Wel als je met 3 middenvelders speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Als je in de eredivisie speelt hoef je echt niet topfit te zijn.
Enkel tegen grote clubs.
Van de week ook al het bericht dat de enige reden dat Koeman hem nog niet op stelt eigenlijk nog de angst is dat hij nog wat kwetsbaar is ivm die blessure. Dat zegt ook al genoeg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boėtius gaat echt wel spelen hoor, hoe dan ook.
Op zich netjes. Nu nog even afwachten wat Feyenoord er ter compensatie tegenover moet zetten na dit seizoen. Als dat een 3-jarig contract met een salaris in de buurt van een miljoen is, vind ik het al wat minder netjes.quote:
Zou wel typisch Feyenoord zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich netjes. Nu nog even afwachten wat Feyenoord er ter compensatie tegenover moet zetten na dit seizoen. Als dat een 3-jarig contract met een salaris in de buurt van een miljoen is, vind ik het al wat minder netjes.
In de wandelgangen dan wel weer gehoord dat de optie op Armenteros dusdanig hoog is dat Feyenoord die eigenlijk nooit zal kunnen lichten. Dat zou wel jammer zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:44 schreef eight het volgende:
Nu dat Bakkal nog meer inlevert zal hij wel zeer gedreven zijn om zich te bewijzen.
Uiteindelijk dus toch nog Bakkal en Armenteros erbij gekregen, niet slecht dus.
Yesquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:47 schreef Luni het volgende:
Is die wedstrijd tegen Dordrecht nou gratis voor seizoenskaarthouders?
Vilhena.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:53 schreef Merkie het volgende:
Met Boėtius, Armenteros, Bakkal en Goossens heb je wel heel veel alternatieven voor Immers nu.
Klopt, dus niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog niet goed genoeg.
Maar staat er al op Feyenoord.nl dat Bakkal komt? Kan het niet vinden.
Eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Janmaat - de Vrij - Martins Indi - Nelom
Clasie - Vilhena
Bakkal
Boetius - Pelle - Armenteros
Hoop dat dit de vaste basis gaat worden dit seizoen.
Je bedoelt 'De Vrij', met hoofdletter D.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
Ohhhhh..quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:09 schreef TC03 het volgende:
Je bedoelt 'De Vrij', met hoofdletter D.
Jezus wat ben jij een mierenneukerquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt 'De Vrij', met hoofdletter D.
Tevens mag BMI ook wel vervangen worden door Mathijsen. Vind BMI de laatste tijd erg slecht spelen.
Vind jij BMI goed dan? Tegen Krasnodar is hij voornamelijk combinaties aangegaan met de stewards.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een mierenneuker
Ik heb het over je gezeik over de hoofdletters spuitelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind jij BMI goed dan? Tegen Krasnodar is hij voornamelijk combinaties aangegaan met de stewards.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
Mathijsen - BMI of BMI - Nelom is mij om het even, heeft beide z'n sterke/zwakke punten. Verder eens, dit zou de beste opstelling zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
Ik ga er ook zeker heen, zal wel tering druk zijn, maar ok je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik wou eerst die wedstrijd laten schieten maar het vooruitzicht van een xxl frikandel doet mij sterk twijfelen.
Vertel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik wou eerst die wedstrijd laten schieten maar het vooruitzicht van een xxl frikandel doet mij sterk twijfelen.
Die uitzending bij VI heeft die tent wel goed gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
Ja dat moet je toch een keer hebben meegemaakt. Zo'n grote slurf.quote:
Vooralsnog alleen tegen Dordt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:38 schreef Muto het volgende:
Komt hij naar De Kuip? Per wanneer? Definitief?
Is dat laatste niet gewoon het geld wat Janmaat anders zou hebben gekregen als opwaardering?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef PIETR het volgende:
Bakkal heeft 1 miljoen meegekregen in Moskou. Daarom vindt hij het prima dat hij bij Feyenoord een 'laag' (paar ton) salaris krijgt. En van Geel heeft een constructie bedacht om dit te kunnen betalen.
Mathijsen i.p.v. BMI. Heb je meer aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Clasie - Vilhena
Bakkal
quote:Samuel Armenteros heeft een terugkeer naar RSC Anderlecht bemoeilijkt. De aanvaller liet zich vlak na zijn overgang op huurbasis naar Feyenoord negatief uit over John van den Brom.
De Zweedse Cubaan stelde dat er in Brussel amper op tactiek werd getraind. Een sneer naar trainer Van den Brom dus. Anderlecht-directeur Herman van Holsbeeck is niet gediend van het verwijt aan het adres van de Nederlandse coach.
"Dat getuigt van weinig intelligentie en een gebrek aan respect voor Van den Brom". reageerde Van Holsbeeck tegenover Het Nieuwsblad. "Het is dankzij onze coach dat hij nu een salaris heeft dat drie keer hoger is dan bij Heracles."
"Als Feyenoord de koopoptie niet licht, moet hij ook terugkeren", vervolgde Van Holsbeeck. "Hij is een gefrustreerde speler." Armenteros speelde drie Eredivisieduels sinds zijn komst naar Rotterdam. Daarin was hij goed voor twee assists.
Nee. Wordt veel te vaak simpel uitgekapt alstie aan het jagen is. Anticipeert niet goed. Matige kopper. Slap in de duels.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:11 schreef zo-is-het het volgende:
Ik heb Immers altijd gekscherend een omhooggevallen voorstopper genoemd.
Maar even, puur hypothetisch. Is er van die Immers niet nog een goede verdediger te maken?
Die waren ook superslecht. Ik snapte niet dat Koeman hem dat liet doen, met zo'n beroerde traptechniek, terwijl Vilhena vorige week niet moch schieten omdat hij te weinig trainde daarop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:26 schreef CasselerRIP het volgende:
Immers heeft 'n eigen doodvonnis getekend door geen penalty's meer te nemen. Dat was het enige wat hij nog enigszins kan.
Ook dat kan ie niet. Die pingel in de Arena vorig seizoen vergeet ik nooit meer... Zo slecht ingeschoten en dan de rebound nog duizend keer erger verneuken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:26 schreef CasselerRIP het volgende:
Immers heeft 'n eigen doodvonnis getekend door geen penalty's meer te nemen. Dat was het enige wat hij nog enigszins kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |