Ja, is goed voor je staminaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik kan ook lekker op de bank hangen met de 360-controller!Mag kiezen.
En RPG's
Maar hardlopen men! Kan je in GTA nog een beetje hardlopen?
Ik ga morgen weer hoogtemeters maken, de grünten beklimmen. Wel wandelend alleen, dan ga ik in de namiddag nog een rondje rennen, of als ik vroeg wakker ben. Nog helemaal mijn kuiten niet gevoeld trouwens, worden echt ontzettend sterk heb ik het idee. Gisteren een meter of 400 achter elkaar geklommen, maar alleen het laatste steile stuk moeten wandelen. Geeft vertrouwen!
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie een liedje komen...
Nou ja, het is wel makkelijk als ik de volgende keer op de trail des Fantomes geen kramp meer krijg, kan ik wat harder doorlopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, is goed voor je staminaje kunt ook een fiets jatten en gaan fietsen.
Veel plezier morgen! En met die sterke kuiten, word je dan nog sneller?
komt allemaal goed dus!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb rechts geen schaafwondjes of blaren...? Alleen een beurse plek![]()
Wil morgen graag lopen, maarja binnenkort ook eerste HM. Ik wist vanavond echt even niet meer wat te doen, en nu ook niet. Dingen doen snel pijn en alles en het houdt langer aan dan anders..quote:
stress kan heel goed een factor zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wil morgen graag lopen, maarja binnenkort ook eerste HM. Ik wist vanavond echt even niet meer wat te doen, en nu ook niet. Dingen doen snel pijn en alles en het houdt langer aan dan anders..
Waarom klikte ik.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke ik hou van hardlopen maar dit is yuk!!
http://blog.makezine.com/archive/2007/06/toenail_necklace.html
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke ik hou van hardlopen maar dit is yuk!!
http://blog.makezine.com/archive/2007/06/toenail_necklace.html
It's all part of the running package.....quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:55 schreef streamnl het volgende:
Maar de volgende keer hoef je niet alles te delen RD.
Je hoeft ook niet overal op klikkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:55 schreef streamnl het volgende:
Hoe meer mensen reageren, hoe nieuwsgieriger mensen worden.
Maar de volgende keer hoef je niet alles te delen RD.
Onbewust kan je wel degelijk last hebben van. Ik merk dat de onzekerheid op werk bij mij ook wat effecten heeft. Maar thank god for vacation!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik heb nooit stress. (denk ik) (bewust)
Bewust niet nee, dat is het gemene aan stress: Sneaky basterd, die stress.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik heb nooit stress. (denk ik) (bewust)
Stream is nogal gevoelig.... hij kan, als ik me goed herinner, ook niet tegen posts over rennen tijdens ongesteldheidquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal op klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |