Ook niet mijn favoriete onderwerpquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Stream is nogal gevoelig.... hij kan, als ik me goed herinner, ook niet tegen posts over rennen tijdens ongesteldheid
Laat maar komen, zolang die niet aan een touwtje om iemand anders zijn nek hangenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
wacht maar totdat ik een foto post van mijn tenen....
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Stream is nogal gevoelig.... hij kan, als ik me goed herinner, ook niet tegen posts over rennen tijdens ongesteldheid
Is misschien wel wijs als je er last van hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar heb net vakantie en alles gehad.![]()
Overtraint geloof ik niet. Morgen maar ff Dr. Google. En anders echte dokter dokter.
Echt last heb ik niet vind ik. Alleen mijn lichaam doe vervelend.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is misschien wel wijs als je er last van hebt.
In ieder geval sterkte ermee.
Je kunt ook oververmoeid zijn zonder meteen overtraind te zijn. Overtraindheid treedt pas op na een lange periode systematisch te hard trainen/te weinig rusten, maar als je dit een paar weken doet, heet het overreaching. Juist een goed signaal dat je dit nu al voelt, dan ga je niet te ver!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar heb net vakantie en alles gehad.![]()
Overtraint geloof ik niet. Morgen maar ff Dr. Google. En anders echte dokter dokter.
Gister uit de lader gehaald, dat red ie wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:03 schreef Guard het volgende:
Idereen zijn electronica opgeladen voor de diverse evenementen dit weekend?
Doe maar, val bijna in slaap hiero ;-) Misschien doet even schrikken mij goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
wacht maar totdat ik een foto post van mijn tenen....
Woon je Cape Town? Ik heb toevallig net naar vluchten zitten kijken voor een business trip in januari.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Sjaapje het volgende:
Pfft jullie gaan snel als ik niet veel tijd heb om bij te lezen!!
Ik moet RD nog een gelukkige wensen! En iedereen heel veel succes met de loopjes dit weekend.
Ik mag er zondagochtend ook aan geloven, met meer dan 3000 man een 10 km lopen. Mijn ouders zijn in town, dus al 2 dagen niet gelopen. Morgen gaan we kaap de goede hoop gaan bewandelen, en overmorgen na mijn wedstrijd Table Mountain overwinnen! Hoogtemeters genoeg, en dat in een weekend met een volledig vlakke race.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb er wel zin in, maar ik hoop ook een beetje dat het lijf het volhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |