stel je er niet te veel van voor.... "want Den Haag is door de jaren zo verandert...."quote:
Tis nog best een leuke stad om een paar keer per jaar te bezoeken. En binnenkort op babybezoek te gaan!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
stel je er niet te veel van voor.... "want Den Haag is door de jaren zo verandert...."
Gelukkig is Arnhem nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stel je er niet te veel van voor.... "want Den Haag is door de jaren zo verandert...."
Maar die Lange Poten en het Plein.... Die blijvâh!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie een liedje komen...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
Misschien is land tussen maas en waal wat voor z'n trail?
Ik kan ook lekker op de bank hangen met de 360-controller!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De graphics wennen vrij snel. Het is niet heel erg supermooi ofzo, maar /care. Voor gamen op de pc moet je zo rechtop zitten, ik vind gamen echt vooral fijn als ik lui op de bank kan hangen met een controller in m'n handen.
Die missie met dat wijf had ik trouwens in 1x gehaald
En gta is weer geladen
Vriend!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wacht op de masterlijke pc-versie. Ik hou niet van halfbakken graphics
.
/lettheflamewarbegin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook weer pre-race issuesquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:00 schreef Mascleta het volgende:
Ik ga me niet indekken, maar ik heb overal pijntjes. Mijn herstel van die 8km knallen afgelopen weekend op de stadsloop wil maar niet lukken. Het begon met de achillespees, later in de week in mijn enkel erbij gekomen en bovenkant scheenbeen net onder knie.
Maarja, ik heb betaald, en ik ga met nog twee mensen, dus ik ga gewoon. Desnoods moet ik kruipen!
is er iets wat wel heel is Guppy?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook weer pre-race issuesM'n rechter scheen doet stom, want die heb ik gestoten. M'n linker dij staat stijf van de spierpijn (don't ask), m'n linkervoet is één blarenfestijn en ik heb een schaafwond op m'n achillespees links...
Dus...
Dus...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook weer pre-race issuesM'n rechter scheen doet stom, want die heb ik gestoten. M'n linker dij staat stijf van de spierpijn (don't ask), m'n linkervoet is één blarenfestijn en ik heb een schaafwond op m'n achillespees links...
Dus...
Ik heb rechts geen schaafwondjes of blaren...? Alleen een beurse plekquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is er iets wat wel heel is Guppy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |