quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel stappen ik per minuut zet, maar trainers zijn bij ons iig wel alert op pasgrootte.Hoeveel drop hebben die schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu pasta maken.![]()
Engelse dropquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel drop hebben die schoenen?
Ze kan me hebben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
MAar maar maar.... draakje
Ik vrees dat deze schoenen de meeste drop hebben van m'n hele schoenencollectiequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel drop hebben die schoenen?
success, ik ga ook zo'n op pad voor mijn LDLquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef _MvN_ het volgende:
Nou, ik ga mij de straat op begeven voor mijn 28 KM. Dat word een zware klus, dat voel ik nu al!![]()
Succes Levitas!
is dit niet het zelfde als een atheist die zich inschrijft voor een bijbelcursus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Runner's World verloot trailschoenenIk heb meegedaan
www.runnersweb.nl/inov-8
Jamaar met speciale schoenen mag het!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dit niet het zelfde als een atheist die zich inschrijft voor een bijbelcursus?
van trailen wordt je smerig!
Beter doet verder niemand mee, dan heb ik meer kansquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
www.runnersweb.nl/inov-8
Ooo, ik nu ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
www.runnersweb.nl/inov-8
Dan moet je wel weer een keer mee trailen met z'n allen! Goed idee wel! Kom je maar gewoon een dagje terug naar NL als we hier ook weer wat tijd hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ooo, ik nu ook![]()
Ik vind ze mooooi
Oh sorry, net mijn deelname verstuurdquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beter doet verder niemand mee, dan heb ik meer kans. Mooie schoentjes die inov-8!
Succes in ieder geval, zou leuk zijn als mensen van hier er eentje winnen.
Ik woon sowieso tot juli 2014 in NLquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan moet je wel weer een keer mee trailen met z'n allen! Goed idee wel! Kom je maar gewoon een dagje terug naar NL als we hier ook weer wat tijd hebben.
Al kan je straks natuurlijk ook met moblo en wolve gaan trailen/fellrunnen.
Ah mooi, kan je dus gewoon hier mee lopen. Wel een beetje oefenen op onverhard terrein dan hequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik woon sowieso tot juli 2014 in NLen de kans is groot dat ik daarna ook nog gewoon in NL woon (en dan ook hopelijk werk (en niet bij m'n vader)).
Het lag gewoon aan m'n schoenenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah mooi, kan je dus gewoon hier mee lopen. Wel een beetje oefenen op onverhard terrein dan he.
Voor als straks mijn wifi en mobiel internet weer platliggen allemaal enorm veel plezier dit weekend met alle loopjes! Zet hem op allemaal en veel succes! Ik verwacht wel weer wat PR's. En bovenal genieten en plezier hebben!
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:31 schreef hatsaflats het volgende:
Hrmpf, ik kan nadat ik de was heb opgehangen kiezen: gta v of in bed runners world lezen... Lastig..
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijk
Het is best geinig iddquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb net een GTA missie voor Mr. Guppy gedaan. Het lukte m niet. Best wel geinig spel toch eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |