quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die waren ook superslecht. Ik snapte niet dat Koeman hem dat liet doen, met zo'n beroerde traptechniek, terwijl Vilhena vorige week niet moch schieten omdat hij te weinig trainde daarop.
Misschien omdat hij anders nooit zou scoren ?
Klopt, het sleutelwoord in die zin was ook 'enigszins'.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook dat kan ie niet. Die pingel in de Arena vorig seizoen vergeet ik nooit meer... Zo slecht ingeschoten en dan de rebound nog duizend keer erger verneuken.
Het is 11 oktober pas coming out day.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik wou eerst die wedstrijd laten schieten maar het vooruitzicht van een xxl frikandel doet mij sterk twijfelen.
Maar dan wou ik mijn verjaardagsfeestje gevenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is 11 oktober pas coming out day.
Heeft Janmaat dat niet gekregen dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat laatste niet gewoon het geld wat Janmaat anders zou hebben gekregen als opwaardering?
Zwolle had al voor moeten staan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef zo-is-het het volgende:
Het zou mooi zijn als ajaks thuis klop zou krijgen, staat nog steeds 0-0 in de 2e helft....
Probleem is alleen dat ze nu al meermalen bewezen hebben dat ze tot 12 punten achterstand op de ranglijst goed kunnen maken. Je moet de betere kwaliteit dus ook echt 34 wedstrijden laten zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef TC03 het volgende:
Opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen, Duarte, Serero, Schone, Sana, Fischer, Hoessen.
Op papier is Ajax een te kloppen team hoor. Wij hebben eigenlijk op bijna elke positie een betere speler.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ze nu al meermalen bewezen hebben dat ze tot 12 punten achterstand op de ranglijst goed kunnen maken. Je moet de betere kwaliteit dus ook echt 34 wedstrijden laten zien.
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef TC03 het volgende:
Opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen, Duarte, Serero, Schone, Sana, Fischer, Hoessen.
Op papier is Ajax een te kloppen team hoor. Wij hebben eigenlijk op bijna elke positie een betere speler.
Mulder > Vermeerquote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.
neequote:Op zondag 15 september 2013 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mulder > Vermeer
Elke jood die ik ken is het hiermee eens.
Sigthorsson wordt enorm overschat.quote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.
Hij is niet zo slecht maar gewoon een afmaker geen meevoetballerquote:Op zondag 15 september 2013 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson wordt enorm overschat.
Je hoort te winnen. Maarja, het blijft Feyenoord hè.quote:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |