Aan de andere kant is z'n salaris nu 0 natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:36 schreef Gert het volgende:
Bakkal een "miniem salaris"? Hij zal dan wel binnengehaald worden met de belofte dat hij volgend jaar een heel riant salaris mag verwachten.
Eens, wmb is hij geen vaste basisspeler. Tegen kleinere ploegen was hij vaak onzichitbaar. Baccal vindt het zelf ook vast niet erg om thuis tegen Cambuur op de bank te zitten, de luiwammes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:13 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk wel benieuwd wat er nu met Armenteros gaat gebeuren. Gematigd positief over Bakkal, benieuwd wat er nog van over is na dik een jaar baco'tjes happen en op de tribune zitten. Het was natuurlijk bij ons al niet de meest actieve speler.
Zolang hij maar niet overgecompenseerd wordt. Zo van: dit seizoen een ton (de arme sloeber) en de drie jaar daarna een miljoen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aan de andere kant is z'n salaris nu 0 natuurlijk.En het lijkt me ook dat Bakkal graag wil voetballen.
Dat is te hopen. Aan de andere kant heeft Koeman 't niet zo met Vilhena...quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Wat denken jullie van het middenveld nu? Lex deruit lijkt me het logisch en dan hetzelfde middenveld als 2 jaar terug, met vilhena de rol van karim.
Daar ben ik stiekem wel bang voor. Als het echter in een constructie is t.o.v. Cisse vind ik 't prima. (Als in, na vertrek Cisse schuiven we salaris door naar jou inclusief compensatie voor eerste jaar bij halen van top-5/top-3 plek.)quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet overgecompenseerd wordt. Zo van: dit seizoen een ton (de arme sloeber) en de drie jaar daarna een miljoen.
Gek idd. Zal wel een hoop voetbal terug brengen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Aan de andere kant heeft Koeman 't niet zo met Vilhena...
Eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem wel bang voor. Als het echter in een constructie is t.o.v. Cisse vind ik 't prima. (Als in, na vertrek Cisse schuiven we salaris door naar jou inclusief compensatie voor eerste jaar bij halen van top-5/top-3 plek.)
Dat vrees ik ook. Immers is nog heilig ook voor Koeman. Die werkt zo hard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Aan de andere kant heeft Koeman 't niet zo met Vilhena...
Koeman gaat echt niet met Immers én Bakkal spelen op het middenveld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Immers is nog heilig ook voor Koeman. Die werkt zo hard.
Ach.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:48 schreef Caland het volgende:
Voordat Bakkal echt fit is ben je ook weer dik een maand verder.
Ik hoop het niet nee. En Immers proberen te slijten in de winterstop. Al zal dat moeilijk worden met nog 3 jaar contract.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Koeman gaat echt niet met Immers én Bakkal spelen op het middenveld.
Immers kan best nuttig zijn als bankzitter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee. En Immers proberen te slijten in de winterstop. Al zal dat moeilijk worden met nog 3 jaar contract.
Die laatste alinea..quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Koeman gaat echt niet met Immers én Bakkal spelen op het middenveld.
quote:Feyenoord haalt Bakal toch binnen
Otman Bakkal keert toch terug bij Feyenoord. De aanvallende middenvelder en zijn zaakwaarnemer Rodger Linse gaven gisteren hun jawoord aan technisch directeur Martin van Geel. De 28-jarige middenvelder, die twee seizoenen geleden al met veel succes een jaar in de Kuip speelde, zet op korte termijn zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis bij de Rotterdammers. Dat meldt AD Sportwereld.
De verwachting is dat hij volgende week, in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht, al zijn rentree kan maken in de Kuip. Bakkal, die afgelopen seizoen bij Dinamo Moskou nimmer aan spelen toekwam, lonkte de afgelopen weken al driftig naar een terugkeer naar de Kuip. De transfervrije middenvelder leek lang onhaalbaar, maar gisteren bleek Feyenoord toch een manier te hebben gevonden om de ex-PSV'er vast te leggen. Dat was vooral omdat Bakkal zelf dolgraag naar Rotterdam wilde terugkeren.
In eerste instantie gaf technisch directeur Martin van Geel aan dat hij eerst de overbodige Sekou Cissé van de hand moest doen om op die manier financiële ruimte te creëren voor het salaris van Bakkal. Maar ook nu de Ivoriaan in de Kuip is gebleven, bleek Bakkal toch nog een haalbare kaart voor de Rotterdamse club.
De komst van de eenmalig international geeft trainer Ronald Koeman heel veel mogelijkheden. Aanvallende middenvelder Lex Immers moet serieus vrezen voor zijn positie. De Hagenaar werd vorige zomer als vervanger van Bakkal voor vier jaar gestrikt, maar inmiddels is zijn positie bij gebrek aan doelpunten niet langer onomstreden.
Pure speculaties. Net als wij.quote:
Ik denk dat Immers mentaal te labiel is om zo'n rol te vervullen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers kan best nuttig zijn als bankzitter.
tuurlijk, het is speculatie, maar natuurlijk niet eentje die uit de lucht is gegrepen. Ik denk niet dat Lex staat te juichen dat Bakkal komt.quote:
Omdat 801 Joods is. Nee, die doen het pas melden als Feyenoord een bevestiging geeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:59 schreef jakees het volgende:
Ik vind het wel raar dat het niet op 801 teletekst staat. Las het net in het AD in mijn via de telefoon aangesmeerde abonnement. Ben er wel blij mee. Geeft meer mogelijkheden en Bakkal is beter dan Immers.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Immers nu nog steeds basis mag staan, word ik echt pissig. Je hebt met Bakkal een veel betere speler daar. Vul 't gewoon zo in:
Armenteros - Pelle - Boetius
Bakkal
Vilhena - Clasie
Op die manier krijgt Pelle ook meer voorzetten en laten we wel wezen, daar is hij echt onverslaanbaar. En bij afvallende ballen, perfect voor 'luie' spelers als Bakkal, heb je met Bakkal ook een speler die ze er gewoon inschiet in plaats van als een dolle hond met z'n XXL frikandelstengels die bal in de tribune te rossen.
Edit: We hebben dan zelfs nog een naar Eredvisie-begrippen aardige bank. Schaken als wissel eventueel voor snelheid ipv Armenteros. Goossens als Bakkal niet 90 minuten kan spelen. Vormer als we meer verdedigend willen spelen. Verhoek als Koeman zelfmoord overweegt. Kan alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |