakje![]()
Ik vrees dat deze schoenen de meeste drop hebben van m'n hele schoenencollectiequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel drop hebben die schoenen?![]()
![]()
success, ik ga ook zo'n op pad voor mijn LDLquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef _MvN_ het volgende:
Succes Levitas!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
is dit niet het zelfde als een atheist die zich inschrijft voor een bijbelcursus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Runner's World verloot trailschoenenIk heb meegedaan
www.runnersweb.nl/inov-8
van trailen wordt je smerig!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar met speciale schoenen mag het!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dit niet het zelfde als een atheist die zich inschrijft voor een bijbelcursus?
van trailen wordt je smerig!
Beter doet verder niemand mee, dan heb ik meer kansquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
www.runnersweb.nl/inov-8. Mooie schoentjes die inov-8!
Succes in ieder geval, zou leuk zijn als mensen van hier er eentje winnen.
![]()
Ooo, ik nu ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
www.runnersweb.nl/inov-8![]()
Ik vind ze mooooi![]()
![]()
Pfff, zit hier beetje op de bank tijd vooruit te kijken naar morgen, zin in
Ga denk ik zo maar wat gamen ofzo als afleiding![]()
![]()
Dan moet je wel weer een keer mee trailen met z'n allen! Goed idee wel! Kom je maar gewoon een dagje terug naar NL als we hier ook weer wat tijd hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ooo, ik nu ook![]()
Ik vind ze mooooi.
Al kan je straks natuurlijk ook met moblo en wolve gaan trailen/fellrunnen.![]()
![]()
Ik hoop trouwens echt dat ik morgen m'n sporttape goed over m'n blaren plak. Ik moet die duifjesmedaille hebben
Ik heb ook meegedaan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh sorry, net mijn deelname verstuurdquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beter doet verder niemand mee, dan heb ik meer kans. Mooie schoentjes die inov-8!
Succes in ieder geval, zou leuk zijn als mensen van hier er eentje winnen.
Goeie tipe Sem
Druifjesmedaille.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ik woon sowieso tot juli 2014 in NLquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan moet je wel weer een keer mee trailen met z'n allen! Goed idee wel! Kom je maar gewoon een dagje terug naar NL als we hier ook weer wat tijd hebben.
Al kan je straks natuurlijk ook met moblo en wolve gaan trailen/fellrunnen.en de kans is groot dat ik daarna ook nog gewoon in NL woon (en dan ook hopelijk werk (en niet bij m'n vader)).
![]()
Ah mooi, kan je dus gewoon hier mee lopen. Wel een beetje oefenen op onverhard terrein dan hequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik woon sowieso tot juli 2014 in NLen de kans is groot dat ik daarna ook nog gewoon in NL woon (en dan ook hopelijk werk (en niet bij m'n vader)).
.
Voor als straks mijn wifi en mobiel internet weer platliggen allemaal enorm veel plezier dit weekend met alle loopjes! Zet hem op allemaal en veel succes! Ik verwacht wel weer wat PR's. En bovenal genieten en plezier hebben!
![]()
![]()
Het lag gewoon aan m'n schoenenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah mooi, kan je dus gewoon hier mee lopen. Wel een beetje oefenen op onverhard terrein dan he.
Voor als straks mijn wifi en mobiel internet weer platliggen allemaal enorm veel plezier dit weekend met alle loopjes! Zet hem op allemaal en veel succes! Ik verwacht wel weer wat PR's. En bovenal genieten en plezier hebben!
![]()
![]()
Hrmpf, ik kan nadat ik de was heb opgehangen kiezen: gta v of in bed runners world lezen... Lastig..![]()
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:31 schreef hatsaflats het volgende:
Hrmpf, ik kan nadat ik de was heb opgehangen kiezen: gta v of in bed runners world lezen... Lastig..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijk
Goed bezig!
Ik moet waarschijnlijk wachten tot 22 november, als het niet nog langer duurt.![]()
![]()
Het is best geinig iddquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijkvooral het freeroamen. Note to mr. Guppy: een motor jatten om te ontkomen aan de politie is alleen hendig als ie schnell is. Anders rijden ze je zo van je motor af en ga je dood.
![]()
Hij dankt voor de tip! Ook een note to Hats: je kunt op een bouwkraan klikken, en dan heb je echt een vet uitzicht! Alleen naar beneden springen is een minder strak plan, dan ben je ook dood.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is best geinig iddvooral het freeroamen. Note to mr. Guppy: een motor jatten om te ontkomen aan de politie is alleen hendig als ie schnell is. Anders rijden ze je zo van je motor af en ga je dood.
Ik moest vanuit een kofferbak een of ander wijf in een auto filmen. Na een paar keer proberen had ik dr de hele wegquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet waarschijnlijk wachten tot 22 november, als het niet nog langer duurt.
Waarom moet je zo lang wachten...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Uit rijdende auto's springen was ook al nooit een goed ideequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij dankt voor de tip! Ook een note to Hats: je kunt op een bouwkraan klikken, en dan heb je echt een vet uitzicht! Alleen naar beneden springen is een minder strak plan, dan ben je ook dood.
Waarom moet je zo lang wachten Jero...?![]()
![]()
Van rijdende quads ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Uit rijdende auto's springen was ook al nooit een goed idee
Maar indien gedoe met tassending wil ik best babysitten hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik wacht op de masterlijke pc-versiequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moest vanuit een kofferbak een of ander wijf in een auto filmen. Na een paar keer proberen had ik dr de hele weg
Waarom moet je zo lang wachten...?. Ik hou niet van halfbakken graphics
.
/lettheflamewarbegin![]()
Ik moet zeggen dat ik de graphics op de PS3 nog best netjes vind hoor. Magoed, ik game ook het liefste op m'n Mac. Alleen is de game-keuze dan wat beperkter. Maar ik heb toch geen tijd om te gamenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wacht op de masterlijke pc-versie. Ik hou niet van halfbakken graphics
.
/lettheflamewarbegin[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
* Guard kijkt nog eens naar de TT
Ja er staat echt hardlopen in
Sorry![]()
Ik zit ook filmpjes te kijken van loopjes die ik wil doen, telt dat ook?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het zag er (GTA) echt gaaf uit, gister zaten we met de voltallige afdeling naar een filmpje ervan te kijken. Iemand ging vliegen, echt zo gaaf en zoooooo groot die map. Ik wil nu ook een console...
En iedereen begon over de eerste versie, 2d view. Echt zo gaaf was dat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Sorry![]()
Ik zit ook filmpjes te kijken van loopjes die ik wil doen, telt dat ook?
en van mij part lullen jullie een heel topique vol over GTA
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Sorry![]()
Ik zit ook filmpjes te kijken van loopjes die ik wil doen, telt dat ook?
het enige waarom ik nooit gegamed heb denk ik is omdat ik het co-ordinatie vermogen heb van een.....
mocht met het voetbalelftal West-Frisia 8 dan ook alleen maar linksbuiten staan, daar waar het gras het langst was en ik weinig verkeerd kon doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor strategy games heb je geen coördinatie nodig! Dan moet je logisch nadenken, handelen en geld verdienenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het enige waarom ik nooit gegamed heb denk ik is omdat ik het co-ordinatie vermogen heb van een.....
mocht met het voetbalelftal West-Frisia 8 dan ook alleen maar linksbuiten staan, daar waar het gras het langst was en ik weinig verkeerd kon doen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef slacker_nl het volgende:
Lalala, bier! Net een Dutch Pale Ale op werk gedronken en de motivatie om te werken is *poef* weg.gister had iemand nog het hoogste woord over functieomschrijving dit, functieomschrijving dat..... goed om te zien dat het van beide kanten werktquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:58 schreef slacker_nl het volgende:
Het zag er (GTA) echt gaaf uit, gister zaten we met de voltallige afdeling naar een filmpje ervan te kijken.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De graphics wennen vrij snel. Het is niet heel erg supermooi ofzo, maar /care. Voor gamen op de pc moet je zo rechtop zitten, ik vind gamen echt vooral fijn als ik lui op de bank kan hangen met een controller in m'n handen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de graphics op de PS3 nog best netjes vind hoor. Magoed, ik game ook het liefste op m'n Mac. Alleen is de game-keuze dan wat beperkter. Maar ik heb toch geen tijd om te gamen
Die missie met dat wijf had ik trouwens in 1x gehaald
En gta is weer geladen![]()
![]()
dat gaat me misschien nog wel lukken...!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor strategy games heb je geen coördinatie nodig! Dan moet je logisch nadenken, handelen en geld verdienen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Of je gaat in godmode, even je frustratie wegschietenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor strategy games heb je geen coördinatie nodig! Dan moet je logisch nadenken, handelen en geld verdienenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
I'll like thatquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat gaat me misschien nog wel lukken...!!ik in ieder geval wel!
Je moet eens weten hoe productief ik ben dat ik al die dingen kan doen (en er ging vandaag een collega weg, dus dan mag bier, vooral omdat de rest het gister had en ik nog moest lopen). En ik ga op vakantie, dan is mijn policy: De rest moet het van je overnemen in de vakantie, dat begint twee weken ervoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister had iemand nog het hoogste woord over functieomschrijving dit, functieomschrijving dat..... goed om te zien dat het van beide kanten werktIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hahaha, het is inderdaad maar hoe je het bekijk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe productief ik ben dat ik al die dingen kan doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgen!!quote:
Voor strategy games mort je nadenken. Ik vind de Sims al teveel gedoesim city vind ik wel leuk, maar mijn stad gaat altijd de vernieling in.
![]()
I'm very productive. I knock code with the speed of light.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
hahaha, het is inderdaad maar hoe je het bekijk!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
World in Conflict is echt een geniale RTS trouwens (PC). maar dat is al wat ouder inmiddels.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
stel je er niet te veel van voor.... "want Den Haag is door de jaren zo verandert...."quote:
Tis nog best een leuke stad om een paar keer per jaar te bezoeken. En binnenkort op babybezoek te gaan!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
stel je er niet te veel van voor.... "want Den Haag is door de jaren zo verandert...."In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gelukkig is Arnhem nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stel je er niet te veel van voor.... "want Den Haag is door de jaren zo verandert...."
Maar die Lange Poten en het Plein.... Die blijvâh!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stel je er niet te veel van voor.... "want Den Haag is door de jaren zo verandert...."![]()
![]()
En omdat de DtD ook dit weekend is:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nu een liedje over Beek-Ubbergen, voor Saysem's trail
Waarachtig dolle pret daar in Beek Ubbergen met het trommel en fluiterkorps...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga me niet indekken, maar ik heb overal pijntjes. Mijn herstel van die 8km knallen afgelopen weekend op de stadsloop wil maar niet lukken. Het begon met de achillespees, later in de week in mijn enkel erbij gekomen en bovenkant scheenbeen net onder knie.
Maarja, ik heb betaald, en ik ga met nog twee mensen, dus ik ga gewoon. Desnoods moet ik kruipen!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Misschien is land tussen maas en waal wat voor z'n trail?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik zie een liedje komen...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
Misschien is land tussen maas en waal wat voor z'n trail?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kan ook lekker op de bank hangen met de 360-controller!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De graphics wennen vrij snel. Het is niet heel erg supermooi ofzo, maar /care. Voor gamen op de pc moet je zo rechtop zitten, ik vind gamen echt vooral fijn als ik lui op de bank kan hangen met een controller in m'n handen.
Die missie met dat wijf had ik trouwens in 1x gehaald
En gta is weer geladenMag kiezen.
En RPG's
Maar hardlopen men! Kan je in GTA nog een beetje hardlopen?
Ik ga morgen weer hoogtemeters maken, de grünten beklimmen. Wel wandelend alleen, dan ga ik in de namiddag nog een rondje rennen, of als ik vroeg wakker ben. Nog helemaal mijn kuiten niet gevoeld trouwens, worden echt ontzettend sterk heb ik het idee. Gisteren een meter of 400 achter elkaar geklommen, maar alleen het laatste steile stuk moeten wandelen. Geeft vertrouwen!
![]()
![]()
Vriend!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wacht op de masterlijke pc-versie. Ik hou niet van halfbakken graphics
.
/lettheflamewarbeginen hij zal er komen, al moet ik naar R* om ze te bedreigen. En ik ga dan nieuwe hardware kopen ervoor.
eerst zeilen kijken en dan maar mijn rondje lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet gelopen! ipv daarvan Coursera huiswerk gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook weer pre-race issuesquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:00 schreef Mascleta het volgende:
Ik ga me niet indekken, maar ik heb overal pijntjes. Mijn herstel van die 8km knallen afgelopen weekend op de stadsloop wil maar niet lukken. Het begon met de achillespees, later in de week in mijn enkel erbij gekomen en bovenkant scheenbeen net onder knie.
Maarja, ik heb betaald, en ik ga met nog twee mensen, dus ik ga gewoon. Desnoods moet ik kruipen!M'n rechter scheen doet stom, want die heb ik gestoten. M'n linker dij staat stijf van de spierpijn (don't ask), m'n linkervoet is één blarenfestijn en ik heb een schaafwond op m'n achillespees links...
Dus...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
owja, ik heb vorige week een PS3 gekocht dus ik moet mezelf na dit weekend ook maar eens belonen met GTA V en FIFA 14 denk ik.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
is er iets wat wel heel is Guppy?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook weer pre-race issuesM'n rechter scheen doet stom, want die heb ik gestoten. M'n linker dij staat stijf van de spierpijn (don't ask), m'n linkervoet is één blarenfestijn en ik heb een schaafwond op m'n achillespees links...
Dus...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dus...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook weer pre-race issuesM'n rechter scheen doet stom, want die heb ik gestoten. M'n linker dij staat stijf van de spierpijn (don't ask), m'n linkervoet is één blarenfestijn en ik heb een schaafwond op m'n achillespees links...
Dus...
We gaan gewoon knallen!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik heb rechts geen schaafwondjes of blaren...? Alleen een beurse plekquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is er iets wat wel heel is Guppy?![]()
Ja, is goed voor je staminaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik kan ook lekker op de bank hangen met de 360-controller!Mag kiezen.
En RPG's
Maar hardlopen men! Kan je in GTA nog een beetje hardlopen?
Ik ga morgen weer hoogtemeters maken, de grünten beklimmen. Wel wandelend alleen, dan ga ik in de namiddag nog een rondje rennen, of als ik vroeg wakker ben. Nog helemaal mijn kuiten niet gevoeld trouwens, worden echt ontzettend sterk heb ik het idee. Gisteren een meter of 400 achter elkaar geklommen, maar alleen het laatste steile stuk moeten wandelen. Geeft vertrouwen!
je kunt ook een fiets jatten en gaan fietsen.
Veel plezier morgen! En met die sterke kuiten, word je dan nog sneller?![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie een liedje komen...
Nou ja, het is wel makkelijk als ik de volgende keer op de trail des Fantomes geen kramp meer krijg, kan ik wat harder doorlopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, is goed voor je staminaje kunt ook een fiets jatten en gaan fietsen.
Veel plezier morgen! En met die sterke kuiten, word je dan nog sneller?. En betere demping voor mijn lichaam.
Ik zit in Dld, hier mag ik dan vast ook wel een fiets jatten!
Ga eens spelen trouwens.. Je wordt teveel afgeleid.![]()
komt allemaal goed dus!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb rechts geen schaafwondjes of blaren...? Alleen een beurse plek
go Team NZ, bring home the cup!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Rd nog gefeliciteerd man! Helemaal vergeten te posten vandaag.
Wat betreft de Vredesloop... Ik weet het niet. Vanavond ging ik hardlopen naar de sportschool maar er straalde steeds een pijn van mijn linkerbovenbeen, nu door mijn knie naar mijn voet. Moest steeds weer lopen, en dan na een klein stukje wandelen ging het weer even.
Morgenvroeg ga ik een stukje lopen, gaat het goed dan ga ik naar Den Haag, wil het niet dan ga ik naar een fysio.
Na de smr al niet echt fit geweest. Wellicht onbewuste stress vanwege volgende week werkloos enzo. Heb meerdere pijntjes, gewichts"winst" en mankementen de laatste tijd. Overtraint lijkt me niet omdat ik juist de laatste maanden minder heb getraint.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
fingers crossed D_W'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wil morgen graag lopen, maarja binnenkort ook eerste HM. Ik wist vanavond echt even niet meer wat te doen, en nu ook niet. Dingen doen snel pijn en alles en het houdt langer aan dan anders..quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Veel pre-loop issues hier, hoop dat het morgen/overmorgen toch beter gaat![]()
Ik heb vanmiddag dus een eerste les chi running gehad met uitleg over hoe en wat en een korte analyse van mijn huidige techniek en wat er beter kan.
Nu wist ik al dat het niet eenvoudig zou zijn, en dat verwachtingenpatroom klopte helemaal. Maar het was wel leuk en leerzaam
Alles moet dus vanuit een meer ontspannen houding. En waar mijn vorige trainer me leerde naar de boomtoppen te kijken, moet ik nu naar de struiken kijken. Moet ik niet mijn bovenbenen het werk laten doen, maar mijn lichaam.
Het "hellen" ging best goed, maar vervolgens in die positie blijven zonder voorover te gaan buigen is best heel moeilijk. Daarin moet ik nog een balans zien te vinden. En het ontspannen van je voet zodat ik mijn tenen niet optrek, ook al zo verrekte moeilijk.. En dat allemaal tegelijkertijd.
De komende dagen mag ik dus best iedere dag een kwartiertje dit proberen. Als ik wat langer wil proberen maximaal 4 x per week en rustig opbouwen en naar mijn lijf luisteren, want te snel overstappen betekend een blessure erbij ipv eraf.
Na mijn vakantie een volgende afspraak om verder te kijken hoe het gaat.
Daarna naar een collega gegaan die tevens sportmasseur is. Ik vond het een aardige vrouw maar auwwat was dat een gemene massage (niet heel de tijd gelukkig). Ze zei dat het heel hard nodig was omdat ik belachelijk veel spanning in mijn benen had zitten. Dus volgende week weer, mijn benen voelen nu wel een stuk beter, vooral mijn kuiten
![]()
![]()
stress kan heel goed een factor zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wil morgen graag lopen, maarja binnenkort ook eerste HM. Ik wist vanavond echt even niet meer wat te doen, en nu ook niet. Dingen doen snel pijn en alles en het houdt langer aan dan anders..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oke ik hou van hardlopen maar dit is yuk!!
http://blog.makezine.com/archive/2007/06/toenail_necklace.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom klikte ik.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://blog.makezine.com/archive/2007/06/toenail_necklace.html
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://blog.makezine.com/archive/2007/06/toenail_necklace.html
Hoe meer mensen reageren, hoe nieuwsgieriger mensen worden.
Maar de volgende keer hoef je niet alles te delen RD.![]()
![]()
Ik voel een PR aankomen, ik heb nl net Life is like a dance van DJ Paul Elstak in mijn playlist gezet![]()
![]()
It's all part of the running package.....quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:55 schreef streamnl het volgende:
Maar de volgende keer hoef je niet alles te delen RD.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar ik heb nooit stress. (denk ik) (bewust)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hoeft ook niet overal op klikkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:55 schreef streamnl het volgende:
Hoe meer mensen reageren, hoe nieuwsgieriger mensen worden.
Maar de volgende keer hoef je niet alles te delen RD.
Ik kan aan de titel al gokken wat het is. War-score aan een touwtje aan de nek?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Onbewust kan je wel degelijk last hebben van. Ik merk dat de onzekerheid op werk bij mij ook wat effecten heeft. Maar thank god for vacation!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik heb nooit stress. (denk ik) (bewust)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bewust niet nee, dat is het gemene aan stress: Sneaky basterd, die stress.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik heb nooit stress. (denk ik) (bewust)
En ik klikte![]()
![]()
Stream is nogal gevoelig.... hij kan, als ik me goed herinner, ook niet tegen posts over rennen tijdens ongesteldheidquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal op klikken
wacht maar totdat ik een foto post van mijn tenen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook niet mijn favoriete onderwerpquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Stream is nogal gevoelig.... hij kan, als ik me goed herinner, ook niet tegen posts over rennen tijdens ongesteldheidLaat maar komen, zolang die niet aan een touwtje om iemand anders zijn nek hangenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
wacht maar totdat ik een foto post van mijn tenen....
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Stream is nogal gevoelig.... hij kan, als ik me goed herinner, ook niet tegen posts over rennen tijdens ongesteldheid
Dit onderwerp staat idd niet in mijn favo top 3![]()
Maar heb net vakantie en alles gehad.![]()
Overtraint geloof ik niet. Morgen maar ff Dr. Google. En anders echte dokter dokter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
oke, genoeg vrijdagaovnd SC...nu echt maar eens de hardloopschoenen aantrekken..het is iig prachtig weer voor een rondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is misschien wel wijs als je er last van hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Overtraint geloof ik niet. Morgen maar ff Dr. Google. En anders echte dokter dokter.
In ieder geval sterkte ermee.![]()
Echt last heb ik niet vind ik. Alleen mijn lichaam doe vervelend.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is misschien wel wijs als je er last van hebt.
In ieder geval sterkte ermee.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ondanks dat organisatie Vredesloop vraagt om met OV te komen ben ik zo eigenwijs om lekker met de auto te gaan.
Iemand tips met parkeren?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Je kunt ook oververmoeid zijn zonder meteen overtraind te zijn. Overtraindheid treedt pas op na een lange periode systematisch te hard trainen/te weinig rusten, maar als je dit een paar weken doet, heet het overreaching. Juist een goed signaal dat je dit nu al voelt, dan ga je niet te ver!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Overtraint geloof ik niet. Morgen maar ff Dr. Google. En anders echte dokter dokter.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Idereen zijn electronica opgeladen voor de diverse evenementen dit weekend?
Gister uit de lader gehaald, dat red ie wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:03 schreef Guard het volgende:
Idereen zijn electronica opgeladen voor de diverse evenementen dit weekend?
Ik ben zelf een dark roast aan het drinken om mezelf op te laden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pfft jullie gaan snel als ik niet veel tijd heb om bij te lezen!!
Ik moet RD nog een gelukkige wensen! En iedereen heel veel succes met de loopjes dit weekend.
Ik mag er zondagochtend ook aan geloven, met meer dan 3000 man een 10 km lopen. Mijn ouders zijn in town, dus al 2 dagen niet gelopen. Morgen gaan we kaap de goede hoop gaan bewandelen, en overmorgen na mijn wedstrijd Table Mountain overwinnen! Hoogtemeters genoeg, en dat in een weekend met een volledig vlakke race.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik hoop zo dat mijn teststukje lukt want ik wil die medaille.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doe maar, val bijna in slaap hiero ;-) Misschien doet even schrikken mij goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
wacht maar totdat ik een foto post van mijn tenen....
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Oh, toch niet werkzaamheden op het spoor. Top
Goeiemorgen!![]()
Iedereen klaar ervoor? Ik heb overigens iha erg veel zin om te lopen, zou graag nu even een rondje gaan![]()
Zeg ET loop je de 10 eigenlijk? (Las ook iets over fysio ed)![]()
Ik heb er wel zin in, maar ik hoop ook een beetje dat het lijf het volhoudt
Veel plezier met alle loopjes iedereen vandaag. Ik ga lekker mijn bed in. Bekaf na een toch best wel rustige nacht. Vanavond lees ik lekker terug hoe het een ieder is afgegaan!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Vannacht een kind om 04.50 wakker en daarna kwam ik moeilijk meer in slaap. Bleef maar bedenken wat en hoe ik het allemaal ga doen straks. Normaal zou ik niet zo stressen, maar omdat ik daarna door moet moet ik zo nadenken over wat er allemaal mee moet.Dat ik niet mijn sax enzo nog ga vergeten.
En ik vind het lastig te bedenken wat ik moet eten de rest van de dag. De vorige twee keer 10 liep ik ze op een bak Brinta in de ochtend. Nu dus ook aan de Brinta en dan maar gewoon mijn normale regime.
Ik weet wel dat het mss weinig uit maakt, maar ik probeer nog steeds af te vallen, maar nu moet ik dus wel gewoon goed eten om energie te hebben om te lopen.
Maar ik heb er wel superveel zin in!
***![]()
Woon je Cape Town? Ik heb toevallig net naar vluchten zitten kijken voor een business trip in januari.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Sjaapje het volgende:
Pfft jullie gaan snel als ik niet veel tijd heb om bij te lezen!!
Ik moet RD nog een gelukkige wensen! En iedereen heel veel succes met de loopjes dit weekend.
Ik mag er zondagochtend ook aan geloven, met meer dan 3000 man een 10 km lopen. Mijn ouders zijn in town, dus al 2 dagen niet gelopen. Morgen gaan we kaap de goede hoop gaan bewandelen, en overmorgen na mijn wedstrijd Table Mountain overwinnen! Hoogtemeters genoeg, en dat in een weekend met een volledig vlakke race.We organiseren in 2015 een congres daar.
***![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb er wel zin in, maar ik hoop ook een beetje dat het lijf het volhoudtHeeft het tot nu toe altijd gedaan toch?
BE het kost dan wel wat moeite, maar dan ben je wél bevoorrecht op op 1 dag een lekker rondje te lopen én in een bandje te spelen. Er zijn slechtere dagen![]()
![]()
Ja, als het oefenen gisteren een beetje een indicatie is gaat echt een superavond worden en na de 10 vanmiddag kan het natuurlijk sws al niet meer stuk!***![]()
Vredelopers,heel veel plezier en succes vandaag!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klopt, tot nu toe welquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
TuurlijkHeeft het tot nu toe altijd gedaan toch?
BE het kost dan wel wat moeite, maar dan ben je wél bevoorrecht op op 1 dag een lekker rondje te lopen én in een bandje te spelen. Er zijn slechtere dagenik heb wat rare dingetjes op het moment maar ik ga ervan uit dat het gewoon moet lukken!
quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet wel dat het mss weinig uit maakt, maar ik probeer nog steeds af te vallen, maar nu moet ik dus wel gewoon goed eten om energie te hebben om te lopen.
veel plezier tijdens je 10 en natuurlijk je optreden... SKA on!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaja, ik weet nu wel dat ik gemeen benquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
veel plezier tijdens je 10 en natuurlijk je optreden... SKA on!![]()
Ik heb op zich wel echt zin om lekker te gaan knallen vanmiddag, maar ik weet niet wat mijn moeie lijf daarvan gaat vinden. M'n ontploffende hoofd zou het wel even fijn vinden, geloof ik.![]()
Om acht uur wakker zijn is stom. Ik wil slapen, dan kan ik tenminste niet stressen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
the body will follow the mind..quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jaja, ik weet nu wel dat ik gemeen ben![]()
Ik heb op zich wel echt zin om lekker te gaan knallen vanmiddag, maar ik weet niet wat mijn moeie lijf daarvan gaat vinden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Even toilet en dan een testrondje.. Erop of eronder.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Shit, dan heb je nu al voorsprong, want ik heb nog geen zin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:31 schreef Quoi het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Iedereen klaar ervoor? Ik heb overigens iha erg veel zin om te lopen, zou graag nu even een rondje gaan![]()
Zeg ET loop je de 10 eigenlijk? (Las ook iets over fysio ed)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
veel plezier tijdens je 10 en natuurlijk je optreden... SKA on!
***![]()
training ging hier vandaag niet vanzelf, het was broeierig en het was zo'n loopje waarbij je na 100m al voel "dat het niet makkelijk gaat worden"
but never mind...done is done!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die gaat ook ontploffen? Nee toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
the body will follow the mind..![]()
![]()
Je had zin om te knallenquote:Op zaterdag 21 september 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die gaat ook ontploffen? Nee toch?![]()
![]()
laat ik het anders zeggen...."loof ken lang an"quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die gaat ook ontploffen? Nee toch?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik voel een comfortabele kalmte in mij. Het is even een uurtje hardlopen, leuke dingen zien.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hoe dan ook Hatsie....in ieder geval veel succes!
en heb je Ijsdraakje al opgezadeld?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoe dan ook Hatsie....in ieder geval veel succes!
en heb je Ijsdraakje al opgezadeld?![]()
Nee, nog nietik hoef ook pas over een uur van huis weg. Ik moet dan overigens ook eerst op haar tas letten, maar een flats opzadelen gaat wat lastiger dan een draak.
![]()
Ja ET loopt ook de 10quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:31 schreef Quoi het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zeg ET loop je de 10 eigenlijk? (Las ook iets over fysio ed)
Volgens mij is het heerlijk loopweer trouwens.![]()
tea time
Flatsen opzadelen kan prima.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ET loopt ook de 10
Volgens mij is het heerlijk loopweer trouwens.ziet er erg goed uit!
![]()
Net even een stukje gelopen maar ik moet hem overslaanDeed niet zo zeer als gisteren, maar merkte op een gegeven moment dat hetzelfde gevoel in mindere mate opkwam en dat ik gelijk iets begon te hinken ter beschermingofzo. Dat ga ik niet 10km volhouden. Moet ik dat nog mededelen aan de organisatie of komt dat wel goed.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Net even een stukje gelopen maar ik moet hem overslaanDeed niet zo zeer als gisteren, maar merkte op een gegeven moment dat hetzelfde gevoel in mindere mate opkwam en dat ik gelijk iets begon te hinken ter beschermingofzo. Dat ga ik niet 10km volhouden. Moet ik dat nog mededelen aan de organisatie of komt dat wel goed.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
klote zeg.
Maar je hoeft niets door te geven hoor.![]()
Ik kan je hiermee absoluut niet helpen. Maar misschien is een echte arts wel beter dan Dr. Google.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Echt last heb ik niet vind ik. Alleen mijn lichaam doe vervelend.
edit. ik lees net je andere bericht. mooi klote. En nu adviseer ik helemaal een echte dokter.![]()
Balenquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:14 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Hopen dat je je HM wel kunt lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alle vredeslopers heel veel plezier vandaag. Zorg ervoor dat je je medaille verdiend!![]()
offtopic. Het lijkt erop dat de antibiotica aanslaat. De pijn is minder erg en ik heb het idee dat mijn enkel minder dik is![]()
![]()
![]()
Ja ik loop maandag eerst eens langs de bedrijfsfysio om te horen wat zei denkt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan moet het wel rap beter gaan, want voor de strongmanrun had ik al 3 weken geen lange afstand meer gelopen, en erna ook nog niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Balen![]()
Hopen dat je je HM wel kunt lopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat ik mijn startnummer op mossels shirt speld, hem mijn Garmin om doe en een halve kilometer voor de finish met hem mee ren. Ofzo. Kortom, ik moet nog zin maken.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:24 schreef streamnl het volgende:
Alle vredeslopers heel veel plezier vandaag. Zorg ervoor dat je je medaille verdiend!![]()
offtopic. Het lijkt erop dat de antibiotica aanslaat. De pijn is minder erg en ik heb het idee dat mijn enkel minder dik is![]()
Balen Daywalker!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet het wel rap beter gaan, want voor de strongmanrun had ik al 3 weken geen lange afstand meer gelopen, en erna ook nog niet.![]()
![]()
Maar mossel heeft ook geen zinquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik denk dat ik mijn startnummer op mossels shirt speld, hem mijn Garmin om doe en een halve kilometer voor de finish met hem mee ren. Ofzo. Kortom, ik moet nog zin maken.maar maar...
Je krijgt een duifjes-medaille!! Jullie máken verdorie maar zin![]()
Kan iemand mij uit bed tillen?
Luibeestquote:
Stomme lichamen die niet luisteren als wij willen rennen.![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb er wel zin in hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef streamnl het volgende:
waar is de enthousiasme die er normaal heerst voor een wedstrijd![]()
![]()
Eerst koffie en ontbijt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef streamnl het volgende:
waar is de enthousiasme die er normaal heerst voor een wedstrijdIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daywalker..... jammermaar als eerder gezegd, nu richten op je HM
wat klote Daywalker.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Zooo klaar. Alles gepakt, alles aan. Nu heb ik nog een kwartier om te bedenken of ik niks vergeten ben
wedstrijd spanning komt er een beetje op hier...Gelukkig zo een uurtje ontspannen in de trein met een muziekje.
Ja, maar ik ga zo op m'n gemakje naar het station fietsen, en dan met de trein. Daarvoor wil ik wat marge hebben, want een overstap van 2min haal je natuurlijk nooitquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh... de start is toch pas om 15 uur??en ik wil ook bij de start van de 5km kijken. Vind ik leuk
Thanks Twinky![]()
Hoe gaat t met jou?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Denken dat je alles wel hebt en dan doodleuk je startnummer willen laten liggen. Mogguh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
gaat prima, we hebben een nieuw huis en zijn keihard aan het klussen. Geeft mijn achillespees en al het andere nog even lekker veel rustquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks Twinky![]()
Hoe gaat t met jou?Na de verhuizing ga ik weer beginnen met lopen, en zal ik ook hier weer actiever zijn!
![]()
First things firstquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
gaat prima, we hebben een nieuw huis en zijn keihard aan het klussen. Geeft mijn achillespees en al het andere nog even lekker veel rustNa de verhuizing ga ik weer beginnen met lopen, en zal ik ook hier weer actiever zijn!
en ach, rust is ook goed voor de pezen. En daarna weer lekker beginnen!
Vordert het een beetje?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
gaat prima, we hebben een nieuw huis en zijn keihard aan het klussen. Geeft mijn achillespees en al het andere nog even lekker veel rustNa de verhuizing ga ik weer beginnen met lopen, en zal ik ook hier weer actiever zijn!
jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
First things firsten ach, rust is ook goed voor de pezen. En daarna weer lekker beginnen!
ik train ook van alles met het klussen
corestability enzo.
heb er wel zin in om weer te gaan! Fijn ook dat het weer wat frisser wordt!
Nou, het is gewoon veel werk. Het huis was rood met blauw en paars, de muren zijn nu wit (supermooiquote:) maar nu nog alle plinten en kozijnen. Veel te doen, niet eindeloos de tijd enzovoort. En we zijn nu op een punt dat het steeds lelijker wordt en je de moed een beetje verliest
HOE GAAT HET HIER?![]()
![]()
klote daywalker, succes
Heeeeeel veel zin in vanmiddag
Verder druk programma vandaag en morgen, dus ook vast veel plezier en succes voor de dtd-ers morgen!![]()
Het moet vaak eerst lelijker worden voordat het mooi wordt. Gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:00 schreef Twinky het volgende:
[..]
jaik train ook van alles met het klussen
corestability enzo.
heb er wel zin in om weer te gaan! Fijn ook dat het weer wat frisser wordt!
[..]
Nou, het is gewoon veel werk. Het huis was rood met blauw en paars, de muren zijn nu wit (supermooi) maar nu nog alle plinten en kozijnen. Veel te doen, niet eindeloos de tijd enzovoort. En we zijn nu op een punt dat het steeds lelijker wordt en je de moed een beetje verliest
HOE GAAT HET HIER?
Oh ja duifjesmedaille!quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar mossel heeft ook geen zinmaar maar...
Je krijgt een duifjes-medaille!! Jullie máken verdorie maar zin![]()
![]()
iemand nog parkeertips rondom vredesloop?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Scherp! Die moet ik ook niet vergeten. Maar ik ben aangekleed, de eerste horde is genomen. Nu nog ontbijten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat je alles wel hebt en dan doodleuk je startnummer willen laten liggen. Mogguh.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
P+R Hoornwijck of ik geloof dat Swets en Arquero ook een goede optie hadden.
Ik kom erachter dat de start in de straat is waar een vriendin van me woont, en ze doet mee! Mooie opslag voor de spulletjes![]()
![]()
DW, fijn dat jullie een bedrijfsfysio hebben, zeker even langs gaan
Twinkskomt wel goed hoor, met jullie huis
![]()
![]()
Succes in Den Haag allemaal![]()
Balen DW...
Ik heb vanmorgen de Posbankloop route verkend. Lag er mooi bij![]()
http://www.endomondo.com/workouts/248422063/11291298![]()
Er begint zich bij mij wat gezonde spanning op te bouwen..![]()
Ik ga gewoon vanmiddag m'n eerste 10km lopen! Ik ga DeKluizenaar wel opzoeken, volgens mij lopen wij ongeveer hetzelfde tempo, loopt iig gezellig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
DW wat balen zeg!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ja dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:31 schreef Quoi het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zeg ET loop je de 10 eigenlijk? (Las ook iets over fysio ed)Van de fysio mag ik prima hardlopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dit is zeg maar het moment waarbij ik me altijd realiseer dat stress en prikkelbare darmen niet heel goed samen gaan. Sorry voor de TMI. Om te laten zien dat ik een optimist ben: in ieder geval levert het minder risico op tijdens het lopen!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Forum Opties Forumhop: Hop naar: