Ik maak er wel hapsie hapsie van.quote:
Echt karig dat die zaken niet gewoon doen verzenden inderdaad..quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een Gamemania bon liggen van 15 euro. De dichtstbijzijnde Gamemania is alleen zo ver weg dat het me meer dan 15 euro benzine kost om er te komen.
God speelt een vies spelletje met mij.
Stik er in.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik maak er wel hapsie hapsie van.
Jawel, gamemania stores zijn ook nog eens van Freerecordshop btwquote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog 50 euro aan freebees maar de kijkshop zal wel geen games verkopen.
Flauw om het weg te editten. Ik heb hem niet voor niks aangegeven. De ban zal nog wel komen voor Happel mag ik hopen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik maak er wel hapsie hapsie van.
Die is trouwens gewoon gratis te downloaden bij Rockstar.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
De laatste GTA die ik had was GTA 2. Spannend he? Nee niet echt.
Ah relaxed. Fifa duurt ook niet al te lang meer neem ik aan kan ik die mooi nagenoeg voor niks krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, gamemania stores zijn ook nog eens van Freerecordshop btw
Oei, daar gaan de inkomsten van die nieuwe gamequote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is trouwens gewoon gratis te downloaden bij Rockstar.
Vond het wat meer bij je passen.quote:
Dat heb ik met fifa vooral. Als ik 3-4 potjes speel is daarna mijn creativiteit gewoon volledig verdwenen en win ik ook niks meerquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Tyron het volgende:
Ik game eigenlijk amper, als ik langer dan een uur gefocust een spel speel word ik chagrijnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je ook pijn aan je ogen van dat felgroene veld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met fifa vooral. Als ik 3-4 potjes speel is daarna mijn creativiteit gewoon volledig verdwenen en win ik ook niks meer
quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen. Moet helemaal opnieuw beginnen.Is het Bestil of Bastiejuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen. Moet helemaal opnieuw beginnen.Auw. Gaat bij mij ook niet rap. Maar 300 miljoen cookies per secondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Je vergeet te klagen over het niveau.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu iedereen gefixeerd zit in de cookiewereld, is dit het ideale moment om een slotje op de SC te doen.
doe eens niet stijnquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu iedereen gefixeerd zit in de cookiewereld, is dit het ideale moment om een slotje op de SC te doen.
Jouw gedrag begint trieste vormen aan te nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou nou eens op, johquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag demo he, http://www.onlyproevoluti(...)d&utm_medium=twitterquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef inZanity het volgende:
Beetje jammer dat de release van GTA en PES zo'n beetje gelijktijdig is...
Dacht dat tweedequote:
300 milj maar?quote:Op maandag 9 september 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Auw. Gaat bij mij ook niet rap. Maar 300 miljoen cookies per seconde
Ho ho, ik vrees nog steeds dat JR zo weer inlogt. Op zijn kloon of op zijn normale.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gedrag begint trieste vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon weggaan, neem een voorbeeld aan JR.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht dat tweede
Meer als Bastilluh.
[..]
300 milj maar?
Kap nou eens met deze schijtlollig kut posts, gister liep iedereen te janken als een klein kind alsof hun favoriete speeltje afgepakt wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
En te dreigen met weglopen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet te klagen over het niveau.
Is hij echt weg?quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jouw gedrag begint trieste vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon weggaan, neem een voorbeeld aan JR.
Klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
Wat leuk weer een familiedrama.
In die topics kan je altijd zo mooi trollen dat de moeder medeschuldig is
Ik ga straks macaroni maken, het wordt vast lekker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Tyron het volgende:
De pizza zit in de oven. Ik eet vanavond vroeg.
Als toetje heb ik aardbei-ijs.
Blijkbaar wel, hij zei dat de SC weer open moest en hij maar een ban moest krijgen als het allemaal aan hem lag.quote:
Die grandma's zijn bij mij echt niet zo productief.. heb er 100 maar 81miljoen per seconden. Ik blijf wel bij timemachines met 7,3 miljard per secquote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zijn jouw omatjes ook zo badass.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Woensdag demo he, http://www.onlyproevoluti(...)d&utm_medium=twitter
Deze mannen worden naar een executie geleid onder aanvoering van een Mexicaans drugskartel of iets dergelijks?quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij vandaag niet inlogt, ga ik er van uit dat het waar is.
[ afbeelding ]
De naam "Stijn" zal onvermijdelijk op het zelfmoord briefje staan.quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, hij zei dat de SC weer open moest en hij maar een ban moest krijgen als het allemaal aan hem lag.
Ik heb maar 110 omaatjesquote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zijn jouw omatjes ook zo badass.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die grandma's zijn bij mij echt niet zo productief.. heb er 100 maar 81miljoen per seconden. Ik blijf wel bij timemachines met 7,3 miljard per sec
Ik ook, ziet er wel 'Japanser' uit dan vorige delen vind ik. Hopelijk is die nieuwe engine goed. Ik blijf elk jaar weer hopen en hopen, maar nooit is het 't 'echt'.quote:
de upgrades moet ik even gebruiken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 128 oma's, en die produceren 3,5 miljoen.
Neequote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
JR is er gewoon hoor. Stelletje aanstellers...
Ik doel meer op de 13,3 miljoen die zij gezamenlijk produceren per seconde. 88500ps individueel dus.quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb maar 110 omaatjes
Vraag me nog steeds af wat die rare-oma-updrages betekenen. Behalve dat ik soms rode koekjes krijg die me koekjes kosten
Visstiscks, spinazie en zilvervliesrijst. En jij?quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond eten mooiboy?
Hier ook Spinaziequote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Visstiscks, spinazie en zilvervliesrijst. En jij?
Ik weet t nog nietquote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rijst met sperzieboontjes, kipfilet, paprika, ui en satesaus.quote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vissticks passen niet echt in het rijtjequote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kook jij zelf?quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rijst met sperzieboontjes, kipfilet, paprika, ui en satesaus.
Oh ja, dat zei je net. Lekker man.quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rijst met sperzieboontjes, kipfilet, paprika, ui en satesaus.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vissticks passen niet echt in het rijtje
Ik vind je combinatie van rijst met spinazie wel ietwat vreemd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zei je net. Lekker man.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat laten we altijd onze neger aan de ketting doen.
Klopt, maar ik heb geen zin in aardappelen en het is best te verstouwen moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind je combinatie van rijst met spinazie wel ietwat vreemd.
Leuk, welke hond je?quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo cachie even met de hond lopen
Vandaar dat je kipmaaltijden ontwijkt, ik snap 'm.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
oh ha-haquote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Ruilen voor een hemd?quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zin in zo'n kip van het spit maar wij hebben in de buurt geen goede shopi.
Een kruissing tussen een golden retreiver en een koningspoedel. Leuk he.quote:
Ben jij kapitein igloquote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die op vissticks haten moeten wel misbruikt zijn in hun jeugd.
Ik heb je nu al 2 keer gevraagd om je adres nog een keer te dm-en omdat ik die kwijt ben.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Ruilen voor een hemd?
Wij hebben een Engelse setter, hij is braaf.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kruissing tussen een golden retreiver en een koningspoedel. Leuk he.
Ik eet ook vrij weinig (gekookte) aardappels meer. Laatste tijd doe ik best wel vaak aardappels in de oven, met olijfolie en zeezout, is erg lekker. Alleen ik heb el cheapo olijfolie staan nu.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen zin in aardappelen en het is best te verstouwen moet ik zeggen.
Geperst visafval met een krokant laagje vet, tenminste ik neem aan dat je het frituurtquote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan vissticks volgens jou?
Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Heb je een foto?quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kruissing tussen een golden retreiver en een koningspoedel. Leuk he.
Zonder saus hier.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een beetje chilisaus of knoflooksaus
quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je nu al 2 keer gevraagd om je adres nog een keer te dm-en omdat ik die kwijt ben.
Gewoon bakken in de pan.quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geperst visafval met een krokant laagje vet, tenminste ik neem aan dat je het frituurt
ik dm je wel als ik op pc zitquote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Heb je een foto?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geperst visafval met een krokant laagje vet, tenminste ik neem aan dat je het frituurt
vissticks friturenquote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kotste ze vroeger uit. Sindsdien nooit meer gegeten.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat excuus van 'vroeger' is wat goedkoop.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kotste ze vroeger uit. Sindsdien nooit meer gegeten.
Jij hebt altijd al een gevoelige maag gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kotste ze vroeger uit. Sindsdien nooit meer gegeten.
Nee. Eigenlijk bak ik ze in de pan, maar ik wil niet voor ongezond uitgemaakt worden door Tarado.quote:
Met stroop?quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
Ik eet trouwens pannenkoeken vanavond. Alweer...
quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
gewoon in een pannetje gooien die vissticks
Ik vind het niet echt bijzonder eigenlijk. Niet vies, maar heb ook niet echt het gevoel iets bijzonders te eten.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
gewoon in een pannetje gooien die vissticks
Moet je toch lekker zelf weten, maar ik vond de combinatie wel grappigquote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk bak ik ze in de pan, maar ik wil niet voor ongezond uitgemaakt worden door Tarado.
Fattie.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
Wat is er zo slecht aan volgens jou dan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat minder slecht maar goed is het ook niet, tenminste in vergelijking met vis
Ik heb vorige week voor het eerst in jaren appel op mijn pannenkoeken gedaan. Het was erg lekker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
Dat heb ik zelden. Behalve bij je moeders kutje vannacht.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt bijzonder eigenlijk. Niet vies, maar heb ook niet echt het gevoel iets bijzonders te eten.
Spek + stroop is the way to go.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor het eerst in jaren appel op mijn pannenkoeken gedaan. Het was erg lekker.
Normaal heb ik ook spek, of soms cervelaat.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb ik zelden. Behalve bij je moeders kutje vannacht.
[..]
Spek + stroop is the way to go.
Ik zal het doorgeven, en bedankt voor het compliment. Het zal haar dag opfleuren.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind cervelaat een overschat vleeswaar.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook spek, of soms cervelaat.
Niet voor niks.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha kapi heeft een postcode met DP als letters XD
Pannenkoeken en poffertjes eigenlijk smaken het best bij die foute moffen op het Malieveld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Spek + stroop is the way to go.
Zoek het maar lekker opquote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan volgens jou dan?
Raar hequote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En de volgende keer toch weer er gaan eten
Apart bakken en er niet zo autistisch over doen dat het niet in je pannenkoek zit.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Spek blijft niet goed zitten man...
Waarvan akte.quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind pannenkoeken al jaren geen zak meer aan, of het nou gewoon of met stroop, spek, kaas, weetikhet is. Saai
Alleen met spek en extra zout.quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind pannenkoeken al jaren geen zak meer aan, of het nou gewoon of met stroop, spek, kaas, weetikhet is. Saai
Ik ben autist. Laat me met rust!!quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Apart bakken en er niet zo autistisch over doen dat het niet in je pannenkoek zit.
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Huizen Geo.
Maandag: Worstjes met gekookte aardappelen + groenten
Die is op vakantie.quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat het met je neukertje?
Ik flambeer ze meestal.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind pannenkoeken bakken te eentonig.
Ik eet die rotzooi niet maar als jij het wel wil eten moet je ook maar weten of het goed voor je is of niet.quote:
Je moet ze dan ook frituren. Maar hier zal Tarado wel weer z'n bezwaren bij hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind pannenkoeken bakken te eentonig.
Flamberen maakt iedere klus in de keuken leuker. Soms ga ik ook gewoon even flamberen tijdens de afwas. Omdat het kan.quote:
Och. Zoveel zal de volgende niet meer voelen na die 30 cm van mijquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk eens wat anders pakken.
Was bij een ex ookquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.
Ok dramaqueen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet die rotzooi niet maar als jij het wel wil eten moet je ook maar weten of het goed voor je is of niet.
Zondag = frietdag bij onsquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.
Ze was vorige week toch aardig aan het gillen hier.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Och. Zoveel zal de volgende niet meer voelen na die 30 cm van mij
Die sta ik niet af.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Uitnodiging voor een etentje staat nog steeds.
Het moet ook niet in haar oor, Sjaak.quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze was vorige week toch aardig aan het gillen hier.
Structuur in de zin van een vast eetschema slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag = frietdag bij ons
En ja. Structuur = goed.
Je moet er ook net genoeg GHB indoen dat ze de komende uren niet wakker worden. Amateur.quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze was vorige week toch aardig aan het gillen hier.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Het moet ook niet in haar oor, Sjaak.
Jij zou cabaretier moeten worden, Happel.quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Het moet ook niet in haar oor, Sjaak.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet er ook net genoeg GHB indoen dat ze de komende uren niet wakker worden. Amateur.
De podiumbouwers zouden dit toejuichen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij zou cabaretier moeten worden, Happel.
Cola drinkenquote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Cola met halve prik vind ik eigenlijk veel lekkerder.
Wees blij dat je de komende tijd Happel niet meer zietquote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De podiumbouwers zouden dit toejuichen.
hahahahaquote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij wast je kleren ermee of wat?
Je kan er ook roest mee los krijgen dus valide punt van Sjaak.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roest verwijderen natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink het niet, bijdehand jong. Frisdrank is vloeibare kanker.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kunnen m'n ogen even rusten idd.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wees blij dat je de komende tijd Happel niet meer ziet
Mijn baas vond het ook al raar..quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]bier en redbull is al raar, maar this is just wrong
Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu kunnen m'n ogen even rusten idd.
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.
BRRRRAAAAquote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Jan Dino. Wat is dat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Dat jij soms welk volle zalen kunt trekken, met o.a. jouw hoofd...quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?
quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
ohja, srry.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?
Sjaak Bauer.quote:
Nou, oke.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
Klopt allemaal, behalve homo.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch die super irritante homo neger, kale, grote bril?
Je impliceert hiermee dat ik een homosensuele uitstraling hebt. Dat neem ik je niet in dank af.quote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat jij soms welk volle zalen kunt trekken, met o.a. jouw hoofd...
Doei.quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
Maar eens met een plichtmatig gevoel Dexter kijken, wil toch weten hoe het eindigt.
Jammer.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon naast FOK!. Ik ga niet weg.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel een Antilliaan. En dat zijn allemaal homo's.
Nou ik heb dan op een avond nog nooit zo veel gelachen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel een Antilliaan. En dat zijn allemaal homo's.
Don heeft zelfs 3 kids.quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Asporaat is getrouwd met Shirley. Samen hebben ze een zoon.
Zegt niks
Dat maak jij ervan. Ik kan ook bedoelen dat je een aantrekkingskracht hebt op homosensuelen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat ik een homosensuele uitstraling hebt. Dat neem ik je niet in dank af.
Ik vind het hoe dan ook een jammerlijke opmerking van je. Onze relatie heeft een deuk opgelopen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik kan ook bedoelen dat je een aantrekkingskracht hebt op homosensuelen.
Eigenlijk weet ik niet wat ik bedoelde...
Ben ik net mee bezig. 22GB 720p ripquote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Dope!
Misschien seizoen 5 nog maar even terug kijken.
Die gast is echt irritant. En er schijnen nog mensen te zijn die hem grappig vinden ook.quote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel een lekker wijf.
Er kijken toch aardig wat mensen naar de dino show.quote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die gast is echt irritant. En er schijnen nog mensen te zijn die hem grappig vinden ook.
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKTquote:
Dino show.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er kijken toch aardig wat mensen naar de dino show.
Die zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKT
linkje in dm aubquote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben ik net mee bezig. 22GB 720p rip
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zijn niet goed bij hun hoofd.
quote:
quote:
Sowieso vind ik kleurlingen die op tv stereotype grappen maken over NL / andere kleurlingen een beetje jaren 90.quote:
Ik chill met die niggas ik ga ze niet in elkaar slaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKT
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je laatste ban heeft je goed gedaan. Wat een verstandige, ware posts ineens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.
De mensheid
De NPO maakt ook genoeg kutprogramma's.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.
De mensheid
Haten op de mensheid in het algemeen is van alle tijden, heeft weinig met deze maatschappij te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
De mensheid
Misselijkmakend inderdaad. Ik stel voor te beginnen met bezuinigen op de EO en joodsche omroep enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De NPO maakt ook genoeg kutprogramma's.
Van belastinggeld hé!!!!!!
Hood gone love it zit er ook inquote:
Ik vond dat 1e nummer wat je hoort in die radio los santos preview dik. Van ASAP980 ofzo.quote:
quote:
In het geval van de Joodse omroep ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misselijkmakend inderdaad. Ik stel voor te beginnen met bezuinigen op de EO en joodsche omroep enzo.
Volgens mij ben ik de enige die totaal niet snapt waarom die Kendrick Lamar zo populair is...?quote:
Dat zat toch gewoon in de eerdere GTA's?quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze ook
Er moet een optie in zitten om je eigen radiozender te maken.
Ik hoor hem meestal enkel "Ah, yeeej ah yeej ah yeej" zeggen voordat ik wegzap.quote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die totaal niet snapt waarom die Kendrick Lamar zo populair is...?
Kendrick Lamar is wel een prima rapperquote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die totaal niet snapt waarom die Kendrick Lamar zo populair is...?
quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je wel niet kunt doen met wat kutgrapjes.
Als je het niet kent, waarom dan de 'quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet kent, waarom dan de '' ? Je veroordeelt iets dus al op voorhand.
Dat is een hele slechte eigenschap, waar je wel eens aan mag gaan werken wat mij betreft.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag ging het weer wisselend. Ene moment best blij en andere moment weer gigantisch depressief
. Stemmingswisselingen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |