quote:
Prima spits, in elk ander land zijn ze blij met een spits die scoort als je hem in stelling bracht. Kijk maar naar hoe lang Kluivert nog opgesteld werd in het Nederlands elftal ten koste van Van Nistelrooij
en Makaay, dat ging echt nergens meer over op een gegeven moment. Als je topscorer van de Premier League wordt hoef je niet goed te zijn in de kleine ruimte, wat een geneuzel.
Wat een actie weer van Van Geel om voor weinig geld die Bakkal vast te leggen. Dat zou wel eens een meesterzet kunnen blijken die het hele elftal in balans brengt, maar het zal wel even duren voordat hij weer fit en scherp is en ik vrees dat Immers gewoon blijft staan en Vilhena strakt misschien wel op de bank komt te zitten. Als we niet zo slecht begonnen waren aan de competitie waren we nu echt een volwaardige titelkandidaat, gezien de veranderingen bij Ajax en PSV. Ik vind dat onze selectie niet onderdoet voor welke andere in de eredivisie dan ook. Je moet hiermee gewoon minimaal derde worden en geen vierde of vijfde achter FC Twente ofzo.
Als je dadelijk Boëtius/Vilhena/Armenteros op de bank laat zitten om Immers in de ploeg te houden dan denk ik dat er maar weinig voor nodig is om het publiek tegen Koeman te krijgen. Dan moet je gewoon echt continu op koers voor de titel blijven anders valt het niet meer te verdedigen. Een aanvallende middenvelder achter Pelle moet gewoon 10-12 goals maken (zonder penalty's) en een af en toe een beslissende steekbal ofzo geven. Niet alleen maar sleuren en rennen, daar hebben we Clasie voor. Dat is niet de taak van een nummer tien, Immers valt gewoon echt uit de toon met zijn ondermaatse techniek en inzicht. Prima noodoplossing vorig jaar maar nu moet hij gewoon echt plaatsmaken en in de winterstop terug naar ADO ofzo. Als je die laat staan en Vilhena op de bank zet.
[ Bericht 11% gewijzigd door heiden6 op 15-09-2013 11:50:27 ]