Als je in de eredivisie speelt hoef je echt niet topfit te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:48 schreef Caland het volgende:
Voordat Bakkal echt fit is ben je ook weer dik een maand verder.
Ja, vast.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Als je in de eredivisie speelt hoef je echt niet topfit te zijn.
Enkel tegen grote clubs.
Ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:13 schreef TC03 het volgende:
Ben blijer met het vooruitzicht dat Immers z'n plek verliest dan dat Bakkal komt.
Een voetballer op 70 of op 100 procent is een wereld van verschil. Juist ook voor creatieve spelers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Als je slim speelt, creatief dus.
Zonder een El Ahmadi die veel werk opknapt...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer op 70 of op 100 procent is een wereld van verschil. Juist ook voor creatieve spelers.
Laten we niet doen alsof Bakkal op 70% ook makkelijk mee kan want zo'n geweldenaar is het echt niet.
Schaken gaat hij niet passeren. Is een international...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zonder een El Ahmadi die veel werk opknapt...
Benieuwd hoe het middenveld gaat functioneren.
Aanvallend is JP van origine rechtsbuiten toch? Dan hoop ik toch op einde verhaal Schaken.
Dit, daarnaast is Pelle ook compleet andere spits dan Guidetti. Ik had wel graag gezien dat Koeman het geprobeerd had met Armenteros achter de spits.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer op 70 of op 100 procent is een wereld van verschil. Juist ook voor creatieve spelers.
Laten we niet doen alsof Bakkal op 70% ook makkelijk mee kan want zo'n geweldenaar is het echt niet.
Boëtius gaat echt wel spelen hoor, hoe dan ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken gaat hij niet passeren. Is een international...
Concurrentie is sowieso goed daar wordt ook hij scherper van of valt af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken gaat hij niet passeren. Is een international...
Ja op links. Schaken is ook heilig bij Koeman, werkt ook zo hard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boëtius gaat echt wel spelen hoor, hoe dan ook.
Ja eigenlijk is Bakkal in dat opzicht overbodig, want Vilhena moet op 10. Ik ben echt benieuwd hoe Koeman dat gaat oplossen. En of Bakkal zijn niveau nog gaat halen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Concurrentie is sowieso goed daar wordt ook hij scherper van of valt af.
Met Bakkal zie ik wel problemen op het middenveld want als Vilhena nog meer moet werken zal dat ten koste gaan van zijn creativiteit.
Vilhena is niet goed genoeg om op 10 te spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is Bakkal in dat opzicht overbodig, want Vilhena moet op 10. Ik ben echt benieuwd hoe Koeman dat gaat oplossen. En of Bakkal zijn niveau nog gaat halen.
Nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena is niet goed genoeg om op 10 te spelen.
Het twitteraccount van Feyenoord retweette wel de AD krantenkop. Maar maandag wordt het afgehandeld, dan zal het wel op de site komen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog niet goed genoeg.
Maar staat er al op Feyenoord.nl dat Bakkal komt? Kan het niet vinden.
Nee maar dat wordt hij nu dus nooit, dus spoel je een talent en vele miljoenen weg straks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena is niet goed genoeg om op 10 te spelen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Haringkop het volgende:
T zou mij niet verbazen als het ten koste van Vilhena zou gaan..
Met koppige Koeman weet je het nooit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk niet. Vilhena en Boetius zijn de beste spelers die we hebben. Horen altijd te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |