quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel stappen ik per minuut zet, maar trainers zijn bij ons iig wel alert op pasgrootte.Hoeveel drop hebben die schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu pasta maken.![]()
Engelse dropquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel drop hebben die schoenen?
Ze kan me hebben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
MAar maar maar.... draakje
Ik vrees dat deze schoenen de meeste drop hebben van m'n hele schoenencollectiequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel drop hebben die schoenen?
success, ik ga ook zo'n op pad voor mijn LDLquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef _MvN_ het volgende:
Nou, ik ga mij de straat op begeven voor mijn 28 KM. Dat word een zware klus, dat voel ik nu al!![]()
Succes Levitas!
is dit niet het zelfde als een atheist die zich inschrijft voor een bijbelcursus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Runner's World verloot trailschoenenIk heb meegedaan
www.runnersweb.nl/inov-8
Jamaar met speciale schoenen mag het!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dit niet het zelfde als een atheist die zich inschrijft voor een bijbelcursus?
van trailen wordt je smerig!
Beter doet verder niemand mee, dan heb ik meer kansquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
www.runnersweb.nl/inov-8
Ooo, ik nu ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
www.runnersweb.nl/inov-8
Dan moet je wel weer een keer mee trailen met z'n allen! Goed idee wel! Kom je maar gewoon een dagje terug naar NL als we hier ook weer wat tijd hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ooo, ik nu ook![]()
Ik vind ze mooooi
Oh sorry, net mijn deelname verstuurdquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beter doet verder niemand mee, dan heb ik meer kans. Mooie schoentjes die inov-8!
Succes in ieder geval, zou leuk zijn als mensen van hier er eentje winnen.
Ik woon sowieso tot juli 2014 in NLquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan moet je wel weer een keer mee trailen met z'n allen! Goed idee wel! Kom je maar gewoon een dagje terug naar NL als we hier ook weer wat tijd hebben.
Al kan je straks natuurlijk ook met moblo en wolve gaan trailen/fellrunnen.
Ah mooi, kan je dus gewoon hier mee lopen. Wel een beetje oefenen op onverhard terrein dan hequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik woon sowieso tot juli 2014 in NLen de kans is groot dat ik daarna ook nog gewoon in NL woon (en dan ook hopelijk werk (en niet bij m'n vader)).
Het lag gewoon aan m'n schoenenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah mooi, kan je dus gewoon hier mee lopen. Wel een beetje oefenen op onverhard terrein dan he.
Voor als straks mijn wifi en mobiel internet weer platliggen allemaal enorm veel plezier dit weekend met alle loopjes! Zet hem op allemaal en veel succes! Ik verwacht wel weer wat PR's. En bovenal genieten en plezier hebben!
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:31 schreef hatsaflats het volgende:
Hrmpf, ik kan nadat ik de was heb opgehangen kiezen: gta v of in bed runners world lezen... Lastig..
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijk
Het is best geinig iddquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijk
Hij dankt voor de tip! Ook een note to Hats: je kunt op een bouwkraan klikken, en dan heb je echt een vet uitzicht! Alleen naar beneden springen is een minder strak plan, dan ben je ook dood.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is best geinig iddvooral het freeroamen. Note to mr. Guppy: een motor jatten om te ontkomen aan de politie is alleen hendig als ie schnell is. Anders rijden ze je zo van je motor af en ga je dood.
Ik moest vanuit een kofferbak een of ander wijf in een auto filmen. Na een paar keer proberen had ik dr de hele wegquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet waarschijnlijk wachten tot 22 november, als het niet nog langer duurt.
Uit rijdende auto's springen was ook al nooit een goed ideequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij dankt voor de tip! Ook een note to Hats: je kunt op een bouwkraan klikken, en dan heb je echt een vet uitzicht! Alleen naar beneden springen is een minder strak plan, dan ben je ook dood.
Waarom moet je zo lang wachten Jero...?
Van rijdende quads ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Uit rijdende auto's springen was ook al nooit een goed idee
Ik wacht op de masterlijke pc-versiequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moest vanuit een kofferbak een of ander wijf in een auto filmen. Na een paar keer proberen had ik dr de hele weg
Waarom moet je zo lang wachten...?
Ik moet zeggen dat ik de graphics op de PS3 nog best netjes vind hoor. Magoed, ik game ook het liefste op m'n Mac. Alleen is de game-keuze dan wat beperkter. Maar ik heb toch geen tijd om te gamenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wacht op de masterlijke pc-versie. Ik hou niet van halfbakken graphics
.
/lettheflamewarbegin
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Sorry![]()
Ik zit ook filmpjes te kijken van loopjes die ik wil doen, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Sorry![]()
Ik zit ook filmpjes te kijken van loopjes die ik wil doen, telt dat ook?
Voor strategy games heb je geen coördinatie nodig! Dan moet je logisch nadenken, handelen en geld verdienenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het enige waarom ik nooit gegamed heb denk ik is omdat ik het co-ordinatie vermogen heb van een.....
mocht met het voetbalelftal West-Frisia 8 dan ook alleen maar linksbuiten staan, daar waar het gras het langst was en ik weinig verkeerd kon doen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef slacker_nl het volgende:
Lalala, bier! Net een Dutch Pale Ale op werk gedronken en de motivatie om te werken is *poef* weg.
gister had iemand nog het hoogste woord over functieomschrijving dit, functieomschrijving dat..... goed om te zien dat het van beide kanten werktquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:58 schreef slacker_nl het volgende:
Het zag er (GTA) echt gaaf uit, gister zaten we met de voltallige afdeling naar een filmpje ervan te kijken.
De graphics wennen vrij snel. Het is niet heel erg supermooi ofzo, maar /care. Voor gamen op de pc moet je zo rechtop zitten, ik vind gamen echt vooral fijn als ik lui op de bank kan hangen met een controller in m'n handen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de graphics op de PS3 nog best netjes vind hoor. Magoed, ik game ook het liefste op m'n Mac. Alleen is de game-keuze dan wat beperkter. Maar ik heb toch geen tijd om te gamen
dat gaat me misschien nog wel lukken...!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor strategy games heb je geen coördinatie nodig! Dan moet je logisch nadenken, handelen en geld verdienen
Of je gaat in godmode, even je frustratie wegschietenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor strategy games heb je geen coördinatie nodig! Dan moet je logisch nadenken, handelen en geld verdienen
I'll like thatquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat gaat me misschien nog wel lukken...!!
Je moet eens weten hoe productief ik ben dat ik al die dingen kan doen (en er ging vandaag een collega weg, dus dan mag bier, vooral omdat de rest het gister had en ik nog moest lopen). En ik ga op vakantie, dan is mijn policy: De rest moet het van je overnemen in de vakantie, dat begint twee weken ervoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister had iemand nog het hoogste woord over functieomschrijving dit, functieomschrijving dat..... goed om te zien dat het van beide kanten werkt
hahaha, het is inderdaad maar hoe je het bekijk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe productief ik ben dat ik al die dingen kan doen
Morgen!!quote:
I'm very productive. I knock code with the speed of light.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
hahaha, het is inderdaad maar hoe je het bekijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |