Valt wel mee, hij werd meer als zondebok gebruikt.quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Even terug gelezen. Die JR moet wel een geweldige trol zijn geweest om iedereen zo de kast op te jagen. Chapeau voor deze user
.
Ah dat is dan wel weer sneu.quote:Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij werd meer als zondebok gebruikt.
Dat klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer sneu.
En iedereen weet dat ik de Don van VBL ben.quote:Op maandag 9 september 2013 12:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die reacties van RensAjacied, wat een droeftoeter. Net of hij de Don Corleon is van VBL.
Dan had je rood moeten zijn ipv blauwquote:Op maandag 9 september 2013 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En iedereen weet dat ik de Don van VBL ben.
Wat je wel niet kunt doen met wat kutgrapjes.quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Even terug gelezen. Die JR moet wel een geweldige trol zijn geweest om iedereen zo de kast op te jagen. Chapeau voor deze user
.
Daarom, je laat je toch niet wegpesten zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je wel niet kunt doen met wat kutgrapjes.
We zien het welquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daarom, je laat je toch niet wegpesten zeker?
Gewoon het gezeur negeren en zelf ook niet al te erg trollen, dan is alles prima.quote:
Het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon het gezeur negeren en zelf ook niet al te erg trollen, dan is alles prima.
Waarom ben je eigenlijk nog steeds blauw?quote:Op maandag 9 september 2013 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En iedereen weet dat ik de Don van VBL ben.
Is niet lang meer.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nog steeds blauw?
Als je bedreigd wordt kun je dat gewoon doorsturen als je er last van hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ik ga wel ergens anders heen met mijn problemen, misschien kom ik nog wel eens terug in de SC.
Al wordt je tegenwoordig ook al bedreigt via DM door die figuren.
Dan antwoorden mods met 'quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je bedreigd wordt kun je dat gewoon doorsturen als je er last van hebt.
Dat is me gisteren nog gebeurt hoor. Ik werd bedreigt door HMF en meldde het aan Drizzt en hij antwoordde alleen met 'quote:
Dat is dan zeer kwalijk. We gaan even verder via dm.quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is me gisteren nog gebeurt hoor. Ik werd bedreigt door HMF en meldde het aan Drizzt en hij antwoordde alleen met ''
Veel meer valt er niet te melden hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dan zeer kwalijk. We gaan even verder via dm.
Gewoon blijven komen, dat overdreven gedoe dat jij als zondebok neergezet word is toch onzinnig. Iedereen is wel eens irritant en zonder jou hebben we gisteren alsnog weer bijzonder veel weggemod, dus de zakke excuses dat jij de boel verpest neem ik niet zo serieus.quote:
Dit dus,quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen, dat overdreven gedoe dat jij als zondebok neergezet word is toch onzinnig. Iedereen is wel eens irritant en zonder jou hebben we gisteren alsnog weer bijzonder veel weggemod, dus de zakke excuses dat jij de boel verpest neem ik niet zo serieus.
Niemand was welkom in de SC.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:08 schreef GGMM het volgende:
Doei.
Iedereen is gewoon welkom in de sc.
Ook mijn toestemming heb je JR.quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel meer valt er niet te melden hoor.
Ho ho hoquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit dus,
Je laat je eigen toch niet tegen houden die zo stoer zijn om via DM te bedreigen. Poe poe, die vinden zichzelf zeker wel de übermensch. Negeer dat soort lui en ga lekker je eigen gang.
Ach jij hebt ook meermaals gezegd dat ik vreselijk irritant was. En ik heb geen zin om telkens met mijn problemen aan te komen zetten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen, dat overdreven gedoe dat jij als zondebok neergezet word is toch onzinnig. Iedereen is wel eens irritant en zonder jou hebben we gisteren alsnog weer bijzonder veel weggemod, dus de zakke excuses dat jij de boel verpest neem ik niet zo serieus.
Wanneer ik weer zin hebquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook mijn toestemming heb je JR.
Kom maar lekker in de SC.
Je was ook vreselijk irritant, maar de laatste 2 dagen ofzo, daarvoor nooit, dus je kan het best.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jij hebt ook meermaals gezegd dat ik vreselijk irritant was. En ik heb geen zin om telkens met mijn problemen aan te komen zetten.
Weet ik, ik kom ook vanzelf wel weer terug als ik zin hebquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was ook vreselijk irritant, maar de laatste 2 dagen ofzo, daarvoor nooit, dus je kan het best.Maar goed, als je geen zin hebt moet je niet komen natuurlijk, ik zeg alleen dat je welkom bent.
Linkjes.......quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat dat weer geregeld is, nu weer verder over de kuttopics van tong.
Ik reageer alleen op zijn opmerkingen en reacties op mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Als Doublepain en tong nou ook nog aardig doen tegen elkaar dan heb ik denk ik alles uit m'n carrière als moderator gehaald wat er in zat.
Vertel mij wat. Lekker ventje die Doublepain.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op zijn opmerkingen en reacties op mij.
Zou hem graag eens de finesses van lekkere sex bijbrengen.
nou nou nouquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
Anti JR.
Ik wil nog steeds hem niet in de SC.
http://forum.fok.nl/topicchain/4710quote:Op donderdag 12 september 2013 10:05 schreef Pino112 het volgende:
In WK2010 zijn de VI Oranje-topics nog niet gereekst. Als ik stukjes terugkijk pak ik meestal ook het topic erbij.
Hoe is het het makkelijkst om te reeksen? Lijst met topicid's geven?
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topicchain/4710
Ik heb een centraal topic geopend voor WK-2014 nieuwtjes. Geen verwijt maar het zakt gewoon weg.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:05 schreef Pino112 het volgende:
In WK2010 zijn de VI Oranje-topics nog niet gereekst. Als ik stukjes terugkijk pak ik meestal ook het topic erbij.
Hoe is het het makkelijkst om te reeksen? Lijst met topicid's geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |