De clubs stonden te springen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als Van Geel die nou had gedumpt, hadden we Bakkal kunnen halen !!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als Van Geel die nou had gedumpt, hadden we Bakkal kunnen halen !!
1 goed jaar gehad/ Geldt ook voor Cisse.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
En dan te denken dat dat toen bij Ado compleet anders was.
Die konden hem voor miljoenen aan Swansea kwijt toch?
Norwich. Alleen hij had heimweequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
Nottinghamquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Norwich. Alleen hij had heimwee
I stand correctedquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nottingham![]()
Maar inderdaad, één seizoen waar alles lukte, en daar teert hij nog steeds op
Het is wat dat betreft net Sneijder.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nottingham![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Norwich. Alleen hij had heimwee
Make up your bloody mindsquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nottingham![]()
quote:De XXL-Frikandel die je normaal bij Telstar kon kopen van de snackkar, is binnenkort te koop in de Rotterdamse Kuip.
Telstar verbrak de samenwerking met eigenaar Broekman omdat de club zelf de catering gaat verzorgen.
Nadat diverse clubs al interesse hadden getoond mag Broekman eind september in De Kuip de door de Telstar fans zo geliefde XXL-Frikandel aan de man brengen.
Tijdens het Bekerduel op 26 september Feyenoord- FC Dordrecht mag de snackkar van de familie Broekman bij de Kuip staan.
Stiekem hoopte ik op Feyenoord…En zij belden me vanochtend om tijdens de bekerwedstrijd eind september frikandellen te komen verkopen. Dat geloof je toch niet?" Stelt Broekman tegenover Hart van Nederland. Stel je voor dat straks duizenden mensen met een XXL-frikandel in hun hand voetbal staan te kijken…”
Koude XXL-frikandellenquote:
1 kraampje voor de hele Kuip... Hij heeft toch wel door dat er bij ons wat meer mensen komen dan bij Telstar hoop ik.quote:
mag ik van u 50.000 frikandellen speciaal ??quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 kraampje voor de hele Kuip... Hij heeft toch wel door dat er bij ons wat meer mensen komen dan bij Telstar hoop ik.
Depay is wel een stapje hoger dan Boetius.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft ook enkele enorm slechte wedstrijden gespeeld, dus laten we er niet meteen teveel van verwachten.
Desalniettemin vind ik hem één van de grootste talenten in de Eredivisie. Groter dan Vilhena, Maher of Depay imo.
Dat vind ik niet. Dravertje die Depay.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Depay is wel een stapje hoger dan Boetius.
Nee joh, Boetius is vele malen beter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef Vasion het volgende:
Depay is wel een stapje hoger dan Boetius.
Hoe bedoel je dat dan precies. Komt pas een paar wedstrijden om de hoek kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Depay is wat verder, laat ik het zo zeggen.
Nee ook niet, matige speler. Ja hij schiet er wel eens één mooi in, maargoed als Immers per wedstrijd 20x schiet gaat er ook wel één zo in. (quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Depay is wat mij betreft keihard door de mand gevallen. Egoïstische speler met het inzicht van een zeekoe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Enkel fysiekquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |