Ja dat weet ik. Ik heb nog 1 vraag wat voor kleding zou ik in dit weer dragen? Ik dacht zelf aan een trainingsjack en een korte broek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef Wolve000 het volgende:
Lopen = hardlopen
Stappen = wandelen
Hoe snel je wil wandelen is natuurlijk ook een beetje persoonlijke voorkeur. Maar het idee is dat je er genoeg herstelt om de stukken hardlopen fatsoenlijk te kunnen doen.
Tevens moet alles wennen aan de hogere belasting van het hardlopen (spieren, pezen, gewrichten), dus zodoende bouw je het geleidelijk op. Als je blijft joggen, blijf je er toch te lang achter elkaar een verhoogde belasting op zetten.
Ook daar is het per persoon verschillend. Maar aangezien je ook stukken wandelt, is een jasje denk ik wel handig. Anders koel je te veel af tussendoor. Korte/lange broek kan beide. Dus ik denk dat je met trainingsjack/korte broek wel goed zit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik heb nog 1 vraag wat voor kleding zou ik in dit weer dragen? Ik dacht zelf aan een trainingsjack en een korte broek.
Top bedankt. Ik hoop dat ik binnen 10 weken weer me conditie weer wat omhoog heb gehaald. Is na het stoppen met sporten wat achteruit gegaan. Zijn normale sokken goed genoeg of moet ik echt voor speciale hardloop sokken gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ook daar is het per persoon verschillend. Maar aangezien je ook stukken wandelt, is een jasje denk ik wel handig. Anders koel je te veel af tussendoor. Korte/lange broek kan beide. Dus ik denk dat je met trainingsjack/korte broek wel goed zit.
Dat ligt aan je voeten. Ik draag/droeg altijd gewone simpele sokken zonder ergens last van te hebben. Maar MoBlo heeft bij het minste of geringste al blaren en kan dus absoluut niet zonder goede sokken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Top bedankt. Ik hoop dat ik binnen 10 weken weer me conditie weer wat omhoog heb gehaald. Is na het stoppen met sporten wat achteruit gegaan. Zijn normale sokken goed genoeg of moet ik echt voor speciale hardloop sokken gaan?
Dat moeten wij binnenkort ook maar weer eens eten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
Zo, er staat hier een fijne meneer pannenkoeken te bakken
Wat een mazzel heb jij met die meneer zeg!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
Ik heb ze laatst met speltmeel gemaakt, beter verteerbaar voor je darmen en gezonderquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst met speltmeel gemaakt, beter verteerbaar voor je darmen en gezonderSowieso goed voeder voor krachttraining en hardlopen
Wil je ook een foto van m'n outfit van morgen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ennuh: Hats, mooie outfit! Maareh... Als je toch foto's maakt
Vooruit, dat mag ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van m'n outfit van morgen?![]()
Pannenkoeken met deels boekweitmeel en deels havermout zijn ook goed te doen trouwens
Die van Engeland staat toch al op de foto?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vooruit, dat mag ookEn die van Engeland!
Garmin, portemonnee, telefoon, iPod, flesje Aquarius, mueslireep, douchespul en schone kleding. Maar ik ga nog uit eten enzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben best zenuwachtig voor morgen. Vanmiddag echt buikpijn, misselijk, zweten, etc.
Nu gaat het wel weer, maar zit wel enorm te piekeren over wat moet ik aan, wat moet ik meenemen, stel dat er niet genoeg kluisjes zijn, bla.
Dus. Wat nemen jullie mee?
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Doe je wel voorzichtig met Draakje, hatsa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |