quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die waren ook superslecht. Ik snapte niet dat Koeman hem dat liet doen, met zo'n beroerde traptechniek, terwijl Vilhena vorige week niet moch schieten omdat hij te weinig trainde daarop.
Misschien omdat hij anders nooit zou scoren ?
Klopt, het sleutelwoord in die zin was ook 'enigszins'.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook dat kan ie niet. Die pingel in de Arena vorig seizoen vergeet ik nooit meer... Zo slecht ingeschoten en dan de rebound nog duizend keer erger verneuken.
Het is 11 oktober pas coming out day.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik wou eerst die wedstrijd laten schieten maar het vooruitzicht van een xxl frikandel doet mij sterk twijfelen.
Maar dan wou ik mijn verjaardagsfeestje gevenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is 11 oktober pas coming out day.
Heeft Janmaat dat niet gekregen dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat laatste niet gewoon het geld wat Janmaat anders zou hebben gekregen als opwaardering?
Zwolle had al voor moeten staan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef zo-is-het het volgende:
Het zou mooi zijn als ajaks thuis klop zou krijgen, staat nog steeds 0-0 in de 2e helft....
Probleem is alleen dat ze nu al meermalen bewezen hebben dat ze tot 12 punten achterstand op de ranglijst goed kunnen maken. Je moet de betere kwaliteit dus ook echt 34 wedstrijden laten zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef TC03 het volgende:
Opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen, Duarte, Serero, Schone, Sana, Fischer, Hoessen.
Op papier is Ajax een te kloppen team hoor. Wij hebben eigenlijk op bijna elke positie een betere speler.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ze nu al meermalen bewezen hebben dat ze tot 12 punten achterstand op de ranglijst goed kunnen maken. Je moet de betere kwaliteit dus ook echt 34 wedstrijden laten zien.
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef TC03 het volgende:
Opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen, Duarte, Serero, Schone, Sana, Fischer, Hoessen.
Op papier is Ajax een te kloppen team hoor. Wij hebben eigenlijk op bijna elke positie een betere speler.
Mulder > Vermeerquote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.
neequote:Op zondag 15 september 2013 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mulder > Vermeer
Elke jood die ik ken is het hiermee eens.
Sigthorsson wordt enorm overschat.quote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh keeper en linksback heeft Ajax toch wel beter hoor. Verder moet je daar niet Bojan en Sigthorsson vergeten, al is Pelgod sws beter dan Sigthorsson. Ik denk dat vleugelspelers ongeveer om het even zijn. Misschien Ajax net wat beter omdat we Schaken hebben. Mja individuele kwaliteiten eggen o weinig.
Hij is niet zo slecht maar gewoon een afmaker geen meevoetballerquote:Op zondag 15 september 2013 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson wordt enorm overschat.
Je hoort te winnen. Maarja, het blijft Feyenoord hè.quote:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraagquote:
Ik denk wel dat Feyenoord wint maar of het zo makkelijk zal gaan betwijfel ik toch, 1-2 of zo.quote:
Makkelijk zal het niet gaan gezien de beperkte technische en creatieve eigenschappen van onze spelers.. Maar dit NEC is bedroevend slecht.. kleine overwinning moet kunnen.quote:Op zondag 15 september 2013 10:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
Zal wel pittig zijn.quote:
Prima spits, in elk ander land zijn ze blij met een spits die scoort als je hem in stelling bracht. Kijk maar naar hoe lang Kluivert nog opgesteld werd in het Nederlands elftal ten koste van Van Nistelrooijquote:Op zondag 15 september 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht maar gewoon een afmaker geen meevoetballer
Dat fatsoenlijke veldspel kan je wel vergeten.. maar overwinning moet wel kunnen.. beetje hotseknotsvoetbal en 1 bevlieging van Pelle en hij zit in de tas.quote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef macca728 het volgende:
Nou hopelijk weer eens fatsoenlijk veldspel. Laatste 7 uitwedstrijden niet gewonnen ofzo ?
twitter:fnetwerk twitterde op zondag 15-09-2013 om 11:39:43Feyenoord: Mulder, Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Pelle, Armenteros #necfey reageer retweet
Verhoek?quote:Op zondag 15 september 2013 12:04 schreef Grifte het volgende:
Wissels Feyenoord: Vormer, Nelom, Te Vrede, Goossens, van Beek, Boetius, Lamprou
Manu/Kongolo tribune
Niet veel van gehoord hoor. Ik hoef die droeftoeter nooit meer in een Feyenoord shirt te zien iig.quote:Op zondag 15 september 2013 12:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was al wel bekend toch, zijn rol is nu wel uitgespeeld, gelukkig.
Punt is dat hij gewoon geen alternatief heeft voor Immers. Als dat zo was, dan zouden ze niet zoveel moeite hebben gedaan om Bakkal te halen...En denk maar niet dat als Bakkal morgen tekent, dat hij volgende week start. Immers zal de komende 4-5 wedstrijden gewoon in de basis starten.quote:Op zondag 15 september 2013 11:56 schreef PIETR het volgende:
Toch weer gewoon Immers. Echt een oneindig krediet heeft hij bij Koeman. Onbegrijpelijk.
Hij zit op de tribunequote:Op zondag 15 september 2013 12:18 schreef Vasion het volgende:
Ik hoop dat Manu veel speelminuten krijgt. Echt genieten met die gast.
Nee was niet bekend, hij kwam elke wedtrijd er weer in...quote:Op zondag 15 september 2013 12:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was al wel bekend toch, zijn rol is nu wel uitgespeeld, gelukkig.
Thefirstrow al geprobeerd?quote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef satecl het volgende:
KAN IEMAND ME HELPEN!!!???
Ik zit in een internetcafe in Griekenland en wil Feyenoord bekijken. Het lukt me niet bij de Fox site. Weet iemand hoe dat moet of een andere stream. Kan via pmAlvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |