quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Aal321 het volgende:
Toepasselijke TT. Zit te kijken voor een evenement waar ik aan kan deelnemen. Lijkt me wel leuk om wat te hebben om naar toe te trainen.
Deze lijkt me gaaf. Competitie over 5 wedstrijden waarvan de beste 4 tellen. Niet om voor de prijzen mee te doen ofzo, maar gewoon om die 5 wedstrijden te lopen. Al zie ik nu al dat ik er één in ieder geval niet kan lopen.
Obstacle run: ontwijk de landmijnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vraag me af wat je krijgt bij de oorlogsloop
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de WLWW
06 Oktober 2013 - Schollebosloop (Capelle aan den IJssel)
• Swetsenegger - 20KM
Heel veel plezier en succes!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waard
Hoop ook dat er genoeg fotografen zijn (en ik die later ook kan vinden), want een paar goede foto's van mezelf hardlopend in Sydney zou wel erg gaaf zijn![]()
Geen idee of ik voor zondag nog op FOK! kom, aangezien ik morgenvroeg richting Sydney vertrek. Zaterdag gezellig een dagje chillen/ lunchen/ barbecuen met de nederlanders van m`n stage, lekker op tijd naar bed en zondagochtend gaat om 4:00 de wekker.
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!
1 2 | [b]12 oktober 2013 - 4.6km fun walk run, Aruba[/b] [ul] slacker_nl - 4.6km |
Je code was stuk. Maar je staat er bij!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef slacker_nl het volgende:
Lalala, bier! Net een Dutch Pale Ale op werk gedronken en de motivatie om te werken is *poef* weg.
Mag ik in de Wie loop Wat, Waar, Wanneer en Waarom?
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Part of the job!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je code was stuk. Maar je staat er bij!
Veel succes! En most of all! GENIETquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verwacht van mij een lang verslag! Hoe het ook gaat, het gaat een mega ervaring worden. En dat is een flink verslag wel waard
Hoop ook dat er genoeg fotografen zijn (en ik die later ook kan vinden), want een paar goede foto's van mezelf hardlopend in Sydney zou wel erg gaaf zijn![]()
Geen idee of ik voor zondag nog op FOK! kom, aangezien ik morgenvroeg richting Sydney vertrek. Zaterdag gezellig een dagje chillen/ lunchen/ barbecuen met de nederlanders van m`n stage, lekker op tijd naar bed en zondagochtend gaat om 4:00 de wekker.
Dus, als dat niet het geval is, iedereen heel veel plezier dit weekend en zet 'm op!
Succes alvast!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tsja, je moet toch op een of andere manier carbs stapelen voor een wedstrijd? Alcohol telt vast ook wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
Levitas, zet 'm op en geniet ervan!
Ik ging net heel even supersnel bij de supermarkt een paar biertjes halen voor strakjes bij gta (), kom ik m'n hardlooptrainer tegen terwijl ik met 3 biertjes in m'n handen sta. Hij had niet anders verwacht, zei ie
Hhehehequote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ging net heel even supersnel bij de supermarkt een paar biertjes halen voor strakjes bij gta (), kom ik m'n hardlooptrainer tegen terwijl ik met 3 biertjes in m'n handen sta. Hij had niet anders verwacht, zei ie
Mghehehe.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
Hoezee!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef slacker_nl het volgende:
Zo, mailtje richting Phanos. Eens kijken of ik in december kan proeftrainen en dan in januari daar echt echt starten met hun hardloopgroepje "voor toffe mensen".
Wow, succes _Man_quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef _MvN_ het volgende:
Nou, ik ga mij de straat op begeven voor mijn 28 KM. Dat word een zware klus, dat voel ik nu al!![]()
Succes Levitas!
Tuurlijk. Gewoon lopen! Ga eerst eens ergens aan hangen. Deurpost/klimrek. Helpt bij mij vaak.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:41 schreef Apotheose het volgende:
ik heb lichtelijk last van mn rug... (een kantoor'baan' helpt ook niet) Toch maar stukkie lopen zo..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |