Eens. Met Bakkal haal je 10 a 15 doelpunten binnen (ook belangrijke goals) waar Immers er max. 5 gaat maken dit seizoen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:54 schreef Calciumdude het volgende:
zoals word gezegd :
no risk no glory...
juist met deze omstandigheden hadden ze een (klein) risicootje best kunnen nemen...
zo'n kans als nu met Bakkal krijg je niet meer
Dat is balenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdommetwitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:49:10#Feyenoord definitief niet langs VvF om komst van #Bakkel mogelijk te maken, club gebruikt restant budget voor verbeteren contract #Janmaat reageer retweet
Dat zou iedereen moeten zijn. Ze hebben ons geholpen toen de nood hoog was, waarvoor dank. Nu is het gewoon klaar. Zo snel mogelijk die schuld afbouwen en ze eruit bonjouren.quote:
Bestaat de VG eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou iedereen moeten zijn. Ze hebben ons geholpen toen de nood hoog was, waarvoor dank. Nu is het gewoon klaar. Zo snel mogelijk die schuld afbouwen en ze eruit bonjouren.
Varkenoord Groep? Neuh, die hebben nagenoeg alles wat ze wilden bereiken wel bereikt. Geen bestaansrecht meer.quote:
Yep, ik hoorde er al niks meer van. Maar Gudde zit er toch nog, was 1 van hun eisen niet dat hij weg moest?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Varkenoord Groep? Neuh, die hebben nagenoeg alles wat ze wilden bereiken wel bereikt. Geen bestaansrecht meer.
We verloren er 3 en alles was slecht. We wonnen er 2 en waren plots weer kampioenskandidaat. Wat is er precies gebeurd waardoor nu weer alles slecht is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
word echt kanjer seizoen op deze manier
bestuur tegen de muur.
het team is slechtquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We verloren er 3 en alles was slecht. We wonnen er 2 en waren plots weer kampioenskandidaat. Wat is er precies gebeurd waardoor nu weer alles slecht is?
Gudde was er nog een. Die mag van mij ook wel weg. Of ver weg op de achtergrond de koffie halen voor de anderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik hoorde er al niks meer van. Maar Gudde zit er toch nog, was 1 van hun eisen niet dat hij weg moest?
Wie zou je graag als algemeen directeur zien? Ervaren man uit de zakenwereld of ervaren man uit de voetbalwereld?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Gudde was er nog een. Die mag van mij ook wel weg. Of ver weg op de achtergrond de koffie halen voor de anderen.
Niveau van de eredivisie is om te janken zo slecht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:10 schreef Hamilcar het volgende:
Gelukkig zijn de andere teams in de eredivisie ook slecht. Dat scheelt.
Zakenwereld met verleden in de sport. Robert Eenhoorn dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie zou je graag als algemeen directeur zien? Ervaren man uit de zakenwereld of ervaren man uit de voetbalwereld?
Zou ook kunnen, ik dacht zelf meer aan Woutertje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Zakenwereld met verleden in de sport. Robert Eenhoorn dus.
Die is echt niet zo gek te krijgen om dat te doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik dacht zelf meer aan Woutertje.
Nee, maar zou in mijn ogen een goede combi hebben van bestuurlijke ervaring, goed netwerk en, ik noem het toch: een Feyenoordhart.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is echt niet zo gek te krijgen om dat te doen.
Als voorzitter ga je er bijna altijd beschadigd uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar zou in mijn ogen een goede combi hebben van bestuurlijke ervaring, goed netwerk en, ik noem het toch: een Feyenoordhart.
Op het moment wel ja. PSV loopt nog niet echt, maar heeft wel de potentie. Of het er uit gaat komen is een tweede. Ajax is niet echt je van het, maar heeft voor eredivisie niveau wel aardige spelers. Feyenoord zou makkelijk 3de of 4de moeten worden, maar dan moet je wel een geoliede machine rondom Pelle hebben. Die hapert nu af en toequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niveau van de eredivisie is om te janken zo slecht.
Maar dat had toch niet gebeurt, dan had Vilhena op de bank gekomen. Koeman laat Immers niet vallen en anders is het echt kapitaalvernietiging, dan had je Immrs eerst moeten verkopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef Grifte het volgende:
Prima dat Martin de VvF niet gebruikt. Wel jammer dat Bakkal nu Immers niet vervangt
Clasie eruit. Immers op de plek van Clasie en Armenteros op de plek van immers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar dat had toch niet gebeurt, dan had Vilhena op de bank gekomen. Koeman laat Immers niet vallen en anders is het echt kapitaalvernietiging, dan had je Immrs eerst moeten verkopen.
Hopelijk komt Boetius wel weer in de basis. Ik ben benieuwd wat Koeman gaat doen met Armenteros dan.
Clasie is wellicht niet in z'n beste vorm, maar toch nog altijd wel beter dan Immers? Nu hou je iemand die geen bal kan aannemen en 99 van de 100x te laat is met z'n tacklesquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Clasie eruit. Immers op de plek van Clasie en Armenteros op de plek van immers.
Clasie eruit en Immers laten staan, ben je gek?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Clasie eruit voor Immers?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo veel drama kan mijn Feijenoordhartje niet aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Cara het volgende:
Benieuwd waar Bakkal nu heen gaat. Zal wel weer Twente zijn.
Zonder gekheid, Ajax zou me niet verbazen.
Natuurlijk wordt het Twente, percentage ex-Feyenoorders zit daar op een angstaanjagend laag niveau.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Cara het volgende:
Benieuwd waar Bakkal nu heen gaat. Zal wel weer Twente zijn.
Zonder gekheid, Ajax zou me niet verbazen.
En terecht.quote:
Amen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou iedereen moeten zijn. Ze hebben ons geholpen toen de nood hoog was, waarvoor dank. Nu is het gewoon klaar. Zo snel mogelijk die schuld afbouwen en ze eruit bonjouren.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Clasie eruit en Immers laten staan, ben je gek?
Die keuze is destijds gemaakt vanwege het eeuwfeest. Is duidelijk een verkeerde keuze gebleken, laat ze dan nu inderdaad maar aantonen in elk geval niet weer dezelfde fout te maken. Geen geld = geen geld.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef Thunder0x het volgende:
Eigenlijk van de zotte dat er in het verleden risico's worden genomen met Makaay Van Bronckhorst etc etc, die een peperduur salaris hadden, met het oog Champions league te halen, wat toendertijd totaal mislukt was. Mede doordat de concurrentie ook gewoon sterk was.
Nu kun je je versterken met een goede middenvelder die zijn waarde bewezen heeft. En word er gemauwd dat het niet kan. Met paar gerichte versterkingen en wat risico word je met 2 vingers in je neus kampioen in de huidige eredivsie na alle transfers van de top 3.
Op het moment dat er risico's genomen moeten worden gebeurd het niet. Faal bestuur.Als er een jaar is waar je kampioen kunt worden is het wel dit jaar.
Bakkal gaat je wel even kampioen maken jaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef Thunder0x het volgende:
Eigenlijk van de zotte dat er in het verleden risico's worden genomen met Makaay Van Bronckhorst etc etc, die een peperduur salaris hadden, met het oog Champions league te halen, wat toendertijd totaal mislukt was. Mede doordat de concurrentie ook gewoon sterk was.
Nu kun je je versterken met een goede middenvelder die zijn waarde bewezen heeft. En word er gemauwd dat het niet kan. Met paar gerichte versterkingen en wat risico word je met 2 vingers in je neus kampioen in de huidige eredivsie na alle transfers van de top 3.
Op het moment dat er risico's genomen moeten worden gebeurd het niet. Faal bestuur.Als er een jaar is waar je kampioen kunt worden is het wel dit jaar.
Lezen is anno 2013 nog steeds moeilijk hequote:Op woensdag 11 september 2013 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bakkal gaat je wel even kampioen maken ja![]()
Oh, je wou zelfs nog meer geld uitgeven wat er niet is.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:29 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Lezen is anno 2013 nog steeds moeilijk he
Laat maarquote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, je wou zelfs nog meer geld uitgeven wat er niet is.
Nee, dat is een nog veel beter idee man
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Laat maarje reacties spreken voor zich
Verdient een groots afscheid volgend jaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Luni het volgende:
"Dat Feyenoord Bakkal wil hebben is niet mijn probleem"
Sekou Cissé vindt het niet erg dat hij ook de komende tijd voor Feyenoord speelt. De aanvaller komt niet in de plannen van trainer Ronald Koeman voor en de club deed er dan ook alles aan om de Ivoriaan naar een andere club te laten vertrekken.
Bij een vertrek van Cissé hadden de Rotterdammers Otman Bakkal in willen lijven. "Dat Feyenoord Bakkal graag wil hebben, vind ik persoonlijk prima. Maar het is niet mijn probleem", vertelt de 28-jarige speler tegenover Voetbal International.
De buitenspeler heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2014. "Ik blijf gewoon en doe mijn best tijdens de trainingen", vervolgt hij. "Ik ben helemaal fit en mentaal sterk genoeg om me door deze moeilijke periode heen te slaan."
Helaas zal het weinig uithalen ben ik bang. Dit is niet iets van vandaag of gisteren maar dit is iets wat al jaren, sterker nog inmiddels al decennia speelt. Het is niks nieuws dat ME'ers er op kicken om onschuldige mensen (waaronder kinderen en bejaarden) in elkaar te meppen. En zo lok je dus agressie uit. Als een supporter een dingetje uithaalt krijgt het een SV en een boete en worden alle supporters op en hoop gegooid, maar politieagenten kunnen ongestoord hun gang gaan.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef Thunder0x het volgende:
En gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Luni het volgende:
"Dat Feyenoord Bakkal wil hebben is niet mijn probleem"
Sekou Cissé vindt het niet erg dat hij ook de komende tijd voor Feyenoord speelt. De aanvaller komt niet in de plannen van trainer Ronald Koeman voor en de club deed er dan ook alles aan om de Ivoriaan naar een andere club te laten vertrekken.
Bij een vertrek van Cissé hadden de Rotterdammers Otman Bakkal in willen lijven. "Dat Feyenoord Bakkal graag wil hebben, vind ik persoonlijk prima. Maar het is niet mijn probleem", vertelt de 28-jarige speler tegenover Voetbal International.
De buitenspeler heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2014. "Ik blijf gewoon en doe mijn best tijdens de trainingen", vervolgt hij. "Ik ben helemaal fit en mentaal sterk genoeg om me door deze moeilijke periode heen te slaan."
quote:
Ik denk dat hij niet in de basis staat. Zal wel ergens in de tweede helft invallenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
JPDoet hij zondag al mee trouwens?
Nee dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus ondanks dat ze in het verleden risico's hebben genomen wat toen gigantisch mis is gegaan moeten ze nu weer datzelfde risico gaan nemen?
Het risico? Feyenoord heeft er geen geld voor, dus moet er geleend worden. Lenen is altijd een risicoquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef Calciumdude het volgende:
waarom hebben we het over een financieel risico mbt Bakkal ?
ik snap waar iedereen bang voor is , maar 1 speler transfervrij halen , met nog een transferwindow in de winter waar waarschijnlijk wel wat spelers verdwijnen..
een buitenkansje als Bakkal (met feyenoord ervaring) is er dan echt niet meer
dan word het dus weer de hoofdprijs betalen omdat ze weten dat je geld hebt gebeurd....
maar goed...
vergelijk het alsjeblieft weer met de Cler, van Brockhorst en Makaay......
Aan de andere kant, als Bakkal zo graag wil spelen, kan hij toch voor een schijntje ook komen ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het risico? Feyenoord heeft er geen geld voor, dus moet er geleend worden. Lenen is altijd een risico
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als Bakkal zo graag wil spelen, kan hij toch voor een schijntje ook komen ?
Hij heeft zijn salaris meegehad, gewoon afspreken 1 ton voor een half jaar, daarna verder praten.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als Bakkal zo graag wil spelen, kan hij toch voor een schijntje ook komen ?
Hij heeft zijn salaris meegehad, gewoon afspreken 1 ton voor een half jaar, daarna verder praten.
Je staat ook op Pakjesavond voor de schoorsteen te wachten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Haha investeren in jezelf. Zoveel clubs zullen niet wachten op Bakkal en 2 jaar geleden was hij bijna nog international.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je staat ook op Pakjesavond voor de schoorsteen te wachten?
Hij is 28. Die moet gewoon cashen. Het lijkt me namelijk geen figuur die later het zakenleven op stelten zal zetten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Haha investeren in jezelf. Zoveel clubs zullen niet wachten op Bakkal en 2 jaar geleden was hij bijna nog international.
Onder Van Gaal is iedere Feyenoorder international. Hij is zelfs bezig de Teen een Nederlands paspoort aan te praten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Haha investeren in jezelf. Zoveel clubs zullen niet wachten op Bakkal en 2 jaar geleden was hij bijna nog international.
Boëtius vorig jaar bij NEC:quote:Clasie en Boëtius topfit; Koeman staat voor lastige keuzes
Ronald Koeman kan dit weekend weer over een volledig fitte selectie beschikken. De medische staf heeft in de korte interlandonderbreking Jordy Clasie (hamstring) en Jean-Paul Boëtius (knie) klaargestoomd voor het duel met NEC Nijmegen van zondagmiddag. Het topfitte duo hoopt de winnende reeks van Feyenoord voort te zetten.
'We hebben na de slechte start tweemaal gewonnen en moeten een serie neerzetten om omhoog te kruipen', zegt middenvelder Clasie in het Algemeen Dagblad. 'Tegen NEC moeten we die ingezette lijn doortrekken. We weten wat ons te doen staat.'
Trainer Koeman zal in de komende weken enkele lastige beslissingen moeten nemen. Slachtoffert de oefenmeester Samuel Armenteros of Ruben Schaken in de aanval voor de talentvolle Boëtius? En hoe zal het centrale verdedigingsduo er met het aanblijven van Bruno Martins Indi uit gaan zien?
Heeft ook enkele enorm slechte wedstrijden gespeeld, dus laten we er niet meteen teveel van verwachten.quote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 14:02:46Koeman: 'Als ik Boëtius zie trainen denk ik, misschien moet ik hem wel opstellen. Maar dat ga ik niet doen, even geduld hebben nog.' reageer retweet
Ja nu even geduld hebben, als Immers half fit is moet hij spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 14:02:46Koeman: 'Als ik Boëtius zie trainen denk ik, misschien moet ik hem wel opstellen. Maar dat ga ik niet doen, even geduld hebben nog.' reageer retweet
Uiteraard, je moet Immers en Schaken ook niet te vroeg afschrijven natuurlijk. Die mannen hebben nog geen échte kans gehad...quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja nu even geduld hebben, als Immers half fit is moet hij spelen.
Toch gewoon een kwestie van rustig brengen. Als je nu te vroeg bent en raakt weer geblesseerd kan het wel eens einde carriere zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet Immers en Schaken ook niet te vroeg afschrijven natuurlijk. Die mannen hebben nog geen échte kans gehad...
Helemaal volspuiten die knie en gaan met de banaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef Happel het volgende:
Guttegut.
Speler is net weken, zo niet maanden geblesseerd geweest en de heren hier willen maar meteen dat hij er in wordt gegooid.
Gaat me niet om wie er in komt, meer om wie ik er uit wil hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef Happel het volgende:
Guttegut.
Speler is net weken, zo niet maanden geblesseerd geweest en de heren hier willen maar meteen dat hij er in wordt gegooid.
Nee hoor ik begrijp het wel, alleen niet dat Immers toen kost wat het kost moest spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef Happel het volgende:
Guttegut.
Dat is zeker het einde voor Verhoek, zat onlangs al een keer op de tribune geloof ik. Maar ach, kan ook hij nog een paar jaartjes cashen op de tribune. Geen haan die naar hem kraait.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:25 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat Boetius terug is. Zou het dan einde verhaal voor Verhoek zijn? Lijkt me dat Manu hoger in de hiërarchie staat dan Verhoek.
Als Van Geel die nou had gedumpt, hadden we Bakkal kunnen halen !!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is zeker het einde voor Verhoek, zat onlangs al een keer op de tribune geloof ik. Maar ach, kan ook hij nog een paar jaartjes cashen op de tribune. Geen haan die naar hem kraait.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als Van Geel die nou had gedumpt, hadden we Bakkal kunnen halen !!
De clubs stonden te springen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
1 goed jaar gehad/ Geldt ook voor Cisse.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
En dan te denken dat dat toen bij Ado compleet anders was.
Die konden hem voor miljoenen aan Swansea kwijt toch?
Norwich. Alleen hij had heimweequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
Nottinghamquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Norwich. Alleen hij had heimwee
I stand correctedquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nottingham![]()
Maar inderdaad, één seizoen waar alles lukte, en daar teert hij nog steeds op
Het is wat dat betreft net Sneijder.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nottingham![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Norwich. Alleen hij had heimwee
Make up your bloody mindsquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nottingham![]()
quote:De XXL-Frikandel die je normaal bij Telstar kon kopen van de snackkar, is binnenkort te koop in de Rotterdamse Kuip.
Telstar verbrak de samenwerking met eigenaar Broekman omdat de club zelf de catering gaat verzorgen.
Nadat diverse clubs al interesse hadden getoond mag Broekman eind september in De Kuip de door de Telstar fans zo geliefde XXL-Frikandel aan de man brengen.
Tijdens het Bekerduel op 26 september Feyenoord- FC Dordrecht mag de snackkar van de familie Broekman bij de Kuip staan.
Stiekem hoopte ik op Feyenoord…En zij belden me vanochtend om tijdens de bekerwedstrijd eind september frikandellen te komen verkopen. Dat geloof je toch niet?" Stelt Broekman tegenover Hart van Nederland. Stel je voor dat straks duizenden mensen met een XXL-frikandel in hun hand voetbal staan te kijken…”
Koude XXL-frikandellenquote:
1 kraampje voor de hele Kuip... Hij heeft toch wel door dat er bij ons wat meer mensen komen dan bij Telstar hoop ik.quote:
mag ik van u 50.000 frikandellen speciaal ??quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 kraampje voor de hele Kuip... Hij heeft toch wel door dat er bij ons wat meer mensen komen dan bij Telstar hoop ik.
Depay is wel een stapje hoger dan Boetius.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft ook enkele enorm slechte wedstrijden gespeeld, dus laten we er niet meteen teveel van verwachten.
Desalniettemin vind ik hem één van de grootste talenten in de Eredivisie. Groter dan Vilhena, Maher of Depay imo.
Dat vind ik niet. Dravertje die Depay.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Depay is wel een stapje hoger dan Boetius.
Nee joh, Boetius is vele malen beter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef Vasion het volgende:
Hoe bedoel je dat dan precies. Komt pas een paar wedstrijden om de hoek kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Depay is wat verder, laat ik het zo zeggen.
Nee ook niet, matige speler. Ja hij schiet er wel eens één mooi in, maargoed als Immers per wedstrijd 20x schiet gaat er ook wel één zo in. (quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Depay is wat mij betreft keihard door de mand gevallen. Egoïstische speler met het inzicht van een zeekoe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Enkel fysiekquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Dan is Vlaar ook een stuk verder dan Messi.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
ja, dus daarom zei ik ook: kijken waar deze spelers over 3 - 5 jaar staan.
Zeer oneens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
De vraag is waar beide spelers staan over 5 jaar.
Zolang Bakkal nog nergens getekend heeft, is de kans aanwezig. Hoe groot de kans is, is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef Grifte het volgende:
Bij FC Rijnmond heeft Krabbendam gezegd dat hij nog steeds het gevoel heeft dat Bakkal komt. Zonder bewijs overigens, puur op gevoel (en maybe wat inside informatie)
quote:Krabbendam: 'ik verwacht dat Bakkal alsnog gaat komen'
Ondanks de uitlatingen van Feyenoord-zijde dat Otman Bakkal niet haalbaar is, laat Feyenoord watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International in het programma FC Rijnmond weten te verwachten dat het alsnog wel tot een deal komt. 'Ik denk niet dat de transfer van Bakkal van de baan is. Ik verwacht dat Bakkal nog wel komt. Op de achtergrond kijken ze of ze een buitenkansje als Bakkal kunnen binnenhalen. Het is een gevoel: ik denk dat ze er alles aan doen.'
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 08:41:25#Feyenoord zal deal #Bakkal maandag wel afronden. Gezien het budget van de club komt hij voor een - voor zijn begrippen - miniem salaris. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 08:41:25#Feyenoord zal deal #Bakkal maandag wel afronden. Gezien het budget van de club komt hij voor een - voor zijn begrippen - miniem salaris. reageer retweet
Die blijft er gewoon in.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:45 schreef PIETR het volgende:
Lekker wakker worden zoEindelijk verlost van Immers
champagnequote:Op zaterdag 14 september 2013 08:45 schreef PIETR het volgende:
Lekker wakker worden zoEindelijk verlost van Immers
Armenteros zal wel af en toe invallen. Voordeel is dat de bank nu wel sterker wordt. Ander voordeel is dat we Verhoek steeds minder zullen zien. Dat is nog een grotere zegen dan het buiten de basis houden van Immers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:13 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk wel benieuwd wat er nu met Armenteros gaat gebeuren. Gematigd positief over Bakkal, benieuwd wat er nog van over is na dik een jaar baco'tjes happen en op de tribune zitten. Het was natuurlijk bij ons al niet de meest actieve speler.
Kan zeker gebeuren. Boëtius op rechts ipv links lijkt me zelfs beter voor hem.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:18 schreef PIETR het volgende:
Schaken in deze vorm eruit en Armenteros en Boetius op de vleugels.
Dat zie ik Koeman niet zo snel doen helaas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren. Boëtius op rechts ipv links lijkt me zelfs beter voor hem.
Dit wel ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:13 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk wel benieuwd wat er nu met Armenteros gaat gebeuren. Gematigd positief over Bakkal, benieuwd wat er nog van over is na dik een jaar baco'tjes happen en op de tribune zitten. Het was natuurlijk bij ons al niet de meest actieve speler.
Aan de andere kant is z'n salaris nu 0 natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:36 schreef Gert het volgende:
Bakkal een "miniem salaris"? Hij zal dan wel binnengehaald worden met de belofte dat hij volgend jaar een heel riant salaris mag verwachten.
Eens, wmb is hij geen vaste basisspeler. Tegen kleinere ploegen was hij vaak onzichitbaar. Baccal vindt het zelf ook vast niet erg om thuis tegen Cambuur op de bank te zitten, de luiwammes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:13 schreef Caland het volgende:
Zolang hij maar niet overgecompenseerd wordt. Zo van: dit seizoen een ton (de arme sloeber) en de drie jaar daarna een miljoen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aan de andere kant is z'n salaris nu 0 natuurlijk.En het lijkt me ook dat Bakkal graag wil voetballen.
Dat is te hopen. Aan de andere kant heeft Koeman 't niet zo met Vilhena...quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Wat denken jullie van het middenveld nu? Lex deruit lijkt me het logisch en dan hetzelfde middenveld als 2 jaar terug, met vilhena de rol van karim.
Daar ben ik stiekem wel bang voor. Als het echter in een constructie is t.o.v. Cisse vind ik 't prima. (Als in, na vertrek Cisse schuiven we salaris door naar jou inclusief compensatie voor eerste jaar bij halen van top-5/top-3 plek.)quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet overgecompenseerd wordt. Zo van: dit seizoen een ton (de arme sloeber) en de drie jaar daarna een miljoen.
Gek idd. Zal wel een hoop voetbal terug brengen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Aan de andere kant heeft Koeman 't niet zo met Vilhena...
Eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem wel bang voor. Als het echter in een constructie is t.o.v. Cisse vind ik 't prima. (Als in, na vertrek Cisse schuiven we salaris door naar jou inclusief compensatie voor eerste jaar bij halen van top-5/top-3 plek.)
Dat vrees ik ook. Immers is nog heilig ook voor Koeman. Die werkt zo hard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Aan de andere kant heeft Koeman 't niet zo met Vilhena...
Koeman gaat echt niet met Immers én Bakkal spelen op het middenveld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Immers is nog heilig ook voor Koeman. Die werkt zo hard.
Ach.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:48 schreef Caland het volgende:
Voordat Bakkal echt fit is ben je ook weer dik een maand verder.
Ik hoop het niet nee. En Immers proberen te slijten in de winterstop. Al zal dat moeilijk worden met nog 3 jaar contract.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Koeman gaat echt niet met Immers én Bakkal spelen op het middenveld.
Immers kan best nuttig zijn als bankzitter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee. En Immers proberen te slijten in de winterstop. Al zal dat moeilijk worden met nog 3 jaar contract.
Die laatste alinea..quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Koeman gaat echt niet met Immers én Bakkal spelen op het middenveld.
quote:Feyenoord haalt Bakal toch binnen
Otman Bakkal keert toch terug bij Feyenoord. De aanvallende middenvelder en zijn zaakwaarnemer Rodger Linse gaven gisteren hun jawoord aan technisch directeur Martin van Geel. De 28-jarige middenvelder, die twee seizoenen geleden al met veel succes een jaar in de Kuip speelde, zet op korte termijn zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis bij de Rotterdammers. Dat meldt AD Sportwereld.
De verwachting is dat hij volgende week, in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht, al zijn rentree kan maken in de Kuip. Bakkal, die afgelopen seizoen bij Dinamo Moskou nimmer aan spelen toekwam, lonkte de afgelopen weken al driftig naar een terugkeer naar de Kuip. De transfervrije middenvelder leek lang onhaalbaar, maar gisteren bleek Feyenoord toch een manier te hebben gevonden om de ex-PSV'er vast te leggen. Dat was vooral omdat Bakkal zelf dolgraag naar Rotterdam wilde terugkeren.
In eerste instantie gaf technisch directeur Martin van Geel aan dat hij eerst de overbodige Sekou Cissé van de hand moest doen om op die manier financiële ruimte te creëren voor het salaris van Bakkal. Maar ook nu de Ivoriaan in de Kuip is gebleven, bleek Bakkal toch nog een haalbare kaart voor de Rotterdamse club.
De komst van de eenmalig international geeft trainer Ronald Koeman heel veel mogelijkheden. Aanvallende middenvelder Lex Immers moet serieus vrezen voor zijn positie. De Hagenaar werd vorige zomer als vervanger van Bakkal voor vier jaar gestrikt, maar inmiddels is zijn positie bij gebrek aan doelpunten niet langer onomstreden.
Pure speculaties. Net als wij.quote:
Ik denk dat Immers mentaal te labiel is om zo'n rol te vervullen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers kan best nuttig zijn als bankzitter.
tuurlijk, het is speculatie, maar natuurlijk niet eentje die uit de lucht is gegrepen. Ik denk niet dat Lex staat te juichen dat Bakkal komt.quote:
Omdat 801 Joods is. Nee, die doen het pas melden als Feyenoord een bevestiging geeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:59 schreef jakees het volgende:
Ik vind het wel raar dat het niet op 801 teletekst staat. Las het net in het AD in mijn via de telefoon aangesmeerde abonnement. Ben er wel blij mee. Geeft meer mogelijkheden en Bakkal is beter dan Immers.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Immers nu nog steeds basis mag staan, word ik echt pissig. Je hebt met Bakkal een veel betere speler daar. Vul 't gewoon zo in:
Armenteros - Pelle - Boetius
Bakkal
Vilhena - Clasie
Op die manier krijgt Pelle ook meer voorzetten en laten we wel wezen, daar is hij echt onverslaanbaar. En bij afvallende ballen, perfect voor 'luie' spelers als Bakkal, heb je met Bakkal ook een speler die ze er gewoon inschiet in plaats van als een dolle hond met z'n XXL frikandelstengels die bal in de tribune te rossen.
Edit: We hebben dan zelfs nog een naar Eredvisie-begrippen aardige bank. Schaken als wissel eventueel voor snelheid ipv Armenteros. Goossens als Bakkal niet 90 minuten kan spelen. Vormer als we meer verdedigend willen spelen. Verhoek als Koeman zelfmoord overweegt. Kan alle kanten op.
Als je in de eredivisie speelt hoef je echt niet topfit te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:48 schreef Caland het volgende:
Voordat Bakkal echt fit is ben je ook weer dik een maand verder.
Ja, vast.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Als je in de eredivisie speelt hoef je echt niet topfit te zijn.
Enkel tegen grote clubs.
Ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:13 schreef TC03 het volgende:
Ben blijer met het vooruitzicht dat Immers z'n plek verliest dan dat Bakkal komt.
Een voetballer op 70 of op 100 procent is een wereld van verschil. Juist ook voor creatieve spelers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Als je slim speelt, creatief dus.
Zonder een El Ahmadi die veel werk opknapt...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer op 70 of op 100 procent is een wereld van verschil. Juist ook voor creatieve spelers.
Laten we niet doen alsof Bakkal op 70% ook makkelijk mee kan want zo'n geweldenaar is het echt niet.
Schaken gaat hij niet passeren. Is een international...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zonder een El Ahmadi die veel werk opknapt...
Benieuwd hoe het middenveld gaat functioneren.
Aanvallend is JP van origine rechtsbuiten toch? Dan hoop ik toch op einde verhaal Schaken.
Dit, daarnaast is Pelle ook compleet andere spits dan Guidetti. Ik had wel graag gezien dat Koeman het geprobeerd had met Armenteros achter de spits.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer op 70 of op 100 procent is een wereld van verschil. Juist ook voor creatieve spelers.
Laten we niet doen alsof Bakkal op 70% ook makkelijk mee kan want zo'n geweldenaar is het echt niet.
Boëtius gaat echt wel spelen hoor, hoe dan ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken gaat hij niet passeren. Is een international...
Concurrentie is sowieso goed daar wordt ook hij scherper van of valt af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken gaat hij niet passeren. Is een international...
Ja op links. Schaken is ook heilig bij Koeman, werkt ook zo hard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boëtius gaat echt wel spelen hoor, hoe dan ook.
Ja eigenlijk is Bakkal in dat opzicht overbodig, want Vilhena moet op 10. Ik ben echt benieuwd hoe Koeman dat gaat oplossen. En of Bakkal zijn niveau nog gaat halen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Concurrentie is sowieso goed daar wordt ook hij scherper van of valt af.
Met Bakkal zie ik wel problemen op het middenveld want als Vilhena nog meer moet werken zal dat ten koste gaan van zijn creativiteit.
Vilhena is niet goed genoeg om op 10 te spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is Bakkal in dat opzicht overbodig, want Vilhena moet op 10. Ik ben echt benieuwd hoe Koeman dat gaat oplossen. En of Bakkal zijn niveau nog gaat halen.
Nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena is niet goed genoeg om op 10 te spelen.
Het twitteraccount van Feyenoord retweette wel de AD krantenkop. Maar maandag wordt het afgehandeld, dan zal het wel op de site komen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog niet goed genoeg.
Maar staat er al op Feyenoord.nl dat Bakkal komt? Kan het niet vinden.
Nee maar dat wordt hij nu dus nooit, dus spoel je een talent en vele miljoenen weg straks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena is niet goed genoeg om op 10 te spelen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Haringkop het volgende:
T zou mij niet verbazen als het ten koste van Vilhena zou gaan..
Met koppige Koeman weet je het nooit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk niet. Vilhena en Boetius zijn de beste spelers die we hebben. Horen altijd te spelen.
Wel als je met 3 middenvelders speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Als je in de eredivisie speelt hoef je echt niet topfit te zijn.
Enkel tegen grote clubs.
Van de week ook al het bericht dat de enige reden dat Koeman hem nog niet op stelt eigenlijk nog de angst is dat hij nog wat kwetsbaar is ivm die blessure. Dat zegt ook al genoeg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boëtius gaat echt wel spelen hoor, hoe dan ook.
Op zich netjes. Nu nog even afwachten wat Feyenoord er ter compensatie tegenover moet zetten na dit seizoen. Als dat een 3-jarig contract met een salaris in de buurt van een miljoen is, vind ik het al wat minder netjes.quote:
Zou wel typisch Feyenoord zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich netjes. Nu nog even afwachten wat Feyenoord er ter compensatie tegenover moet zetten na dit seizoen. Als dat een 3-jarig contract met een salaris in de buurt van een miljoen is, vind ik het al wat minder netjes.
In de wandelgangen dan wel weer gehoord dat de optie op Armenteros dusdanig hoog is dat Feyenoord die eigenlijk nooit zal kunnen lichten. Dat zou wel jammer zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:44 schreef eight het volgende:
Nu dat Bakkal nog meer inlevert zal hij wel zeer gedreven zijn om zich te bewijzen.
Uiteindelijk dus toch nog Bakkal en Armenteros erbij gekregen, niet slecht dus.
Yesquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:47 schreef Luni het volgende:
Is die wedstrijd tegen Dordrecht nou gratis voor seizoenskaarthouders?
Vilhena.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:53 schreef Merkie het volgende:
Met Boëtius, Armenteros, Bakkal en Goossens heb je wel heel veel alternatieven voor Immers nu.
Klopt, dus niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog niet goed genoeg.
Maar staat er al op Feyenoord.nl dat Bakkal komt? Kan het niet vinden.
Eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Janmaat - de Vrij - Martins Indi - Nelom
Clasie - Vilhena
Bakkal
Boetius - Pelle - Armenteros
Hoop dat dit de vaste basis gaat worden dit seizoen.
Je bedoelt 'De Vrij', met hoofdletter D.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
Ohhhhh..quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:09 schreef TC03 het volgende:
Je bedoelt 'De Vrij', met hoofdletter D.
Jezus wat ben jij een mierenneukerquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt 'De Vrij', met hoofdletter D.
Tevens mag BMI ook wel vervangen worden door Mathijsen. Vind BMI de laatste tijd erg slecht spelen.
Vind jij BMI goed dan? Tegen Krasnodar is hij voornamelijk combinaties aangegaan met de stewards.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een mierenneuker
Ik heb het over je gezeik over de hoofdletters spuitelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind jij BMI goed dan? Tegen Krasnodar is hij voornamelijk combinaties aangegaan met de stewards.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
Mathijsen - BMI of BMI - Nelom is mij om het even, heeft beide z'n sterke/zwakke punten. Verder eens, dit zou de beste opstelling zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
Ik ga er ook zeker heen, zal wel tering druk zijn, maar ok je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik wou eerst die wedstrijd laten schieten maar het vooruitzicht van een xxl frikandel doet mij sterk twijfelen.
Vertel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik wou eerst die wedstrijd laten schieten maar het vooruitzicht van een xxl frikandel doet mij sterk twijfelen.
Die uitzending bij VI heeft die tent wel goed gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ja dat moet je toch een keer hebben meegemaakt. Zo'n grote slurf.quote:
Vooralsnog alleen tegen Dordt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:38 schreef Muto het volgende:
Komt hij naar De Kuip? Per wanneer? Definitief?
Is dat laatste niet gewoon het geld wat Janmaat anders zou hebben gekregen als opwaardering?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef PIETR het volgende:
Bakkal heeft 1 miljoen meegekregen in Moskou. Daarom vindt hij het prima dat hij bij Feyenoord een 'laag' (paar ton) salaris krijgt. En van Geel heeft een constructie bedacht om dit te kunnen betalen.
Mathijsen i.p.v. BMI. Heb je meer aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
quote:Samuel Armenteros heeft een terugkeer naar RSC Anderlecht bemoeilijkt. De aanvaller liet zich vlak na zijn overgang op huurbasis naar Feyenoord negatief uit over John van den Brom.
De Zweedse Cubaan stelde dat er in Brussel amper op tactiek werd getraind. Een sneer naar trainer Van den Brom dus. Anderlecht-directeur Herman van Holsbeeck is niet gediend van het verwijt aan het adres van de Nederlandse coach.
"Dat getuigt van weinig intelligentie en een gebrek aan respect voor Van den Brom". reageerde Van Holsbeeck tegenover Het Nieuwsblad. "Het is dankzij onze coach dat hij nu een salaris heeft dat drie keer hoger is dan bij Heracles."
"Als Feyenoord de koopoptie niet licht, moet hij ook terugkeren", vervolgde Van Holsbeeck. "Hij is een gefrustreerde speler." Armenteros speelde drie Eredivisieduels sinds zijn komst naar Rotterdam. Daarin was hij goed voor twee assists.
Nee. Wordt veel te vaak simpel uitgekapt alstie aan het jagen is. Anticipeert niet goed. Matige kopper. Slap in de duels.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:11 schreef zo-is-het het volgende:
Ik heb Immers altijd gekscherend een omhooggevallen voorstopper genoemd.
Maar even, puur hypothetisch. Is er van die Immers niet nog een goede verdediger te maken?
Die waren ook superslecht. Ik snapte niet dat Koeman hem dat liet doen, met zo'n beroerde traptechniek, terwijl Vilhena vorige week niet moch schieten omdat hij te weinig trainde daarop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:26 schreef CasselerRIP het volgende:
Immers heeft 'n eigen doodvonnis getekend door geen penalty's meer te nemen. Dat was het enige wat hij nog enigszins kan.
Ook dat kan ie niet. Die pingel in de Arena vorig seizoen vergeet ik nooit meer... Zo slecht ingeschoten en dan de rebound nog duizend keer erger verneuken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:26 schreef CasselerRIP het volgende:
Immers heeft 'n eigen doodvonnis getekend door geen penalty's meer te nemen. Dat was het enige wat hij nog enigszins kan.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die waren ook superslecht. Ik snapte niet dat Koeman hem dat liet doen, met zo'n beroerde traptechniek, terwijl Vilhena vorige week niet moch schieten omdat hij te weinig trainde daarop.
Misschien omdat hij anders nooit zou scoren ?
Klopt, het sleutelwoord in die zin was ook 'enigszins'.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook dat kan ie niet. Die pingel in de Arena vorig seizoen vergeet ik nooit meer... Zo slecht ingeschoten en dan de rebound nog duizend keer erger verneuken.
Het is 11 oktober pas coming out day.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Maar dan wou ik mijn verjaardagsfeestje gevenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is 11 oktober pas coming out day.
Heeft Janmaat dat niet gekregen dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat laatste niet gewoon het geld wat Janmaat anders zou hebben gekregen als opwaardering?
Zwolle had al voor moeten staan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef zo-is-het het volgende:
Het zou mooi zijn als ajaks thuis klop zou krijgen, staat nog steeds 0-0 in de 2e helft....
Probleem is alleen dat ze nu al meermalen bewezen hebben dat ze tot 12 punten achterstand op de ranglijst goed kunnen maken. Je moet de betere kwaliteit dus ook echt 34 wedstrijden laten zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef TC03 het volgende:
Opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen, Duarte, Serero, Schone, Sana, Fischer, Hoessen.
Op papier is Ajax een te kloppen team hoor. Wij hebben eigenlijk op bijna elke positie een betere speler.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ze nu al meermalen bewezen hebben dat ze tot 12 punten achterstand op de ranglijst goed kunnen maken. Je moet de betere kwaliteit dus ook echt 34 wedstrijden laten zien.
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef TC03 het volgende:
Opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen, Duarte, Serero, Schone, Sana, Fischer, Hoessen.
Op papier is Ajax een te kloppen team hoor. Wij hebben eigenlijk op bijna elke positie een betere speler.
Mulder > Vermeerquote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.
neequote:Op zondag 15 september 2013 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mulder > Vermeer
Elke jood die ik ken is het hiermee eens.
Sigthorsson wordt enorm overschat.quote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.
Hij is niet zo slecht maar gewoon een afmaker geen meevoetballerquote:Op zondag 15 september 2013 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson wordt enorm overschat.
Je hoort te winnen. Maarja, het blijft Feyenoord hè.quote:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraagquote:
Ik denk wel dat Feyenoord wint maar of het zo makkelijk zal gaan betwijfel ik toch, 1-2 of zo.quote:
Makkelijk zal het niet gaan gezien de beperkte technische en creatieve eigenschappen van onze spelers.. Maar dit NEC is bedroevend slecht.. kleine overwinning moet kunnen.quote:Op zondag 15 september 2013 10:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
Zal wel pittig zijn.quote:
Prima spits, in elk ander land zijn ze blij met een spits die scoort als je hem in stelling bracht. Kijk maar naar hoe lang Kluivert nog opgesteld werd in het Nederlands elftal ten koste van Van Nistelrooijquote:Op zondag 15 september 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht maar gewoon een afmaker geen meevoetballer
Dat fatsoenlijke veldspel kan je wel vergeten.. maar overwinning moet wel kunnen.. beetje hotseknotsvoetbal en 1 bevlieging van Pelle en hij zit in de tas.quote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef macca728 het volgende:
Nou hopelijk weer eens fatsoenlijk veldspel. Laatste 7 uitwedstrijden niet gewonnen ofzo ?
twitter:fnetwerk twitterde op zondag 15-09-2013 om 11:39:43Feyenoord: Mulder, Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Pelle, Armenteros #necfey reageer retweet
Verhoek?quote:Op zondag 15 september 2013 12:04 schreef Grifte het volgende:
Wissels Feyenoord: Vormer, Nelom, Te Vrede, Goossens, van Beek, Boetius, Lamprou
Manu/Kongolo tribune
Niet veel van gehoord hoor. Ik hoef die droeftoeter nooit meer in een Feyenoord shirt te zien iig.quote:Op zondag 15 september 2013 12:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was al wel bekend toch, zijn rol is nu wel uitgespeeld, gelukkig.
Punt is dat hij gewoon geen alternatief heeft voor Immers. Als dat zo was, dan zouden ze niet zoveel moeite hebben gedaan om Bakkal te halen...En denk maar niet dat als Bakkal morgen tekent, dat hij volgende week start. Immers zal de komende 4-5 wedstrijden gewoon in de basis starten.quote:Op zondag 15 september 2013 11:56 schreef PIETR het volgende:
Toch weer gewoon Immers. Echt een oneindig krediet heeft hij bij Koeman. Onbegrijpelijk.
Hij zit op de tribunequote:Op zondag 15 september 2013 12:18 schreef Vasion het volgende:
Ik hoop dat Manu veel speelminuten krijgt. Echt genieten met die gast.
Nee was niet bekend, hij kwam elke wedtrijd er weer in...quote:Op zondag 15 september 2013 12:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was al wel bekend toch, zijn rol is nu wel uitgespeeld, gelukkig.
Thefirstrow al geprobeerd?quote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef satecl het volgende:
KAN IEMAND ME HELPEN!!!???
Ik zit in een internetcafe in Griekenland en wil Feyenoord bekijken. Het lukt me niet bij de Fox site. Weet iemand hoe dat moet of een andere stream. Kan via pmAlvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |