SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 20-09-2013 14:37:30 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goeie Frsh!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Das kutsmut Jump. Ga je nog voor de HM in Amsterdam of laat je het allemaal even varen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:43 schreef Frsh het volgende:
Zondag bij DtD. Compleet bezweet aan de start staan, benen vol modder, trailschoenen aan, rugzak en hoofdlamp op. En dan tegen je buurman zeggen: "Gelukkig is het nog maar 50 kilometer"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toepasselijke TT. Zit te kijken voor een evenement waar ik aan kan deelnemen. Lijkt me wel leuk om wat te hebben om naar toe te trainen.
Deze lijkt me gaaf. Competitie over 5 wedstrijden waarvan de beste 4 tellen. Niet om voor de prijzen mee te doen ofzo, maar gewoon om die 5 wedstrijden te lopen. Al zie ik nu al dat ik er één in ieder geval niet kan lopen.![]()
de halve moet te doen zijn op basisconditiequote:Op vrijdag 20 september 2013 11:47 schreef slacker_nl het volgende:
Das kutsmut Jump. Ga je nog voor de HM in Amsterdam of laat je het allemaal even varen?
Dus daar gaan we voor
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hier valt het nu heel even mee, maar binnenkort wordt het druk met loopjes:quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Aal321 het volgende:
Toepasselijke TT. Zit te kijken voor een evenement waar ik aan kan deelnemen. Lijkt me wel leuk om wat te hebben om naar toe te trainen.
Deze lijkt me gaaf. Competitie over 5 wedstrijden waarvan de beste 4 tellen. Niet om voor de prijzen mee te doen ofzo, maar gewoon om die 5 wedstrijden te lopen. Al zie ik nu al dat ik er één in ieder geval niet kan lopen.
10 november 10k
17 november 15k
24 november 10k
30 november 7k
8 december 10k
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo hard zal je conditie ook weer niet achteruit gelopen (haha) zijn. Je had al een vrij solide basis opgebouwd toch? Een halve is natuurlijk ook een stuk minder belastend dan een hele, dat helpt ook wel om niet weer last te krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de halve moet te doen zijn op basisconditie
Dus daar gaan we voorNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat zijn aardig wat wedstrijdkm's in november!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hier valt het nu heel even mee, maar binnenkort wordt het druk met loopjes:
10 november 10k
17 november 15k
24 november 10k
30 november 7k
8 december 10k
![]()
Ja, beetje veel wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:27 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat wedstrijdkm's in november!
Maar ik ga die van de 10e sowieso rustig lopen, want ik mik daar vooral op de Zevenheuvelenloop die de 17e is. Alleen wil ik de 10e wel graag lopen, want dat is hier onderdeel van de cross-country league, die bestaat uit 4 loopjes die samen tellen. En omdat het gezellig is.
En de dingen daarna zie ik van keer tot keer wel hoe de benen zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die ga je ook allemaal maximaal lopen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hier valt het nu heel even mee, maar binnenkort wordt het druk met loopjes:
10 november 10k
17 november 15k
24 november 10k
30 november 7k
8 december 10k
![]()
Zie boven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ga je ook allemaal maximaal lopen?
Lichte kuitblessure gehad. twee weken niet kunnen lopen. Zometeen kijken hoe de benen er nu voorstaan.
Als het goed blijft gaan, doe ik 13 oktober mee aan de estafette op de marathon van Eindhoven (dus een 1/4 marathon). Dit kan dus in de OP aub![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik verwacht dat zeker ook de loop na de 7^^ wel rustig aan zal gaan. Dat zijn er dus al 2 van de reeks die rustig aan gaan.quote:Done.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:46 schreef Bos81 het volgende:
Als het goed blijft gaan, doe ik 13 oktober mee aan de estafette op de marathon van Eindhoven (dus een 1/4 marathon). Dit kan dus in de OP aub![]()
![]()
![]()
Duifjes-medaille![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vraag me af wat je krijgt bij de oorlogsloopquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb deze week door andere bezigheden pas één keer kunnen lopen en nu voel ik me een soort van schuldig. Te sneu eigenlijk.![]()
Handgranaatjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vraag me af wat je krijgt bij de oorlogsloop
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thuiswedstrijd?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de WLWW
06 Oktober 2013 - Schollebosloop (Capelle aan den IJssel)
• Swetsenegger - 20KMMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waardquote:Op vrijdag 20 september 2013 07:44 schreef streamnl het volgende:
![]()
Komt goed.![]()
Nu weer ontopic (bijv over dit weekend).
8 verschillende enementen. Ben nu al nieuwsgierig naar de verslagen!
Hoop ook dat er genoeg fotografen zijn (en ik die later ook kan vinden), want een paar goede foto's van mezelf hardlopend in Sydney zou wel erg gaaf zijn![]()
Geen idee of ik voor zondag nog op FOK! kom, aangezien ik morgenvroeg richting Sydney vertrek. Zaterdag gezellig een dagje chillen/ lunchen/ barbecuen met de nederlanders van m`n stage, lekker op tijd naar bed en zondagochtend gaat om 4:00 de wekker.
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Aal321 het volgende:
Deze lijkt me gaaf. Competitie over 5 wedstrijden waarvan de beste 4 tellen. Niet om voor de prijzen mee te doen ofzo, maar gewoon om die 5 wedstrijden te lopen. Al zie ik nu al dat ik er één in ieder geval niet kan lopen.![]()
Tof die cross. Mooi in de buurt ook. Ga ik vanavond even aandachtig lezen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Obstacle run: ontwijk de landmijnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vraag me af wat je krijgt bij de oorlogsloop
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de WLWW
06 Oktober 2013 - Schollebosloop (Capelle aan den IJssel)
• Swetsenegger - 20KM
Wordt ook wel een druk weekend, staan ook alweer 8 events in de lijst voor 4/5/6 oktober!
Heel veel plezier en succes!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waard
Hoop ook dat er genoeg fotografen zijn (en ik die later ook kan vinden), want een paar goede foto's van mezelf hardlopend in Sydney zou wel erg gaaf zijn![]()
Geen idee of ik voor zondag nog op FOK! kom, aangezien ik morgenvroeg richting Sydney vertrek. Zaterdag gezellig een dagje chillen/ lunchen/ barbecuen met de nederlanders van m`n stage, lekker op tijd naar bed en zondagochtend gaat om 4:00 de wekker.
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lalala, bier! Net een Dutch Pale Ale op werk gedronken en de motivatie om te werken is *poef* weg.
Mag ik in de Wie loop Wat, Waar, Wanneer en Waarom?
1
2[b]12 oktober 2013 - 4.6km fun walk run, Aruba[/b]
[ul] slacker_nl - 4.6kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je code was stuk. Maar je staat er bij!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef slacker_nl het volgende:
Lalala, bier! Net een Dutch Pale Ale op werk gedronken en de motivatie om te werken is *poef* weg.
Mag ik in de Wie loop Wat, Waar, Wanneer en Waarom?
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Part of the job!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je code was stuk. Maar je staat er bij!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veel succes! En most of all! GENIETquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waard
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes alvast!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!
Het ging hier geloof ik laatst nog over cadence en dat je 180 passen per minuut zou moeten lopen enzo. Nu kwam ik wel een aardige analyse tegen en nog wat verder onderzoek. Best interessant om te zien.
Lijkt er volgens die stukken op dat de 180 niet zo heilig hoeft te zijn. Maar dat het meer als een soort ondergrens geldt. Dus als je er onder zit, is de kans erg groot dat hij te laag is. Maar als je met het verhogen vanaf je basis-cadence vervolgens hoger uit komt, hoeft dat dus niet een probleem te zijn. Het moet natuurlijk nog wel een beetje natuurlijk voelen en niet geforceerd gaan.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Veel succes en veel plezier Levitas. Weet ook niet of ik vandaag of morgen nog op dit forum kom, maar iedereen veel succes en plezier bij de hardloopwedstrijden dit weekend!![]()
Levitas, zet 'm op en geniet ervan!
Ik ging net heel even supersnel bij de supermarkt een paar biertjes halen voor strakjes bij gta (), kom ik m'n hardlooptrainer tegen terwijl ik met 3 biertjes in m'n handen sta. Hij had niet anders verwacht, zei ie
![]()
![]()
Tsja, je moet toch op een of andere manier carbs stapelen voor een wedstrijd? Alcohol telt vast ook wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ging net heel even supersnel bij de supermarkt een paar biertjes halen voor strakjes bij gta (), kom ik m'n hardlooptrainer tegen terwijl ik met 3 biertjes in m'n handen sta. Hij had niet anders verwacht, zei ie
Hhehehequote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mghehehe.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Zo, mailtje richting Phanos. Eens kijken of ik in december kan proeftrainen en dan in januari daar echt echt starten met hun hardloopgroepje "voor toffe mensen".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, ik ga mij de straat op begeven voor mijn 28 KM. Dat word een zware klus, dat voel ik nu al!![]()
Succes Levitas!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hoezee!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef slacker_nl het volgende:
Zo, mailtje richting Phanos. Eens kijken of ik in december kan proeftrainen en dan in januari daar echt echt starten met hun hardloopgroepje "voor toffe mensen".![]()
Wow, succes _Man_quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef _MvN_ het volgende:
Nou, ik ga mij de straat op begeven voor mijn 28 KM. Dat word een zware klus, dat voel ik nu al!![]()
Succes Levitas!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik heb lichtelijk last van mn rug... (een kantoor'baan' helpt ook niet) Toch maar stukkie lopen zo..?just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Tuurlijk. Gewoon lopen! Ga eerst eens ergens aan hangen. Deurpost/klimrek. Helpt bij mij vaak.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:41 schreef Apotheose het volgende:
ik heb lichtelijk last van mn rug... (een kantoor'baan' helpt ook niet) Toch maar stukkie lopen zo..?
Eigenlijk je daarna niet te hard laten vallen want dat is nog niet goed. Dus zorgen dat je weer rustig op je voeten komt te staan, of goed door de knieën veert.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: