abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131057657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk.
Nee.
pi_131057989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_131058038
"Dat Feyenoord Bakkal wil hebben is niet mijn probleem"

Sekou Cissé vindt het niet erg dat hij ook de komende tijd voor Feyenoord speelt. De aanvaller komt niet in de plannen van trainer Ronald Koeman voor en de club deed er dan ook alles aan om de Ivoriaan naar een andere club te laten vertrekken.

Bij een vertrek van Cissé hadden de Rotterdammers Otman Bakkal in willen lijven. "Dat Feyenoord Bakkal graag wil hebben, vind ik persoonlijk prima. Maar het is niet mijn probleem", vertelt de 28-jarige speler tegenover Voetbal International.

De buitenspeler heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2014. "Ik blijf gewoon en doe mijn best tijdens de trainingen", vervolgt hij. "Ik ben helemaal fit en mentaal sterk genoeg om me door deze moeilijke periode heen te slaan."
pi_131058263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Luni het volgende:

Sekou Cissé vindt het niet erg dat hij ook de komende tijd voor Feyenoord speelt. De aanvaller komt niet in de plannen van trainer Ronald Koeman voor en de club deed er dan ook alles aan om de Ivoriaan naar een andere club te laten vertrekken.

Bij een vertrek van Cissé hadden de Rotterdammers Otman Bakkal in willen lijven. "Dat Feyenoord Bakkal graag wil hebben, vind ik persoonlijk prima. Maar het is niet mijn probleem", vertelt de 28-jarige speler tegenover Voetbal International.

De buitenspeler heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2014. "Ik blijf gewoon en doe mijn best tijdens de trainingen", vervolgt hij. "Ik ben helemaal fit en mentaal sterk genoeg om me door deze moeilijke periode heen te slaan."
Verdient een groots afscheid volgend jaar.
pi_131058344
Dit had hij bij een club als Parma moeten flikken.
Leuke instelling die gozer.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 11 september 2013 @ 14:17:48 #56
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131058423
quote:
Helaas zal het weinig uithalen ben ik bang. Dit is niet iets van vandaag of gisteren maar dit is iets wat al jaren, sterker nog inmiddels al decennia speelt. Het is niks nieuws dat ME'ers er op kicken om onschuldige mensen (waaronder kinderen en bejaarden) in elkaar te meppen. En zo lok je dus agressie uit. Als een supporter een dingetje uithaalt krijgt het een SV en een boete en worden alle supporters op en hoop gegooid, maar politieagenten kunnen ongestoord hun gang gaan.
  woensdag 11 september 2013 @ 14:21:56 #57
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131058547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef Thunder0x het volgende:
Eigenlijk van de zotte dat er in het verleden risico's worden genomen met Makaay Van Bronckhorst etc etc, die een peperduur salaris hadden, met het oog Champions league te halen, wat toendertijd totaal mislukt was. Mede doordat de concurrentie ook gewoon sterk was.

Nu kun je je versterken met een goede middenvelder die zijn waarde bewezen heeft. En word er gemauwd dat het niet kan. Met paar gerichte versterkingen en wat risico word je met 2 vingers in je neus kampioen in de huidige eredivsie na alle transfers van de top 3.

Op het moment dat er risico's genomen moeten worden gebeurd het niet. Faal bestuur.Als er een jaar is waar je kampioen kunt worden is het wel dit jaar.
:') :') :')

Dus ondanks dat ze in het verleden risico's hebben genomen wat toen gigantisch mis is gegaan moeten ze nu weer datzelfde risico gaan nemen? _O-
  woensdag 11 september 2013 @ 14:23:49 #58
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131058586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Luni het volgende:

En gelijk heeft ie.
pi_131064602
quote:
_O_ hopen dat we een keer kunnen genieten van een buitenspeler die gewoon 8-10 goals en hetzelfde aantal assists gaat maken in een seizoen.
pi_131066304
quote:
JP _O_ Doet hij zondag al mee trouwens?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_131066341
Zometeen bij Eénvandaag een item over de kapper van Pelle.
pi_131066421
Ik neem toch aam dat dit ten koste gaat van Immers en Armenteros dus op 10 komt?
  woensdag 11 september 2013 @ 18:34:45 #64
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_131066682
Ik ben bang van niet.

Boetius, held.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_131066754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

JP _O_ Doet hij zondag al mee trouwens?
Ik denk dat hij niet in de basis staat. Zal wel ergens in de tweede helft invallen
Feyenoord Rotterdam
pi_131092111
Mooi stuk van In De Hekken, over de Politie Rotterdam, de hooligans van 2013.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_131116087
Ik snak naar een wedstrijd van Feyenoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131116364
Zondag eindelijk weer, en de week daarna 3x naar De Kuip in één week _O_
pi_131116640
:9~ :9~ :9~
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131119121
Hou m'n hart alweer vast voor zondag.
Zie excuses als; "2 interlands in de benen' en "mag niet gebeuren op dit niveau" al verschijnen.

[ Bericht 30% gewijzigd door BoxeurDesRues op 13-09-2013 09:46:33 ]
pi_131120109
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef inZanity het volgende:

[..]

:') :') :')

Dus ondanks dat ze in het verleden risico's hebben genomen wat toen gigantisch mis is gegaan moeten ze nu weer datzelfde risico gaan nemen? _O-
Nee dat zeg ik niet.

:'(
pi_131120860
waarom hebben we het over een financieel risico mbt Bakkal ?
ik snap waar iedereen bang voor is , maar 1 speler transfervrij halen , met nog een transferwindow in de winter waar waarschijnlijk wel wat spelers verdwijnen..
een buitenkansje als Bakkal (met feyenoord ervaring) is er dan echt niet meer
dan word het dus weer de hoofdprijs betalen omdat ze weten dat je geld hebt gebeurd....

maar goed...
vergelijk het alsjeblieft weer met de Cler, van Brockhorst en Makaay......
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_131123963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef Calciumdude het volgende:
waarom hebben we het over een financieel risico mbt Bakkal ?
ik snap waar iedereen bang voor is , maar 1 speler transfervrij halen , met nog een transferwindow in de winter waar waarschijnlijk wel wat spelers verdwijnen..
een buitenkansje als Bakkal (met feyenoord ervaring) is er dan echt niet meer
dan word het dus weer de hoofdprijs betalen omdat ze weten dat je geld hebt gebeurd....

maar goed...
vergelijk het alsjeblieft weer met de Cler, van Brockhorst en Makaay......
Het risico? Feyenoord heeft er geen geld voor, dus moet er geleend worden. Lenen is altijd een risico
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_131124050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het risico? Feyenoord heeft er geen geld voor, dus moet er geleend worden. Lenen is altijd een risico
Aan de andere kant, als Bakkal zo graag wil spelen, kan hij toch voor een schijntje ook komen ?
Hij heeft zijn salaris meegehad, gewoon afspreken 1 ton voor een half jaar, daarna verder praten.
pi_131124543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als Bakkal zo graag wil spelen, kan hij toch voor een schijntje ook komen ?
Hij heeft zijn salaris meegehad, gewoon afspreken 1 ton voor een half jaar, daarna verder praten.
:')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')