quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Net even een stukje gelopen maar ik moet hem overslaanDeed niet zo zeer als gisteren, maar merkte op een gegeven moment dat hetzelfde gevoel in mindere mate opkwam en dat ik gelijk iets begon te hinken ter beschermingofzo. Dat ga ik niet 10km volhouden. Moet ik dat nog mededelen aan de organisatie of komt dat wel goed.
Net even een stukje gelopen maar ik moet hem overslaanDeed niet zo zeer als gisteren, maar merkte op een gegeven moment dat hetzelfde gevoel in mindere mate opkwam en dat ik gelijk iets begon te hinken ter beschermingofzo. Dat ga ik niet 10km volhouden. Moet ik dat nog mededelen aan de organisatie of komt dat wel goed.
Ik kan je hiermee absoluut niet helpen. Maar misschien is een echte arts wel beter dan Dr. Google.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Echt last heb ik niet vind ik. Alleen mijn lichaam doe vervelend.
Balenquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan moet het wel rap beter gaan, want voor de strongmanrun had ik al 3 weken geen lange afstand meer gelopen, en erna ook nog niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Balen![]()
Hopen dat je je HM wel kunt lopen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:24 schreef streamnl het volgende:
Alle vredeslopers heel veel plezier vandaag. Zorg ervoor dat je je medaille verdiend!![]()
offtopic. Het lijkt erop dat de antibiotica aanslaat. De pijn is minder erg en ik heb het idee dat mijn enkel minder dik is![]()
Balen Daywalker!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet het wel rap beter gaan, want voor de strongmanrun had ik al 3 weken geen lange afstand meer gelopen, en erna ook nog niet.
Maar mossel heeft ook geen zinquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik denk dat ik mijn startnummer op mossels shirt speld, hem mijn Garmin om doe en een halve kilometer voor de finish met hem mee ren. Ofzo. Kortom, ik moet nog zin maken.
Luibeestquote:
Ik heb er wel zin in hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef streamnl het volgende:
waar is de enthousiasme die er normaal heerst voor een wedstrijd
Eerst koffie en ontbijt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef streamnl het volgende:
waar is de enthousiasme die er normaal heerst voor een wedstrijd
Ja, maar ik ga zo op m'n gemakje naar het station fietsen, en dan met de trein. Daarvoor wil ik wat marge hebben, want een overstap van 2min haal je natuurlijk nooitquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh... de start is toch pas om 15 uur??
gaat prima, we hebben een nieuw huis en zijn keihard aan het klussen. Geeft mijn achillespees en al het andere nog even lekker veel rustquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks Twinky![]()
Hoe gaat t met jou?
First things firstquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
gaat prima, we hebben een nieuw huis en zijn keihard aan het klussen. Geeft mijn achillespees en al het andere nog even lekker veel rustNa de verhuizing ga ik weer beginnen met lopen, en zal ik ook hier weer actiever zijn!
Vordert het een beetje?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
gaat prima, we hebben een nieuw huis en zijn keihard aan het klussen. Geeft mijn achillespees en al het andere nog even lekker veel rustNa de verhuizing ga ik weer beginnen met lopen, en zal ik ook hier weer actiever zijn!
jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
First things firsten ach, rust is ook goed voor de pezen. En daarna weer lekker beginnen!
Nou, het is gewoon veel werk. Het huis was rood met blauw en paars, de muren zijn nu wit (supermooiquote:
Het moet vaak eerst lelijker worden voordat het mooi wordt. Gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:00 schreef Twinky het volgende:
[..]
jaik train ook van alles met het klussen
corestability enzo.
heb er wel zin in om weer te gaan! Fijn ook dat het weer wat frisser wordt!
[..]
Nou, het is gewoon veel werk. Het huis was rood met blauw en paars, de muren zijn nu wit (supermooi) maar nu nog alle plinten en kozijnen. Veel te doen, niet eindeloos de tijd enzovoort. En we zijn nu op een punt dat het steeds lelijker wordt en je de moed een beetje verliest
HOE GAAT HET HIER?
Oh ja duifjesmedaille!quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar mossel heeft ook geen zinmaar maar...
Je krijgt een duifjes-medaille!! Jullie máken verdorie maar zin![]()
Scherp! Die moet ik ook niet vergeten. Maar ik ben aangekleed, de eerste horde is genomen. Nu nog ontbijten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat je alles wel hebt en dan doodleuk je startnummer willen laten liggen. Mogguh.
ja dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:31 schreef Quoi het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Iedereen klaar ervoor? Ik heb overigens iha erg veel zin om te lopen, zou graag nu even een rondje gaan![]()
Zeg ET loop je de 10 eigenlijk? (Las ook iets over fysio ed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |